این شرکت 600 کارمند یا 8 درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند

مدیر عامل Unity Software، John Riccitiello، در جریان TechCrunch Disrupt SF 2018 در سانفرانسیسکو، 5 سپتامبر 2018، روی صحنه سخنرانی می کند.

استیو جنینگز | TechCrunch | گتی ایماژ

نرم افزار یونیتی بر اساس گزارش یک شرکت که روز سه شنبه در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ثبت شد، اعلام کرد که قصد دارد حدود 600 شغل یا 8 درصد از نیروی کار خود را کاهش دهد.

توسعه‌دهنده نرم‌افزار بازی‌های ویدیویی گفت که «تیم‌های خاص» را بازسازی خواهد کرد و اخراج‌ها به شرکت کمک می‌کند تا خود را برای «رشد بلندمدت و سودآور» قرار دهد. سخنگوی شرکت از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.

اخبار مربوط به سرمایه گذاری

سهام اوبر پس از اینکه درآمد سه ماهه اول پیش بینی ها پیشی گرفت، جهش کرد.  در اینجا چیزی است که کارشناسان باید بگویند

CNBC Pro

سهام این شرکت در معاملات پیش از بازار چهارشنبه کمتر از 1 درصد افزایش یافت. سهام یونیتی تا به امروز 11 درصد کاهش یافته است، در حالی که نزدک برای مدت مشابه 15 درصد افزایش یافته است.

یونیتی که در سال 2004 تأسیس شد، در دهه گذشته با دادن ابزارهایی به توسعه دهندگان برای ایجاد عناوین سه بعدی برای تلفن ها، کنسول ها و وب بدون نیاز به کدنویسی برای هر پلتفرم، به یک بازیگر اصلی در ساخت بازی تبدیل شده است.

یونیتی در سال 2020 سهام خود را با قیمت 52 دلار به فروش رساند و در ابتدا ارزش شرکت را 13.7 میلیارد دلار اعلام کرد. سهام در سال 2021 به بیش از 200 دلار صعود کرد. سهام از روز چهارشنبه در حدود 25 دلار معامله می شود.

کاهش مشاغل این شرکت، سومین و بزرگ‌ترین دور اخراج‌هایی است که این شرکت در ماه‌های اخیر انجام داده است. طبق گزارشی از وال استریت ژورنال، یونیتی 284 شغل را در ژانویه و حدود 225 شغل را در ژوئن سال گذشته حذف کرد.

یونیتی یکی از ده‌ها شرکت فناوری است که در ماه‌های اخیر با افزایش نگرانی‌ها در مورد کندی اقتصاد و احتمال وقوع رکود اقتصادی، نیروی کار خود را کاهش داده است. در ماه ژانویه، گوگل برنامه‌های اخراج بیش از 12000 کارگر را فاش کرد، مایکروسافت برنامه‌هایی را برای اخراج 10000 کارمند و Salesforce برنامه‌هایی را برای اخراج 7000 کارگر اعلام کرد.