“این زمان متفاوت است” – ملودی هابسون می گوید شرکت ها تغییرات واقعی را در زمینه تنوع ایجاد می کنند

مدیر عامل شرکت آریل سرمایه گذاری و رئیس جمهور ، ملودی هابسون ، در اجلاس قدرتمندترین زنان فورچون 2017 در واشنگتن دی سی صحبت می کند

پل موریگی | سرگرمی گتی ایماژ | گتی ایماژ

عدم تنوع در بالاترین رده های شرکت های آمریکایی مسلما چیز جدیدی نیست ، اما در ماه های اخیر ناآرامی های اجتماعی موضوع را به کانون توجهات کشانده است. و این بار ، مدیر عامل شرکت آریل سرمایه گذاری ، ملودی هابسون معتقد است که می تواند تغییر واقعی در پیش باشد.

وی روز چهارشنبه در طی گفتگویی که توسط باشگاه اقتصادی نیویورک برگزار شد ، گفت: “من این 3.0.0 حقوق شهروندی را فراخوانی کرده ام … این مشکل در پای آمریکای بزرگ است.” وی افزود: “اکنون ما این موضوعات پیرامون نژاد را داریم که مستقیماً نتیجه را تحت تأثیر قرار داده است … من فکر می کنم این زمان متفاوت است ، زیرا اکنون یک موضوع شرکتی است.”

هابسون قبل از اینکه به طور تمام وقت پس از فارغ التحصیلی بپیوندد ، در دانشگاه آریل سرمایه گذاری کرد. طی چندین دهه او در صفوف شرکت کار خود را ادامه داد و در جولای سال 2019 به عنوان مدیر عامل شرکت معرفی شد. در این راه ، او مدافع تنوع بیشتر در میان رده های شرکت ها بوده است.

وی خاطرنشان کرد که شرکت ها سال ها در مورد تنوع صحبت کرده اند ، اما این حوزه ای است که به طور سنتی عواقب کمی برای عدم پیشرفت به وجود می آید. با این حال ، این بار ، او معتقد است که مردم شرکت ها را مسئول می دانند.

“من گفته ام که ما به لب لب کمتری نیاز داریم و به چربی آرنج بیشتری نیاز داریم و بنابراین من فکر می کنم این زمان متفاوت خواهد بود زیرا ما در جامعه ای زندگی می کنیم که ما را مسئول می داند … من فکر می کنم راهی برای فرار وجود ندارد در واقع اکنون نتایج واقعی حاصل شده است: مردم در حال تماشای این موضوع هستند. “هابسون ، که در هیئت مدیره JPMorgan Chase و Starbucks نشسته است ، گفت.

اما این فقط یک مسئله اخلاقی نیست – یک مسئله مالی نیز هست. مطالعات بی شماری نشان داده است که شرکت هایی که دارای صداها و دیدگاه های متنوع تری در اتاق هیئت مدیره هستند ، از همتایان خود بهتر عمل می کنند. یا همانطور که هابسون گفت: “برای اینکه یک شرکت کلاس جهانی باشید ، شما باید افراد متنوعی را در اطراف میز داشته باشید … بیشتر در مورد تحقق ارزش سهامداران برای سرمایه گذاران ما است.”

اظهارات وی در پی اعلامیه Nasdaq مبنی بر فشار بیشتر برای تنوع در سطح هیئت مدیره بیش از 3000 شرکت ذکر شده در بورس آن است.

اپراتور مبادلات روز سه شنبه پیشنهادی را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ارائه كرد كه طبق آن شركت ها حداقل دو مدیر هیئت مدیره متنوع را ملزم می كنند: یك زن و یك نفر كه خود را اقلیت كم نماینده یا LGBTQ معرفی می كند.

هابسون این اقدام را “خارق العاده” خواند و گفت كه گرچه هنوز كارهای زیادی باید انجام شود ، اما او انتظار دارد “وضعیت بهبود مستمر داشته باشد زیرا مورد نیاز خواهد بود.”

وی افزود: “اما ما همچنین باید به عنوان افراد ، از نظر عقلی صادق باشیم و خود را مسئول بدانیم.”