ایلان ماسک به مدل هاچ بک تسلا برای اروپا اشاره می کند

ایلون ماسک ، مدیر عامل تسلا ، هنگام ورود به بازدید از محل ساخت غول اتومبیل های الکتریکی آینده تسلا ، در تاریخ 3 سپتامبر سال 2020 در Gruenheide نزدیک برلین ، اشاره می کند.

آندرسن عجیب و غریب | خبرگزاری فرانسه | گتی ایماژ

لندن – ایلان ماسک ، مدیر اجرایی تسلا پیشنهاد کرده است که شرکت وی می تواند در آینده مدل جدید هاچ بک را در اروپا راه اندازی کند.

در حال حاضر تسلا دو SUV در مدل Y و Model X و همچنین سالن اجرایی Model S و سدان مدل 3 به فروش می رساند. با این وجود ، هیچ وسیله نقلیه ای که از نظر اندازه شبیه به فولکس واگن گلف ، فورد فیستا یا مینی کوپر باشد ، نمی فروشد.

به گزارش رویترز ، ماسک روز سه شنبه در یک کنفرانس مجازی باتری که توسط دولت آلمان برگزار شد ، گفت: “احتمالاً در اروپا انجام چنین منطقی منطقی خواهد بود که یک ماشین جمع و جور ، شاید یک هاچ بک یا مانند آن انجام شود.”

وی گفت: “در ایالات متحده ، اتومبیل ها به دلایل سلیقه شخصی بزرگتر می شوند.” ماسک ، که از بنیانگذار مایکروسافت ، بیل گیتس ، جهش کرد و دومین فرد ثروتمند جهان در این هفته شود ، افزود: “در اروپا ، آنها کوچکتر هستند.”

ماسک همچنین در این کنفرانس گفت که چگونه برخی از مشکلات را در پارکینگ مدل X خود به طول پنج متر در پایتخت آلمان برلین تجربه کرده است. وی گفت: “من در حال رانندگی با یک مدل X در اطراف برلین بودم و ما در پیدا کردن یک جای پارک که بتوانیم جای خود را پیدا کنیم بسیار مشکل داشتیم.”

تسلا همچنین قصد دارد طی دو سال آینده یک وسیله نقلیه “Cybertruck” را در سراسر جهان به فروش برساند. این خودروساز برقی می گوید “از سودمندی یک کامیون با عملکرد اتومبیل های اسپرت” برخوردار خواهد بود.

سقف بازار تسلا برای اولین بار در روز سه شنبه به 500 میلیارد دلار رسید که قیمت سهام آن از 527.48 دلار هر سهم فراتر رفت.

این شرکت امسال با افزایش بیش از 5 برابری قیمت سهام خود دچار اشکال شده است. در حالی که این علامت تا حد زیادی نمادین است ، اما فشار رشد ماسک را برجسته می کند. تسلا در ژانویه اولین خودروساز آمریکایی 100 میلیارد دلاری در فهرست عمومی شد.

– جسیکا بورستینسکی از CNBC در این مقاله همکاری کرد.