اوبر به نوجوانان اجازه می‌دهد در ایالات متحده و کانادا سفر کنند

دارا خسروشاهی، مدیر اجرایی اوبر

دیوید پل موریس | رویترز

اوبر چندین به روز رسانی را چهارشنبه در طول نمایشگاه سالانه محصولات Go-Get این شرکت اعلام کرد.

گزینه‌های جدید شامل امکان رزرو سواری با صندلی ماشین، تماس با اوبر بدون برنامه، و اضافه کردن نوجوانان به پروفایل خانوادگی و غیره است. رویداد Go-Get امسال اولین کنفرانس مطبوعاتی حضوری اوبر از زمان همه‌گیری است.

دارا خسروشاهی مدیر عامل شرکت در این مراسم گفت: “چه در خانه بمانید و چه بیرون بروید، ما با انسان ها برای انسان ها می سازیم.”

سهام اوبر تا به امروز حدود 51 درصد افزایش یافته است و خسروشاهی در انتشار گزارشی درباره نتایج سه ماهه اول اوبر در اوایل این ماه گفت که این شرکت “شروع قوی” سال را آغاز کرده است. گزینه های جدید نمونه ای از چگونگی امیدواری شرکت برای حفظ حرکت خود در حالی که رقبای مانند لیفتکه تا به امروز حدود 25 درصد کاهش داشته است، همچنان به مبارزه ادامه می دهد.

در اینجا پیشنهادهای جدید کلیدی اعلام شده در چهارشنبه آمده است:

صندلی ماشین اوبر

خانواده ها و مراقبان در لس آنجلس و شهر نیویورک می توانند به عنوان بخشی از مشارکت اوبر با شرکت صندلی ماشین Nuna، درخواست سفر با صندلی ماشین برای کودکان تا 65 پوند کنند. اوبر قصد دارد در آینده این ویژگی را در شهرهای بیشتری عرضه کند.

1-833-USE-UBER

اوبر شماره تلفنی را معرفی کرده است که افراد می توانند برای رزرو سفر بدون استفاده از برنامه Uber با آن تماس بگیرند. این شرکت گفت که این به افرادی که ممکن است با ناوبری تلفن‌های هوشمند یا برنامه‌ها مشکل دارند، به همان تجربه «بدون زحمت» Uber دسترسی پیدا کنند. افراد در ایالات متحده می توانند با صحبت کردن به زبان انگلیسی یا اسپانیایی به شماره 1-833-USE-UBER یا 1-833-873-8237 درخواست سفر کنند.

خسروشاهی گفت: «همه ما می دانیم که همه مانند مادرشوهر من از تلفن یا اپلیکیشن برای تماس با اوبر راحت نیستند. “چه چیزی می تواند برای او آسان تر باشد؟”

پروفایل های خانواده و حساب های نوجوان

از 22 می، نوجوانان بین 13 تا 17 سال می توانند تحویل و سواری خود را درخواست کنند. والدین و سرپرستان رضایت کامل بر حساب های نوجوانان خود کنترل کامل خواهند داشت و می توانند سفرها و زایمان ها را در زمان واقعی نظارت کنند. اوبر گفت که فقط رانندگان دارای امتیاز بالا و باتجربه می توانند سواری با نوجوانان را کامل کنند.

حساب‌های نوجوان در شهرهای منتخب ایالات متحده و کانادا در دسترس خواهند بود. آنها را می توان در یک “نمایه خانواده” در برنامه Uber راه اندازی و مدیریت کرد، که اجازه می دهد چندین حساب تحت یک روش پرداخت متمرکز متصل شوند.

خسروشاهی در این مراسم گفت: «همه چیز برای کمک به شما برای مدیریت دیوانگی که زندگی خانوادگی را در سال 2023 در بر می گیرد، است.

سفارشات گروهی مواد غذایی

اعضای خانواده، دوستان یا هم اتاقی‌ها اکنون می‌توانند از طریق Uber Eats سفارشات گروهی خواربار تهیه کنند. کاربران می‌توانند از شرکت‌کنندگان دعوت کنند تا مواردی را اضافه کنند، سفارش‌های تکراری تنظیم کنند و مهلت‌هایی را برای زمان سفارش تعیین کنند. بازرگانان واجد شرایط همچنین به گروه‌ها کمک می‌کنند تا با تقسیم خودکار صورت‌حساب، هزینه‌ها را مرتب کنند.

سواری های گروهی

با سواری های گروهی، کاربران اوبر به زودی می توانند از دوستان و خانواده خود دعوت کنند تا آدرس خود را به یک سفر اضافه کنند. اوبر به طور خودکار توقف‌ها را به‌روزرسانی می‌کند تا راننده کارآمدترین مسیر را طی کند و هر فرد با توجه به مدت زمانی که در سفر سپری کرده است، هزینه دریافت می‌کند.

پیامک هدیه تصویری

کاربران Uber Eats می توانند هنگام ارسال هدایایی برای دوستان و خانواده، یک پیام ویدیویی درون برنامه ای شخصی سازی شده ضبط کنند. این ویدیو برای گیرندگان هدیه در برنامه Uber Eats در دسترس خواهد بود.

در ابتدا، کاربران فقط می‌توانند ویدیوها را به کارت‌های هدیه پولی که از طریق پلتفرم ارسال می‌شوند، ضمیمه کنند، اما اوبر گفت که به زودی به تحویل نیز گسترش خواهد یافت.