اتر ، XRP و سایر altcoins تجمع می کنند

بیت کوین اخیراً تنها ارز رمزنگاری شده نیست که سود بالایی کسب می کند.

Ether ، XRP و تعداد انگشت شماری از به اصطلاح “altcoins” یا ارزهای رمزپایه جایگزین ، روز دوشنبه ، به دنبال شناخته شده ترین ارز دیجیتال در جهان ، تجمع کردند.

طبق اطلاعات سایت صنعت CoinDesk ، اتر در حدود ساعت 9:15 صبح ET سطح 600 دلار را پشت سر گذاشت ، نقطه ای که از ژوئن 2018 به آن نرسیده است. XRP در یک برهه 29 درصد افزایش یافت و تقریبا 55 سنت شد و به بالاترین سطح در طی دو سال گذشته رسید.

آخرین بار اتر در 24 ساعت گذشته با 8٪ افزایش 595 دلار معامله شد ، که در اوایل 13٪ افزایش یافته بود ، در حالی که XRP 19٪ بالاتر بود و حدود 54 سنت بود. هر دو به ترتیب از سال گذشته حدود 350٪ و 180٪ افزایش دارند.

سرمایه گذاران صنعت Crypto گفتند که altcoins در حال پیگیری موجشی هستند که اخیراً شاهد افزایش بیت کوین بوده است. هفته گذشته بیت کوین از آستانه 18000 دلار عبور کرد و نزدیک به بالاترین رقم 20،000 دلار بود ، که در اواخر سال 2017 به آن رسید قبل از سقوط 3122 دلار در سال بعد.

پیتر وال ، مدیر عامل شرکت لندن شرکت استخراج رمزنگاری Argo Blockchain ، به CNBC گفت. “بیت کوین منجر می شود و altcoins دنبال می شود.”

آلت کوین دیگر ، Chainlink ، تا 6٪ افزایش یافت و به حدود 15 دلار رسید. در حال حاضر بیش از 740 درصد از ابتدای سال افزایش داشته است.

Chainlink اغلب با مفهومی به نام “DeFi” یا مالی غیرمتمرکز همراه است که هدف آن بازآفرینی محصولات مالی سنتی مانند وام بدون واسطه هایی مانند بانک است.

DeFi در سال جاری با ظهور چندین پروژه جدید به موضوعی محبوب در رمزنگاری تبدیل شده است. این مقایسه با دیوانگی عرضه اولیه سکه یا ICO ، اواخر سال 2017 که چندین سکه مجازی جدید ظاهر شد ، مقایسه شده است.