آیفون 16 پرو اپل دارای صفحه نمایش بزرگتر خواهد بود، دوربین پریسکوپ: Kuo

مینگ چی کو، مشهور سیب تحلیلگر، روز سه شنبه در یک پست وبلاگی گفت که پیش بینی می کند صفحه نمایش بزرگتر و دوربین پریسکوپ از ویژگی های آیفون 16 پرو خواهد بود.

کو گفت که نمایشگر آیفون 16 پرو “کمی بزرگتر” از نمایشگرهای آیفون 14 پرو فعلی و آیفون 15 پرو آینده خواهد بود. او گفت که اندازه بزرگتر فضای کافی برای تجهیز دستگاه به دوربین پریسکوپ را فراهم می کند. مدل های آیفون 16 در سال 2024 انتظار می رود.

اخبار مربوط به سرمایه گذاری

Big Tech همچنان امید در بازار سهام جانبی است

CNBC Pro

دوربین پریسکوپ قابلیت‌های زوم بهبود یافته‌ای را ارائه می‌کند و کو گفت که انتظار دارد آیفون 16 پرو و ​​حتی بزرگ‌تر آیفون 16 پرو مکس این قابلیت‌ها را داشته باشند. او در ماه مارس گفت که انتظار دارد آیفون 15 پرو مکس امسال، بزرگ‌ترین و گران‌ترین سری محصولات آینده اپل، دوربین پریسکوپ نیز داشته باشد.

دوربین های پریسکوپ توسط گوگل و سامسونگ در میان دیگر سازندگان اندروید استفاده شده است، اما هنوز آن را به آیفون تبدیل نکرده اند.

نظرات Kuo بازتاب یک تحلیلگر صنعت دیگر به نام راس یانگ است که گفته بود آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس صفحه نمایش بزرگتری خواهند داشت. یانگ هفته گذشته در توییتی نوشت که “در مورد برخی از اندازه های جدید در مدل های Pro می شنود.”

زمانی که کاربر دیگری حدس زد که آیفون 16 پرو از 6.1 به 6.4 اینچ و آیفون 16 پرو مکس از 6.7 به 6.9 اینچ افزایش خواهد یافت، یانگ پاسخ داد “بسته”.

اپل بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.