آمریکایی ها در مورد امنیت سپرده های بانکی خود نگران هستند

بر اساس یافته های یک نظرسنجی گالوپ، رویدادهای اخیر ممکن است اعتماد به سیستم مالی ایالات متحده را از بین ببرد.

گالوپ گفت که تقریباً نیمی از 1013 بزرگسالی که در نظرسنجی شرکت کردند، گفتند که در مورد امنیت پولی که در یک بانک یا مؤسسه مالی ذخیره کرده بودند، «بسیار نگران» (19 درصد) یا «متوسط ​​نگران» (29 درصد) هستند. حدود 20 درصد گفتند که اصلاً نگران نیستند. تقریباً یک سوم گفتند که “خیلی نگران نیستند.”

سطح نگرانی بیان شده در این نظرسنجی مشابه یافته هایی است که گالوپ اندکی پس از فروپاشی Lehman Brothers در سپتامبر 2008 یافت. با این حال، این نظرسنجی نیست که گالوپ به طور منظم انجام دهد، بنابراین دشوار است که بگوییم چگونه نگرش ها تغییر کرده است. در طول زمان. با این حال، قرائت در دسامبر 2008 نشان داد که با برداشتن گام‌هایی برای کاهش تأثیر بحران مالی، احساسات از بدترین سطوح بهبود یافته است.

زمانی که نظرسنجی از 3 تا 25 آوریل امسال انجام شد، بانک امضا و بانک سیلیکون ولی قبلاً شکست خورده بودند. از آن زمان، قانونگذاران First Republic را در اختیار گرفتند و دارایی های آن را به آن فروختند جی پی مورگان چیس. روز پنجشنبه، تعدادی از سهام بانک های منطقه ای، با مستقر در لس آنجله، سقوط کردند PacWest دهانه بیش از 46٪. این سهم در سال جاری 86 درصد کاهش یافته است.

شرکت بیمه سپرده فدرال – که در سال 1933 و در دوران رکود بزرگ ایجاد شد – از سپرده‌های تا سقف 250000 دلار برای هر سپرده‌گذار پشتیبانی می‌کند. برای کسانی که حساب هایشان بالاتر از سقف بیمه شده است، چندین مرحله وجود دارد که می توان برای محافظت از بیش از 250000 حساب انجام داد.

به گفته گالوپ، کسانی که جمهوری خواه یا مستقل هستند و همچنین افرادی با درآمد متوسط ​​و پایین تر به احتمال زیاد نگران پول خود هستند. این در مورد آمریکایی‌های بدون مدرک دانشگاهی نیز صادق بود.