آمازون نتایج Prime Day 2020 را اعلام کرد

یک کارگر سفارشات مشتری را در یک تریلر منتظر در داخل انبار توزیع آمازون میلیون فوت مربع بار می آورد که پاییز گذشته در Fall River، MA در 23 مارس 2017 افتتاح شد.

جان تلوماکی | بوستون گلوب | گتی ایماژ

آمازون گفت: فروشندگان شخص ثالث در بازار خود طی رویداد خرید Prime Day امسال بیش از 3.5 میلیارد دلار درآمد کسب کرده اند که تقریباً 60٪ افزایش در مقایسه با سال گذشته و یک رکورد برای مشاغل کوچک و متوسط ​​تشکیل دهنده بازار است.

این شرکت ، که فروش کل Prime Day را فاش نکرد ، گفت که فروش Prime Day فروشندگان شخص ثالث حتی بیشتر از تجارت خرده فروشی آمازون رشد کرده است.

Prime Day که در سال 2015 راه اندازی شد ، به یکی از مهمترین رویدادهای خرده فروشی و بازاریابی این شرکت تبدیل شده است. این مشترکان Prime جدید را امن می کند و به آمازون اجازه می دهد محصولات و خدمات خود را بیشتر تبلیغ کند.

Prime Day امسال غیرمعمول بود ، زیرا همه گیر ویروس کرونا آمازون را مجبور به عقب راندن رویداد خیمه شب بازی از اواسط ژوئیه تا اکتبر کرد. زمان بندی به این معنی است که فصل خرید تعطیلات زودتر از هر زمان دیگری شروع می شود. سایر خرده فروشان عمده نیز از آمازون پیروی کرده و تبلیغات تخفیف خود را در این ماه آغاز کرده اند.

طیف وسیعی از محصولات اکو ، حلقه ، ائرو و برچسب خصوصی آمازون معمولاً در طی Prime Day با تخفیف شدید مواجه می شوند. آمازون گفت بلندگوی هوشمند کوچک و ارزان فعال شده با صدا ، Echo Dot ، محبوب ترین محصول امسال است. Prime Day امسال در 20 کشور برگزار شد.

اما این رویداد همچنین مشارکت سنگین بیش از 2.3 میلیون کسب و کار کوچک و متوسط ​​را تشکیل می دهد که بازار آنلاین آمازون را تشکیل می دهند. در سال 2019 ، فروشندگان شخص ثالث بیش از 2 میلیارد دلار فروش در طی روز نخست تجربه کرده اند. آمازون گفت ، در سال جاری ، گروه های پرفروش برای فروشندگان شخص ثالث شامل تختخواب ، لوازم جانبی بی سیم ، تغذیه و سلامتی ، هنرها و صنایع دستی و همچنین مراقبت های بهداشتی است.

فروشندگان شخص ثالث برای آمازون از اهمیت فزاینده ای برخوردار هستند و حدود 58٪ از کالاهای کل این شرکت را به خود اختصاص داده اند. با این درصد ، آمازون حداقل 7 میلیارد دلار فروش در طی روز نخست نخست تولید کرده است. پیش از این ، JPMorgan پیش بینی کرده بود که رویداد امسال می تواند 7.5 میلیارد دلار درآمد داشته باشد ، در حالی که فروش eMarketer نزدیک به 10 میلیارد دلار بود.

انتظار می رود این فروش بزرگ به شرکت در گزارش رکورد سه ماهه چهارم کمک کند. به گفته تحلیل گران نظرسنجی شده توسط FactSet ، آمازون انتظار می رود همراه با شتاب فروش تعطیلات ، برای اولین بار در سه ماهه چهارم از 100 میلیارد دلار درآمد سه ماهه فراتر رود.