آمازون ، تسلا ، AstraZeneca ، کارناوال و موارد دیگر

یک کارگر Amazon.com Inc سفارشی را آماده می کند که طی آن خریدار درخواست کرد تا یک کالای بسته بندی شده در یک مرکز تحقق در Shakopee ، مینه سوتا ، ایالات متحده ، 12 نوامبر 2020 بسته بندی شود.

Amazon.com Inc | رویترز

از شرکتهایی که در معاملات ظهر تیتر اصلی می زنند بازدید کنید.

مدرنا – سهام شرکت سازنده دارو پس از آنکه مدیر عامل AstraZeneca گفت این شرکت در میان سوالات مربوط به اثربخشی دارو ، آزمایش دیگری را بر روی نامزد واکسن کرونا انجام خواهد داد ، افزایش یافت. Pizer و BioNTech که روی واکسن خود نیز کار می کنند ، به ترتیب 1.7 و 3.1 درصد افزایش یافتند.

هوم دپوت ، گپ – به دلیل خوش بینی سرمایه گذاران در هنگام خرید برای تعطیلات جمعه سیاه ، سهام خرده فروشان افزایش یافت. سهام Home Depot حدود 0.7٪ بیشتر بود. گپ ، شرکت های TJX ، کالاهای ورزشی دیک ، اتسی و سازنده اسباب بازی هاسبرو همگی در روز جمعه رشد کردند.

آمازون – سهام آمازون با تشویق سرمایه گذاران که انتظار می رود یک فصل خرید تعطیلات برای این غول تجارت الکترونیکی باشد ، حدود 0.3٪ سود کسب کرد. شرکت وال استریت Truist تخمین زده است که آمازون 42 سنت از هر دلار هزینه شده در طول فصل خرید در پایان سال را ادعا خواهد کرد زیرا همه گیری بسیاری از آمریکایی ها را مجبور به خرید آنلاین می کند.

تسلا – سهام تسلا بیش از 2٪ جهش کرد و سود هفتگی خود را به بیش از 19٪ و رشد خود را در سال جاری به 600٪ رساند. سهام پس از انتخاب برای درج در معیار S&P 500 دچار اشکال شد. این سازنده ماشین الکتریکی که ارزش آن بیش از 560 میلیارد دلار است ، می تواند جمعه با سرپوش بازار بزرگتر از Berkshire Hathaway وارن بافت به پایان برسد.

AstraZeneca – سهام بیودارو پس از اعلام مدیر عامل AstraZeneca به بلومبرگ نیوز که این شرکت آزمایش سه فاز دیگری را برای نامزد واکسن Covid-19 خود ادامه داد ، ثابت بود. یک خطای دوز در اولین آزمایش منجر به دریافت مقدار کمتری از واکسن در بیماران شد ، هر چند که به نظر می رسد از دوز کامل نیز مثرتر باشد.

کارناوال ، استراحتگاه های MGM – در میان یک هفته پیشرفت واکسن مثبت ، سهامی از سهام که به باز شدن اقتصاد بستگی دارند ، افزایش یافت. کارناوال به ترتیب 4.5٪ و خط دریایی نروژ و رویال کارائیب به ترتیب 2٪ و 1.7٪ افزایش یافت. سهام کازینوها MGM Resorts 0.8٪ و استراحتگاههای Wynn بیش از 0.8٪ رشد کردند.

گروه مسا ایر – به دنبال انتشار اخباری مبنی بر مالک بودن سرمایه گذار میلیاردر رون بورکل 7.8٪ سهام این شرکت ، سهام شرکت هواپیمایی منطقه ای 7٪ ظاهر شد ، یک پرونده SEC نشان داد. سهام در سال 2020 به دلیل ابتلا به بیماری همه گیر در سفرهای هوایی تقریباً 30 درصد کاهش یافته است.

– مگی فیتزجرالد ، جسی پاوند و فرد ایمبرت از CNBC در تهیه گزارش همکاری کردند.

اشتراک در CNBC PRO برای بینش و تجزیه و تحلیل منحصر به فرد ، و برنامه های زنده روز کاری از سراسر جهان.