آمازون، اینتل، اسنپ، پینترست و موارد دیگر

یک ربات آماده می‌شود تا در 12 آوریل 2019 در اورلاندو، فلوریدا، یک محصول حاوی محصول را در مرکز اجرای Amazon Robotics تحویل بگیرد.

نورعکس | نورعکس | گتی ایماژ

شرکت‌هایی که بعد از ساعت‌ها خبرساز می‌شوند را بررسی کنید.

آمازون – آمازون پس از گزارش کاهش درآمد در سه ماهه اول، در معاملات طولانی مدت ۷ درصد جهش کرد. این غول خرده‌فروشی آنلاین 127.4 میلیارد دلار درآمد داشت که بیشتر از برآورد اجماع 124.5 میلیارد دلاری منتشر شده توسط Refinitiv است.

اینتل – سهام اینتل پس از رشد اولیه در پی نتایج سه ماهه اول، 1.2 درصد کاهش یافت. این شرکت نیمه هادی بزرگترین زیان سه ماهه خود را گزارش کرد. با این حال، انتظارات تحلیلگران را در خطوط بالا و پایین شکست داد. این شرکت نیمه هادی در سه ماهه اول 4 سنت به ازای هر سهم ضرر کرد و درآمدی معادل 11.7 میلیارد دلار داشت. تحلیلگران شرکت‌کننده در نظرسنجی Refinitiv پیش‌بینی کردند که ضرر هر سهم 15 سنت بر اساس درآمد 11.04 میلیارد دلاری باشد.

ضربه محکم و ناگهانی – سهام رسانه های اجتماعی در معاملات طولانی روز پنجشنبه پس از نتایج سه ماهه اول شرکت، نزدیک به 20 درصد سقوط کرد. بر اساس داده های Refinitiv، اسنپ درآمد سه ماهه اول خود را 989 میلیون دلار گزارش کرده است که کمتر از برآورد 1.01 میلیارد دلاری است. از سوی دیگر، اسنپ بدون احتساب اقلام به ازای هر سهم 1 درصد سود کسب کرد که بهتر از زیان 1 درصدی پیش بینی شده به ازای هر سهم بود.

پینترست – سهام پینترست 8 درصد کاهش یافت. بر اساس برآوردهای اجماع از Refinitiv، شرکت به اشتراک گذاری تصویر در سه ماهه اول خود از انتظارات در خطوط بالا و پایین فراتر رفت. با این حال، انتظارات رشد درآمد در سه ماهه دوم ناامیدکننده بود. این شرکت انتظار دارد که هزینه های عملیاتی در نوجوانان پایین رشد کند.

آبجو بوستون – سهام بوستون بیر در معاملات طولانی 3.2 درصد کاهش یافت. بر اساس داده های Refinitiv، کارخانه آبجوسازی پشت برندهای Samuel Adams و Twisted Tea انتظارات تحلیلگران را در خطوط بالا و پایین از دست داده است.

اولین خورشیدی – سهام خورشیدی به دلیل نتایج ناامیدکننده سه ماهه اول بیش از 5 درصد کاهش یافت. این شرکت با درآمد 548 میلیون دلاری به ازای هر سهم 40 سنت درآمد داشته است. بر اساس گزارش Refinitiv، تحلیلگران انتظار داشتند که سود هر سهم 1.02 دلار با درآمد 718 میلیون دلاری باشد.

T-Mobile US – طبق گزارش Refinitiv، پس از اینکه درآمد سه ماهه اول این شرکت مخابراتی کمتر از حد انتظار بود، سهام T-Mobile ایالات متحده تا 2.5 درصد کاهش یافت.

Cloudfare – Cloudfare پس از ثبت درآمد ضعیف تر از حد انتظار در سه ماهه اول و انتشار پیش بینی ضعیف سه ماهه دوم و کل سال، در معاملات طولانی 23 درصد سقوط کرد.

L3Harris Technologies – L3Harris Technologies پس از غلبه بر درآمدها و انتظارات درآمدی سه ماهه اول، بیش از 3 درصد در معاملات طولانی اضافه کرد. این پیمانکار دفاعی درآمد سه ماهه اول 2.86 دلار به ازای هر سهم را با درآمد 4.47 میلیارد دلار ثبت کرد. تحلیلگرانی که توسط Refinitiv مورد بررسی قرار گرفتند، انتظار داشتند درآمد هر سهم 2.85 دلار با درآمد 4.25 میلیارد دلار باشد.

آمگن – پس از انتظارات ناامیدکننده درآمد سه ماهه اول، آمگن 2.2 درصد کاهش یافت. این شرکت بیوتکنولوژی درآمد 6.11 میلیارد دلاری را گزارش کرد که کمتر از برآوردهای 6.17 میلیارد دلاری تحلیلگران مورد نظر رفینیتیو است. Amgen انتظارات درآمد را شکست داد.

ایزاک عادل – پس از اینکه Fair Isaac برآوردهای درآمدی خود را در سه ماهه دوم خود از دست داد، سهام 2٪ سقوط کرد، اگرچه انتظارات درآمد را شکست داد. بر اساس گزارش Refinitiv، شرکت تجزیه و تحلیل داده پشت امتیاز FICO درآمد تعدیل شده 4.78 دلار برای هر سهم را گزارش کرد که ضعیف تر از برآورد اجماع 5.04 دلار برای هر سهم است.

علوم گیلاد – طبق داده‌های Refinitiv، پس از گزارش درآمدهای ناامیدکننده، سهام این شرکت داروسازی زیستی حدود 1 درصد در معاملات طولانی سقوط کرد، اما طبق داده‌های Refinitiv بالاتر از انتظارات درآمدی بود.

Mondelez International – طبق انتظارات اجماع از Refinitiv، Mondelez International پس از انتشار نتایج سه ماهه اول که بیش از انتظارات در خطوط بالا و پایین بود، 2٪ افزایش یافت.