معرفی بازی پابجی موبایل

گیم پلی موبایل پابجی

 

نبرد معروف چند نفره آنلاین برای بازی های سلطنتی ، که جهان بازی را در سال 2017 فتح کرد ، در ماه مارس وارد سیستم عامل های تلفن همراه شد. در چند ماه اول ، بیش از 10 میلیون بازیکن آنلاین در این بازی برای کسب شهرت شرکت داشتند.

 

بازی با 100 بازیکن با چتر نجات به جزیره Erangel همراه با دوستان و دشمنانشان برای رویارویی با برندگان آغاز می شود. بازیکنان در اطراف جزیره 64 کیلومتری پراکنده شدند و مناطق فرود خود را مشخص کردند. به محض لمس زمین ، بازی طعمه آغاز می شود ، هر فردی به دنبال بهترین سلاح های توزیع شده بر روی نقشه است. مملو از سلاح های پیشرفته ، وسایل نقلیه ، قایق ها و وسایل ، هر بازیکن به دلیل کوچک شدن کارت در یک مکان بازی کوچکتر ، به تنهایی می جنگد. می توانید بجنگید یا مخفی شوید تا اینکه آخرین نفر زنده باشید.

 

Unreal Engine 4 ضمن حفظ گرافیک در سطح بالایی از آب نبات ، هیجان رایانه را به تلفن های همراه شما می آورد. جزئیات غنی ، جلوه های واقع گرایانه و یک نقشه عظیم قطعه ای از بهشت ​​برای همه گیمرها است. یک زرادخانه کشنده از سلاح ها ، از جمله اسلحه گرم ، سلاح های شلیک شده ، مواد منفجره و مواد ، به شما امکان می دهد دشمنان خود را درجه بندی کنید. در آنجا لازم نیست نگران بازیکنان تیم باشید. بازیکنانی که هنگام بازی به دست کمک نیاز دارند می توانند در تیم های دو نفره 2 نفره یا 4 نفره این کار را انجام دهند. با استفاده از مکانیزم های ضد تقلب ، محیطی عادلانه فراهم می شود که در آن شما باید هر سانتی متر از شهرت را کسب کنید. زمین ، غارت ، جنگ و سپس لذت بردن از زمانی که این شام مرغ خوشمزه برای برندگان ارائه می شود.

جهت خرید اکانت پابجی اینجا کلیک کنید.