معاملات آتی داو پس از رسیدن بازار به بالاترین رکورد و S&P 500 در بالای 3700 ، اندکی افزایش می یابد

معاملات آتی صنعت داو جونز و معاملات آتی S&P 500 اوایل چهارشنبه افزایش یافتند ، و این بر اساس قدرت اخیر است که میانگین های اصلی را به ثبت بالاترین سطح سوق می دهد.

معاملات آتی داو 66 واحد یا 0.2٪ افزایش یافت. این حرکت حدود 70 امتیاز سود اولیه را نشان داد. معاملات آتی S&P 500 0.1٪ افزایش یافت. معاملات آتی Nasdaq-100 ثابت بود.

سوخت رسانی به این تجمع ، خوش بینی در مورد استفاده واکسن Covid-19 Pfizer توسط انگلیس در روز سه شنبه است. امیدوارم که سنا به زودی با بسته محرکی برای رونق بازارها موافقت کند زیرا شیوع ویروس کرونا باعث افزایش احساسات نیز شده است.

سهامهایی که از موفقیت موفقیت آمیز واکسن در بازارهای اولیه سود می برند. سهام شرکت هواپیمایی آمریکایی 2.7٪ و شرکت کارناوال 2.3٪ افزایش یافت.

روز سه شنبه ، داو در حدود 104 امتیاز صعود کرد ، که به سودهای Dow Inc. و Johnson & Johnson کمک کرد. 30 سهام داو از جمعه و کمی بالاتر از سطح 30،000 کمی پایین تر از رکورد خود بسته شد.

S&P 500 نیز 0.28٪ سود ثبت کرد و در بالاترین سطح بسته شد. شاخص سهام 500 برای اولین بار بالای 3700 بسته شد.

همچنین تولید Nasdaq Composite پس از جمع آوری 0.5٪ و با رشد سهام سهام ابر ، رکورد نزدیک شد. تمام میانگین های اصلی از روز سه شنبه در قلمرو منفی آغاز شد.

“جالب اینجاست که رهبری هم از نظر فناوری و هم از نظر ادواری مشترک هستند [Tuesday]، روندی که طی پنج روز معاملاتی به طور فزاینده ای قابل توجه است ، “جیم پاولسن ، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری در گروه لوتولد ، به CNBC گفت.

معیار کوچک راسل 2000 با ثبت یک رکورد جدید در روز سه شنبه 1.4٪ بسته شد.

پائولسن افزود: “کووید خشمگین است و هنوز هیچ بسته محرکی وجود ندارد؟ مهم نیست که با واکسیناسیون های انجام شده ، جلوگیری از رشد این بازار سهام در تعطیلات غیرممکن است.”

بعد از ظهر روز سه شنبه ، میچ مک کانل ، رهبر اکثریت مجلس سنا ، گفت که او می خواهد کنگره یک لایحه تسکین ویروس کرونا را تصویب کند ، نه مصونیت قانونی برای مشاغل و نه دولت و دولت محلی. رهبر اقلیت سنا ، چاک شومر ، DN.Y. ، گفت که پیشنهاد مک کانل برای پیشبرد مذاکرات محرک بدون کمک دولت ایالتی و محلی خوب نیست.

مذاکرات ناپایدار در میان بدترین روزهای شیوع ویروس کرونا تاکنون انجام شده است. بر اساس تجزیه و تحلیل CNBC از داده های دانشگاه جان هاپکینز ، بیش از 200000 آمریکایی به طور متوسط ​​هر روز آزمایش ویروس کرونا را انجام می دهند.

ایالات متحده تنها در مدت چهار روز شاهد 1 میلیون مورد جدید بوده است که مجموع ملی را به بیش از 15 میلیون نفر رسانده است.

گزارش به اصطلاح JOLTs وزارت کار در ساعت 10 صبح به وقت چهارشنبه منتشر خواهد شد. اقتصاددانانی که توسط داو جونز نظرسنجی شده اند انتظار دارند فرصت های شغلی در ماه اکتبر به 6.3 میلیون نفر برسد که اندکی نسبت به 6.4 میلیون در سپتامبر کاهش داشته است.

اشتراک در CNBC PRO برای بینش و تجزیه و تحلیل منحصر به فرد ، و برنامه های زنده روز کاری از سراسر جهان.