لینک سازی PBN چیست + آموزش ساخت بک لینک PBN

مثلا فکر کنیم چون دادههای زیادی داریم خیلی خوب است یا چون دادههای کمی داریم خیلی بد است. حالا قصد داریم 9 سرویس کوتاه کننده لینک خارجی را به همراه امکاناتی که ارائه می دهند به شما معرفی کنیم. با این کار گوگل را مشکوک میکنیم که احمالا قصد کلک زدن داریم. در این قسمت؛ قصد دارم از سطح مبتدی تا پیشرفته به این موضوع بپردازم چطور میتوانیم یک محتوای داده محور درست بکنیم که به استراتژی لینکسازی سایتمان کمک بکند و ما بتوانیم از سایتهای دیگر بکلینک بگیریم؟ بخش اول: بکلینک چیست و چطور سایت ما معتبر میشود؟ همیشه آنالیز داده سخت است و این را من هم میدانم و سخت تر میشود وقتی که شما دادههای زیادی را دارید و میخواهید آنها را تجزیه و تحلیل کنید. در آن سری پست میتوانید دادههایی را که دادید را آنالیز بکنید. اگر ما محتوا را خودمان تولید بکنیم حالا بر اساس آنالیز یا تحلیلهایی که انجام میدهیم، و یک محتوایی باشد که خاص خودمان باشد، باعث میشود منبع باشیم و افرادی که وارد سایت ما میشوند و مطلب را مطالعه میکنند، احتمالا از دادههای مستند ما شگفتزده میشوند و به ما بکلینک میدهند.

در این قسمت تعدادی از روشهای خطرناک لینکسازی توضیح داده میشود که حدالمقدور از آنها اجتناب کنید. البته اگر از این زاویه نگاه کنیم موارد نامرتبط به لینک در سئو خارجی سایت عنوانی بیمعنی میشود. فرآیند افزودن محتوا به یک وب سایتِPBN ، PBN Padding نامیده میشود. همچنین اگر صفحات مهم سایت در روند مناسبی قرار دارند و به صفحات ۱ یا ۲ گوگل رسیدهاند میتوانید برای آنها مستقیما یک لینک بگیرید تا به رتبههای بالای گوگل برسند. مخصوصا وقتی که در رتبههای بالای گوگل در حال رقابت هستید. ناگفته نماند در خیلی از حوزهها رقابت سنگینی وجود ندارد و میتوان بدون دریافت بکلینک به رتبههای بالای گوگل رسید. وقتی شما یک سایتی دارید قطعاً در گوگل آنالیتیکس یا جاهای دیگری که مربوط به مارکتینگ سایت است اطلاعاتتان ذخیره شده است. در ادامه به سه راه یافتن یک دایرکتوری خوب میپردازیم. دامنه منقضی شده : دامنه ای که کاملاً از بین رفته و ضعیف شده و برای ثبت نام از هر ثبت نام کننده ای با هزینه های ثبت دامنه استاندارد در دسترس است.

PBNیک روش هزینه بر برای رسیدن به سئوی مناسب است، و با اطمینان کامل می توان گفت که یک کار انفرادی نیست. این روش کم هزینه و ماندگار است و البته کمی طولانی مدت است اما روش پربازدهی است. نکته بسیار مهم این است که ما به دادههایی که داریم نباید از نظر کمیت نگاه کنیم. حتی اگر خودتان هم به مباحث گرافیکی مسلط نیستید میتوانید دادههایی را که دارید و نتیجه ای که میخواهید از آن بگیرید را به یک گرافیست بسپارید تا او این کار را انجام بدهد. سخنرانیها – همین دادههایی که دارید را میتوانید در سخنرانیها یا مصاحبههایی که در سایتهای دیگر دارید، به آن استناد بکنید. هیچ ابزاری وجود ندارد که میزان EAT سایت شما را به شما نشان دهد. شاید مهمترین آیتم برای افزایش EAT دریافت بکلینکهای باکیفیت است. در مقاله آموزش تولید محتوای سئو شده به موضوع تولید محتوا برای سئو پرداختهایم. مثلاً طبق همان مثالی که زدیم به تعداد نصبهای وردپرس در ایران میشود از ابعاد مختلف نگاه کرد. سری پست یعنی چند پست پشت سر هم که مربوط به یک مسئله خاص میشود.

سئو off-page به کلیه تلاشهایی که خارج از پروژه یا وب سایت شما انجام گیرد گفته می شود. سپس با ارسال یک ایمیل مودبانه از آنها درخواست کنید لینک سایت شما را به عنوان منبع عکس قرار دهند. چرا که درست مانند دنیای واقعی ارتباط برقرار کردن واقعا باعث پیوند شما با سایرین و گرفتن لینکهای بیشتر و همچنین بر سر زبانها افتادن است که شما به آن نیاز دارید. 5. با سایتهای رقیب سایتهای بکلینک دهنده هم ارتباط میگیریم و درخواست خود مبنی بر گرفتن بکلینک را ارائه میکنیم. پس شما هم اگر اطلاعاتی از کاربرانتان یا هر حوزهای دارید میتوانید آنها را تبدیل به یک اینفوگرافیک بکنید و اختمالا بکلینکهای خوبی دریافت خواهد کرد. برخی از تاکتیک های ایجاد لینک سازی که خود ایجاد کرده اند به سمت SEO کلاه سیاه گرایش دارند و موتورهای جستجوگر آنها را ناخوشایند می دانند ، بنابراین در اینجا کمی قدم بزنید. بنابراین ، باید بگوییم که شما یک دامنه را با 1 میلیون و 500 هزار تومان تهیه کرید کردید.