سهام در اواسط روز در حال حرکت هستند: NVDA، MPWR، RL

سهام در اواسط روز در حال حرکت هستند: NVDA، MPWR، RL

انویدیا با فروش تراشه‌های خودرو به شرکت‌های خودروهای برقی این کشور در چین به موفقیت دست یافته است. اما غول نیمه هادی ایالات متحده از ارسال برخی محصولات به چین محدود شده است. تا کنون، به نظر نمی رسد سازندگان خودروهای الکتریکی تحت تأثیر قرار گرفته باشند.

بودرول چوکروت | تصاویر سوپا | راکت | گتی ایماژ

شرکت‌هایی را که در معاملات ظهر تیتر اخبار می‌شوند، بررسی کنید.

Nvidia – انویدیا یک روز پس از انتشار گزارش درآمد پرفروش خود، در معاملات ظهر روز ۲۵ درصد افزایش یافت. طبق گفته FactSet، این رالی ارزش بازار این سازنده تراشه را به زیر مرز 1 تریلیون دلار رساند و حدود 942 میلیون دلار دوام آورد.

اخبار مربوط به سرمایه گذاری

CNBC Pro

سیستم های قدرت یکپارچه – ذینفعان هوش مصنوعی مانند سیستم‌های قدرت یکپارچه از نتایج قوی انویدیا تقویت شدند. به گفته Needham، Monolithic Power Systems یک انتخاب هوش مصنوعی زیر رادار است که انتظار می رود راه حل های مدیریت انرژی را برای واحدهای پردازش گرافیکی H100 انویدیا ارائه دهد. سهام 15 درصد رشد کرد. سایر ذینفعان هوش مصنوعی که نیز تقویت شده اند عبارتند از فناوری مارول و Broadcomکه هر کدام بیش از 3 درصد افزایش یافت. Adobe سهام 6 درصد جهش کرد.

دیش شبکه طبق گزارشی از وال استریت ژورنال، پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه این شرکت در حال مذاکره با آمازون برای فروش خدمات طرح تلفن بی سیم در پلت فرم تجارت الکترونیکی است، سهام 7 درصد افزایش یافت.

میکرو دستگاه های پیشرفته – سازندگان تجهیزات نیمه هادی و نیمه هادی پس از نتایج قوی انویدیا شروع به کار کردند. میکرو دستگاه های پیشرفته و سینوپسیس هر کدام 10 درصد پرید. سهام از مواد کاربردی 5 درصد پیشرفته

درخت دلار – Dollar Tree در سه ماهه اول مالی خود حاشیه های کاهش یافته را گزارش کرد و باعث شد سهام آن در معاملات ظهر 10 درصد کاهش یابد. رقیب دلار عمومی همچنین 2.6 درصد کاهش یافت.

دانه برف – سهام محاسبات ابری نزدیک به 17 درصد سقوط کرد. بر اساس گزارش StreetAccount، اواخر چهارشنبه، Snowflake راهنمایی درآمد محصول در سه ماهه دوم را گزارش کرد که کمتر از حد انتظار بود. با این حال، در نتایج سه ماهه اول خود در خطوط بالا و پایین شکست خورد.

سازندگان عقاب آمریکایی – American Eagle Outfitters در معاملات ظهر 13 درصد کاهش یافت. خرده فروش پوشاک اواخر روز چهارشنبه چشم انداز خود را کاهش داد. این خرده‌فروش لباس گزارش داد که یک سه ماهه متفاوت بود، با درآمد کمی بیشتر از برآوردها و درآمد مطابق انتظارات، به ازای Refinitiv.

رالف لورن – طبق گزارش Refinitiv، پس از اینکه شرکت پیش‌بینی‌های درآمدی را شکست داد و طبق گزارش Refinitiv، این شرکت خرده‌فروشی پوشاک لوکس شاهد افزایش 6 درصدی سهام خود بود. رالف لورن همچنین گفت که با افزایش تقاضا برای کالاهای لوکس در بحبوحه بازگشایی، فروش آن در چین 30 درصد افزایش یافت.

بهترین خرید – سهام خرده فروش الکترونیک پس از انتشار نتایج مالی سه ماهه اول این شرکت، 1 درصد افزایش یافت. طبق گزارش Refinitiv، در حالی که این شرکت اندکی بهتر از درآمدهای مورد انتظار بود، فروش برآوردها را از دست داد. Best Buy همچنین انتظارات برای هزینه های ضعیف تر برای لوازم الکترونیکی مصرفی در سال جاری را تکرار کرد.

کارناوال – خط کروز 2 درصد در پشت یک ارتقاء برای خرید از خنثی توسط سیتی اضافه کرد. این شرکت گفت که کارناوال از نظر ترازنامه خود در نقطه عطفی قرار دارد و صنعت کشتی کروز بیشتر مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است.

الکس هرینگ، هاکیونگ کیم، یون لی و تانایا ماچیل از CNBC گزارش ارائه کردند