آژانس بیمه مین پس از علامت نژادپرستانه جونتین با واکنش آنلاین روبرو شد

آژانس بیمه مین پس از علامت نژادپرستانه جونتین با واکنش آنلاین روبرو شد

نمای Google Earth از آژانس رید در Millinocket، Maine.

گوگل ارث

یک آژانس بیمه در Millinocket، مین، پس از انتشار عکسی در فیس بوک از تابلویی که روی درب کسب و کار در روز دوشنبه منتشر شد، با این مضمون: “Juneteen – هر چه باشد… ما تعطیل هستیم. از مرغ سوخاری و سبزیجات کولد خود لذت ببرید، با واکنش آنلاین روبرو شد. “

تصویر تابلو در آژانس بیمه هری ای رید، وابسته به بیمه‌گر ملی ترقی خواه، در ابتدا توسط یکی از کاربران فیس بوک به نام آلورا استیل واگون با عنوان “نژادپرستی در Millinocket واقعی است” به اشتراک گذاشته شد. پست اصلی بیش از 200 بار به اشتراک گذاشته شده است، اگرچه یک پست مشابه توسط یک کاربر متفاوت بیش از 10000 بار به اشتراک گذاشته شده است.

کن اندرسون یکی دیگر از کاربران فیس بوک در مورد این پست گفت: “من عصبانی نیستم. عصبانیت شما را به جایی نمی رساند. من عمیقاً عمیقاً ناامید هستم.” “در این تجارت، در شرکت هایی که به این تجارت اجازه می دهند محصولاتشان را واسطه کنند، و در شهر Millinocket، در ایالت مین و کل کشور لعنتی. عمیقاً ناامید شده ایم. چرا؟ زیرا می دانم که می توانیم بهتر انجام دهیم. اما ما تلاش نمی‌کنم. و این قسمتی است که عمیق‌تر می‌شود.»

برای بسیاری از کسب و کارها، دوشنبه جشن ژوئن 18، یک تعطیلات فدرال است که یادآور 19 ژوئن 1865 است، زمانی که سربازان ارتش اتحادیه به تگزاس رسیدند و پایان برده داری را برای بیش از 250000 سیاهپوست اعلام کردند که حتی پس از امضای “رهایی” در بردگی باقی ماندند. اعلامیه در سال 1863، بر اساس موزه ملی تاریخ و فرهنگ آمریکایی آفریقایی تبار.

آژانس بیمه به درخواست‌های CNBC برای اظهار نظر پاسخ نداد، اما ملانی هیگینز به مرکز خبری مین گفت که او کارمندی بود که تابلو را ارسال کرد و عذرخواهی کرد.

هیگینز گفت: “من هرگز عمداً قصد صدمه زدن به کسی را نداشتم و هرگز عمداً قصد صدمه زدن به تجارت مادرم را نداشتم. او هیچ ربطی به این موضوع نداشت.” “من واقعا عذرخواهی می کنم.”

از زمانی که تصویر این علامت در فضای مجازی پخش شد، مردم به سایت بررسی آنلاین مراجعه کردند فریاد زدن برای محکوم کردن آژانس بیمه، که Yelp را بر آن داشت تا توانایی کاربران را برای ارسال پست در صفحه شرکت غیرفعال کند.

هشداری در آژانس بیمه هری ای. صفحه Yelp می خواند. «در حالی که نژادپرستی در Yelp جایی ندارد و ما به صراحت نژادپرستی یا تبعیض را به هر شکلی رد می‌کنیم، همه بررسی‌ها در Yelp باید منعکس کننده یک تجربه واقعی مصرف‌کننده باشد (حتی اگر این به معنای غیرفعال کردن توانایی کاربران برای بیان دیدگاه‌ها باشد که ممکن است موافق باشیم. با).”

این آژانس نزدیک به 90 نقد – عمدتاً یک ستاره – Yelp دریافت کرد، با پوسترهای بسیاری که آژانس بیمه را به عنوان “نژادپرست” محکوم می کرد.

جف سیبل، سخنگوی Progressive در بیانیه ای گفت: “ما از تابلویی که اخیرا در آژانس هری ای رید گذاشته شده آگاه و وحشت زده شده ایم و در حال پایان دادن به رابطه خود با آژانس هستیم.”

“در Progressive، تنوع، برابری و شمول (DEI) برای ارزش های اصلی ما ضروری است. ما متعهد به ایجاد محیطی هستیم که در آن مردم ما احساس استقبال، ارزش و احترام داشته باشند و انتظار داریم که هر کسی که نماینده مترقی است در این تعهد شرکت کند. سیبل در بیانیه‌ای گفت: این علامت مستقیماً این تعهد را نقض می‌کند و با ارزش‌های اصلی و کد رفتار شرکت ما همخوانی ندارد.

استیو گولیب، رئیس شورای شهر Millinocket، روز سه‌شنبه بیانیه‌ای منتشر کرد و این تابلو را محکوم کرد.

گولیب نوشت: «برای هر شخص، کسب‌وکار یا سازمانی عمیقاً غم‌انگیز، شرم‌آور و غیرقابل قبول است که تلاش کند تا ژوئن ژوئن و آنچه را که برای میلیون‌ها برده و نوادگان زنده آنها به نمایش می‌گذارد، نشان دهد.» “در شهر Millinocket جایی برای چنین بی اعتنایی آشکار به نجابت انسانی وجود ندارد.”

پرزیدنت جو بایدن و ایالت مین هر کدام در ژوئن 2021 لوایحی را امضا کردند که در آن ژوئن 19 به عنوان تعطیلات فدرال و ایالتی به رسمیت شناخته می شود.