Main St امیدوار است که فروش روز شنبه کسب و کار کوچک ادامه داشته باشد

بخش بزرگی از فروشگاه ها در امتداد پایگاه Munjoy Hill دارای نشانه های باز بوده و به عنوان بخشی از تجارت کوچک شنبه ، 28 نوامبر 2015 برای کسب و کار آماده بودند.

گیب سوزا | پرتلند پرس هرالد | گتی ایماژ

همانطور که خرید تعطیلات این آخر هفته به تجهیزات می رسد ، مطمئن نیست که چگونه شنبه تجارت کوچک در 28 نوامبر سوزن را حرکت می دهد و به میلیون ها صاحب مشاغل در خیابان اصلی برای زنده ماندن کمک می کند. طبق نظرسنجی شنبه تجارت کوچک که توسط SurveyMonkey و CNBC انجام شد ، 43٪ از خریداران قصد دارند در این فصل تعطیلات کمتر از سال 2019 هزینه کنند و تنها 6٪ قصد دارند بیشترین هزینه را برای شنبه تجارت کوچک داشته باشند.

مطالعه ملی انجام شده از نوامبر ، 16-18 در روز جمعه ، بررسی 3،122 نفر از افراد 18 تا بیش از 65 سال است. این تحقیق با استفاده از پلت فرم آنلاین SurveyMonkey و براساس روش بررسی آن انجام شده است.

این می تواند خبر جدیدی برای صاحبان مشاغل کوچک باشد که روی فروش تعطیلات برای جبران مجدد درآمد فروخته شده حساب می کنند. به دلیل بیماری همه گیر ویروس کرونا که فعالیت های عادی تجاری را از بین برده است ، بسیاری از آنها در حال ورشکستگی هستند. و ممکن است به زودی با افزایش عفونت های Covid-19 در سراسر ایالات متحده ، خاموش شدن بیشتری انجام شود

لورا ورونسکی ، دانشمند تحقیقاتی در SurveyMonkey که روی نظرسنجی CNBC کار می کرد ، گفت: “این می تواند برای کسب و کارهای کوچک که به این رویداد بزرگ فروش اعتماد می کنند ویران کننده باشد.”

طبق داده های CNBC | SurveyMonkey ، درصد قابل توجهی از آمریکایی ها قصد دارند امسال کمتر از سال 2019 برای هدیه تعطیلات هزینه کنند.

تقریباً از هر چهار نفر (75٪) صاحبان مشاغل کوچک گفته اند که برای ادامه کار در سال 2021 نیاز به هزینه های تعطیلات دارند تا به حالت عادی برگردند و طبق گفته آمریکایی ، تقریباً نیمی از آنها (46٪) نیاز به هزینه های بالاتر از حد متوسط ​​را ابراز داشتند. اکسپرس فروشگاه مطالعه تأثیر کوچک.

تأثیر اقتصادی این رویداد فروش قابل توجه است. مشاغل کوچک از افزایش فروش در فصل شلوغ تعطیلات بهره مند می شوند ، که به نوبه خود به جوامعی که در آن واقع شده اند سود می رساند. طبق آمریكان اکسپرس ، 67 سنت از هر دلار خرج شده در یك تجارت كوچك – اعم از فروشگاه خرده فروشی ، رستوران یا چیز دیگر – در جامعه باقی می ماند.

بر اساس گزارش American Express ، 110 میلیون نفر در شنبه كسب و كار كوچك در سال گذشته مشاركت كردند و فروش با 19.6 میلیارد دلار برآورد هزینه ، به بالاترین ركورد رسید ، كه به ایجاد شنبه كسب و كار كوچك در پاسخ به ركود اقتصادی بزرگ كمك كرد.

در حالی که خریداران ممکن است هزینه های خود را در سال 2020 کاهش دهند ، نظرسنجی CNBC / SurveyMonkey نشان داد که 30٪ از خریداران قصد دارند در یک تجارت کوچک شنبه از یک تجارت کوچک حمایت کنند. این میزان 9 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

با کمال تعجب ، 39٪ از کل این فعالیت ها بصورت حضوری ، 25٪ آنلاین و 34٪ هر دو انجام می شود. این نظرسنجی نشان داد که یک درصد از پاسخ دهندگان به این س answerال پاسخ ندادند. این تعداد نسبت به سال گذشته که 8٪ قصد خرید آنلاین داشتند ، 58٪ حضوری و 33٪ برنامه ریزی برای انجام هر دو مورد بسیار متفاوت است.

استراتژی ها در اقتصاد کوید

با توجه به چالش های بسیاری که صاحبان مشاغل کوچک با آن روبرو هستند ، کارشناسان نکاتی در مورد چگونگی فروش آنها در این روز خرید مهم ارائه می دهند.

اکثر موافقان بهترین راهکارها عبارتند از: تقویت حضور فروش آنلاین شرکت ؛ اجرای معاملات بدون لمس ؛ معرفی تحویل محلی ؛ ایجاد لیست های هدیه مشتری ، همراه با تنظیم طیف وسیعی از پروتکل های ایمنی جدید در فروشگاه ها.

نیک ستاری ، سازمان امنیت ملی NMI ، بستر پرداختی که 140000 بازرگان از آن استفاده می کنند و پشت صحنه گفت: “شماره 1 کاری که مشاغل کوچک باید برای رونق بخشیدن به فروش در تجارت روز شنبه انجام دهند ، اولویت قرار دادن سلامت و امنیت برای مشتریانشان است.” پرداخت را برای Apple Pay و Google Pay فعال کنید. وی افزود: “شماره 2 استفاده از سیستم های پرداخت بدون لمس است.”

“نظرسنجی های ما از مشتری نشان می دهد این همان چیزی است که مصرف کننده به دنبال آن است. آنها می خواهند در محیط فروشگاه های کوچک احساس امنیت کنند. بسیاری معتقدند خرده فروشان جعبه بزرگ نسبت به مشاغل کوچک پروتکل های ایمنی و بهداشتی بیشتری دارند. صاحبان مشاغل باید دیدگاه خود را تغییر دهند.”

همانطور که وی توضیح داد ، صاحبان مشاغل می توانند کارهای ساده ای انجام دهند مانند داشتن ضد عفونی کننده دست در محل ثبت نام ، استفاده از نشانگرهای کف برای فاصله های اجتماعی ، پوشیدن کارمندان برای ساخت صورت و ضد عفونی کردن سیستم های فروش در بین مشتریان که در تقویت آنها بسیار مفید است. اعتماد به نفس مصرف کننده

گری هوتر ، جونیور ، یک کارآفرین در تجارت رستوران ها – صنعتی که بشدت تحت تأثیر همه گیر قرار گرفته است – اقدامات بسیاری را برای آماده سازی برای تجارت کوچک شنبه به امید افزایش فروش انجام داده است.

هوتر ، رئیس جمهور و بنیانگذار Arooga’s Grille House می گوید: “ما از زمان آغاز بحران ویروس کرونا تاکنون سخت ترین محدودیت ها را در بین هر صنعت داشته ایم و امیدواریم که مشتریان ما بتوانند این هفته آخر هفته با صرف غذا یا غذای داخلی از ما حمایت کنند.” & Sports Bar ، امتیاز دهنده 18 مکان در کانکتیکات ، رود آیلند ، فلوریدا ، ماساچوست ، نیویورک ، نیوجرسی و پنسیلوانیا.

گری هوتر جونیور ، رئیس جمهور و مدیرعامل ، Grille House & Sports Bar Arooga امیدوار است که فروش روز شنبه کسب و کار کوچک باعث افزایش درآمد شود.

برای جلب مشاغل در تعطیلات خرید ، شرکت تحویل مستقیم را در وب سایت خود قرار داده و به مهمانان اجازه می دهد تا از کارت های وفاداری و وفاداری Agrooga در خریدهای خود استفاده کنند. این برنامه همچنین یک برنامه تلفن همراه را برای دریافت و تحویل مستقیم که امکان پرداخت بدون تماس را فراهم می کند ، راه اندازی کرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته 40 میلیون دلار درآمد شرکت داشته است ، گفت: “ما در گردباد بوده ایم ، با محدودیت های مختلفی روبرو هستیم. برخی از فروشگاه های ما 20 تا 30٪ کاهش می یابد.” وی افزود: “ما امیدواریم كه مشتریان وفادار ما از شنبه كسب و كار كوچك استفاده كرده و به مشاغل كوچك و نه خرده فروشان بزرگ كمك كنند.”

اندی شلال ، مدیرعامل و بنیانگذار Busboys and Poets ، گروهی از رستوران ها ، مراکز فرهنگی و کتابفروشی ها در منطقه مترو DC ، امیدوار است که حمایت جامعه در تعطیلات این فصل به خیابان اصلی کمک کند. او مشتریانی را می بیند که بارها و بارها برای تحویل گرفتن کالا و تحویل کتاب برمی گردند.

وی افزود: “مشاغل كوچك شور و نشاط در جوامع سراسر آمریكا ایجاد می كند. مردم می دانند كه اهمیت آنها برای اقتصاد محلی چیست.”

کمپانی هایی مانند Shopify و Facebook با شناخت مشارکت های ارزشمند خود سعی دارند در آخر هفته و در کل فصل خرید تعطیلات به کسب و کارهای کوچک کمک کنند.

Shopify راهنمای #GiftBetter را معرفی کرد ، فروشگاهی یک طرفه برای یافتن بیش از 150 هدیه انتخاب شده توسط دستان متصدی مانند هنرمند و طراح گل موریس هریس. حرفه ای اسکیت باز و کارآفرین ، میشل استیلن ؛ سرآشپز مشهور جهان ، Matty Matheson؛ و بازیگر و بنیانگذار ، آلی مکی ، به ذکر چند.

با درک اینکه جامعه سیاه پوستان به شدت مورد آسیب قرار گرفت ، همچنین فهرست کسب و کار سیاه (Black Business Directory) را راه اندازی کرد که خریداران می توانند از آن برای کشف و خرید از بازرگانان Black Shopify استفاده کنند. فیس بوک با برنامه #BuyBlack Friday خود رویکرد مشابهی را اتخاذ کرده است. تشویق مردم به پشتیبانی و خرید با مشاغل متعلق به سیاه پوستان از طریق تعطیلات و فراتر از آن.