طرفداران فوتبال، بازی NFL Super Bowl XLVIII بین دنور برانکوس و سیاتل سیهاوکس را در یک بار ورزشی در نیوجرسی در 2 فوریه 2014 تماشا می کنند.
جم اوزدل | خبرگزاری آنادولو | گتی ایماژ
DirecTV قراردادی چند ساله برای ادامه پخش بسته “بلیت یکشنبه” لیگ ملی فوتبال برای مؤسسات تجاری از جمله بارها و رستوران ها منعقد کرده است.
شرایط مالی معامله فاش نشد. NFL حقوق تجاری “یکشنبه بلیط” را به EverPass Media، یک سرمایه گذاری مشترک متعلق به شرکت سهام خصوصی RedBird Capital Partners و NFL، در اوایل سال جاری فروخت. این شرکت ها معامله “یکشنبه بلیط” را بعد از ظهر پنجشنبه تایید کردند.
این توافقنامه که برای فصل 2023 آغاز میشود، به DirecTV این امکان را میدهد تا از شبکه تاسیسات تلویزیون ماهوارهای خود برای اتصال کافههای ورزشی، کازینو، رستورانها و هتلها در سراسر ایالات متحده با “بلیط یکشنبه” استفاده کند، درست مانند سالهای گذشته. گفت مردم.
در حالی که این اولین معامله ای است که EverPass برای توزیع حقوق تجاری منعقد کرده است، طبق گفته افراد آشنا که خواستند نامشان فاش نشود، این قرارداد انحصاری را تضمین نمی کند. به گفته مردم، این سرمایهگذاری مشترک میتواند با سایر شرکتهای کابلی یا استریم که ممکن است خواهان یک ارتباط تجاری خارج از تلویزیون ماهوارهای باشند، برای توافق جداگانه مذاکره کند. یکی از این افراد گفت که EverPass همچنین می تواند در سال های آینده ارتباط تجاری خود را ایجاد کند و مجوز شخص ثالث را دور بزند.
DirecTV از سال 1994 تنها ارائهدهنده «بلیط یکشنبه»، بسته بازیهای خارج از بازار یکشنبه بعدازظهر NFL بوده است. بارها و رستورانها، مانند Buffalo Wild Wings و Hooters، برای ارائه بازیهای بزرگ به «Sunday Ticket» متکی هستند. ازدحام جمعیت در روزهای یکشنبه در طول فصل NFL.
NFL قراردادی هفت ساله با گوگلتلویزیون YouTube برای حقوق پخش «بلیط یکشنبه» مسکونی در ماه دسامبر. این توافق از ابتدای فصل 2023-24 آغاز می شود.
YouTube TV سالانه 2 میلیارد دلار برای برنده شدن حق اقامت برای “بلیط یکشنبه” پرداخت می کرد، قیمتی که DirecTV تمایلی به پرداخت آن نداشت.
DirecTV متعلق به شرکت سهام خصوصی TPG و است AT&TAT&T 70 درصد سهام این شرکت را در اختیار دارد.
این ارائهدهنده تلویزیون ماهوارهای در ماههای اخیر بهعنوان همراهی با سرویسهای استریم که از حقوق تجاری برخوردار نیستند، بر تجارت حقوق ورزشی تجاری خود تمرکز کرده است. DirecTV در ماه مارس اعلام کرد که بازیهای «بیسبال جمعه شب» لیگ برتر بیسبال و «Season Pass» لیگ برتر فوتبال را برای شبکه بیش از 300000 رستوران، بار، سالن هتل، فروشگاههای خردهفروشی و سایر مکانهای تجاری پخش خواهد کرد. هر دو بسته در Apple TV+ مسکونی پخش می شوند.
DirecTV همچنین حق پخش تجاری “پنجشنبه شب فوتبال” NFL را دارد. این بازی ها در Amazon Prime Video برای خانواده ها پخش می شود.
تماشا کنید: بنیانگذار بروین کپیتال میگوید قرارداد بسته «بلیط یکشنبه» NFL با YouTube «یک معامله خوب است».