6 نکته برای شروع یک تجارت موفق از این زنان پیشکسوت ارتش که آن را انجام داده اند

شروع یک کار تجاری همیشه چالش برانگیز است اما دشوارتر از آن است که باید برای جانبازان نظامی – و به ویژه برای زنان جانباز.

بر اساس آمار اداره ثبت احوال ، مشاغل تحت مالکیت جانبازان زن فقط 15.2 درصد از 2.52 میلیون شرکت باسابقه را تشکیل می دهند. حدود 97٪ افراد کارمند ندارند.

همچنین ، فقط حدود 15 درصد از کل شرکت های باسابقه متعلق به اقلیت هستند.

Chassity Jackson ، پیشکسوت نیروی هوایی ایالات متحده و مدیر عامل خط تولید لباس Battle زیبایی ها. “عدم دسترسی به سرمایه و منابع تولید دشوارترین چالش ها برای من به عنوان یک کارآفرین نوظهور بود.”

بنیانگذار Battle Beauties Fashion ، Chassity Jackson ، در جریان مراسم ثبت نام مجدد در پایگاه نیروی هوایی Eglin ، فلوریدا با Thunderbirds نیروی هوایی.

عکس: Tech. گروهبان اندرو لئونارد

پاتریشیا فریم ، یکی از پیشکسوتان نیروی هوایی ایالات متحده و بنیانگذار شرکت مشاوره استراتژی برای منابع انسانی ، گفت: برای کارآفرینان زن مهم است که اصول تجارت را یاد بگیرند.

فریم گفت: تعداد زیادی از زنان جانباز “به دلیل اینکه فکر می کنند وضعیت جانبازی آنها باعث کار سریع آنها می شود و این اغلب اتفاقی نمی افتد” وارد قرارداد دولتی می شوند. “بنابراین ، دستیابی به یک طرح تجاری جامع و یادگیری در مورد مسائل مالی امری حیاتی است.”

جکسون و فریم اخیراً برای مشاوره از کارشناسان مالی و کارآفرینی در بنیاد Ewing Marion Kauffman و CNBC + Acorns در “بازسازی بهتر: یک تالار مجازی برای صاحبان مشاغل کوچک و جدید آمریکا” در شما سرمایه گذاری کردند.

هر دو پیشکسوت نیروی هوایی ایالات متحده چیزهای زیادی در مورد چالش های ناشی از راه اندازی یک کسب و کار آموخته اند. در اینجا توصیه های آنها در مورد راه اندازی یک کسب و کار موفق آورده شده است:

1. با یک استراتژی متمرکز شروع کنید

در مراحل اولیه ایجاد یک کسب و کار ، داشتن یک رویکرد تجاری متمرکز مهم است – این برای جلوگیری از اتلاف وقت و منابع بسیار مهم است.

تارا فالکون ، یک برنامه ریز مالی معتبر و بنیانگذار ReisUP ، شرکتی که برنامه های سلامتی مالی برای کالج ها و دانشگاه ها ، شرکت ها و افراد

بیشتر از سرمایه گذاری در شما:
نکاتی برای صاحبان مشاغل کوچک که سعی در زنده ماندن از بیماری همه گیر ویروس کرونا دارند
این کارآفرین می خواهد به افراد رنگی کمک کند تا تجارت خود را شروع کنند
این برنامه آموزش دختران به عنوان رهبر است

جکسون گفت که داشتن یک بازار هدف ویژه برای Battle Beauties Fashion مهم است.

جکسون توضیح داد: “من به کارآفرینان توصیه می کنم که آنها می توانند به همان اندازه موثر باشند که از تولیدات کوچک ، تولید تعداد محدودی از محصولات یا خدمات برای اثبات اثبات مفهوم خود و نظارت بر نحوه پاسخگویی مشتریان ایده آل آنها به مقادیر محدود ، ابتدا موثر باشند.”

برای کمک به تمرکز ، آزمایشگاه های بانکر یک برنامه رایگان برای کارآفرینان باسابقه به نام Launch Lab Online ارائه می دهند که راهنمایی ، تمرین های عملی برای کشف مشتری و فرصت هایی برای بازخورد جامعه را فراهم می کند.

2. بودجه مطمئن

جکسون و فریم تجارت خود را از پس انداز خود تأمین کردند اما به کارآفرینان کهنه کار توصیه کردند که از منابع مختلف سرمایه کمک مالی کنند.

ابتکارات بسیاری وجود دارد که جانبازان از ابتکارات بسیاری که از مشاغل کوچک حمایت می کنند ، بهره می برند. جانبازان می توانند وام های کم هزینه را از برنامه وام های تضمینی مزیت پیشکسوتان SBA دریافت کنند ، که همچنین تخفیف هزینه وام های کوچک برای جانبازان ، اعضای فعال ارتش و همسران آنها را فراهم می کند.

همچنین مسابقات از طریق سازمانهایی مانند StreetShares و Bunker Labs وجود دارد که به پیشکسوتان کمک می کند از بودجه های غیرقابل تأمین بودجه دریافت کنند. زنان کارآفرین کهنه کار می توانند از طریق پورتال جوامع مشاغل پیشکسوت NextSeed بودجه بدهی قابل تبدیل را جستجو کنند و فارغ التحصیلان یکی از آکادمی های نظامی ممکن است بتوانند از طریق گروه سرمایه گذاری فرشتگان Hivers and Strivers بودجه فرشته را بدست آورند.

فریم می گوید که یک تصور غلط وجود دارد که وضعیت جانباز به آنها کمک هزینه های دولتی می کند که تمام مسائل مالی آنها را پوشش می دهد. اعتقاد به اینکه “پول رایگان” برای جانبازان در نظر گرفته شده است می تواند منجر به سو assets مدیریت دارایی شود که در نهایت هزینه آنها برای تجارتشان تمام می شود.

فریم گفت: “ابتدا آنچه را برای فهمیدن نیاز دارید بیاموزید ، شبکه خود را بسازید ، سپس برنامه ای تعریف کنید و آن را با تمام منابع و پشتیبانی آماده کنید تا به شما در موفقیت کمک کند.” “اگر ممکن است ، ابتدا برای یک شرکت باسابقه نیز کار کنید. از اشتباهات آنها بیاموزید!”

3. شبکه سازی

شبکه سازی برای صاحبان مشاغل کوچک مهم است.

فالکون گفت: پیشکسوتان زن باید “در تجارت به دنبال مربیان و حامیان مالی خود باشند و شبکه ای از زنان کارآفرین همفکر برای ایجاد یادگیری و حمایت در سفر کارآفرینی خود بسازند.”

ویروس کرونا ویروس تا حد زیادی شبکه شخصی را رد کرده است اما روشهای زیادی برای شبکه سازی مجازی وجود دارد.

اولین قدم این است که مشخصات آنلاین خود را به روز نگه دارید تا نشان دهنده مارک تجاری بهینه باشد. LinkedIn بستر مناسبی برای ارتباط با پیشکسوتان با صاحبان مشاغل دیگر در همان صنعت است. برای شخصی سازی بیشتر جلسات از طریق اینترنت ، می توانید قهوه مجازی را روی بزرگنمایی تنظیم کنید. در این مکالمات مهم است که نکاتی درباره کسب و کار خود آماده کنید. رویدادهای صنعتی مانند Small Business Expo نیز مجازی شده اند.

جکسون گفت: “سه مورد از ارزشمندترین منابع که برای من مفید بودند ، رویدادهای شبکه تجاری ، سرمایه اجتماعی من و ارتباط با اتاق بازرگانی محلی من در Destin ، فلوریدا بود.”

در حین شبکه ، مهم است که درمورد ارزشهای اصلی خود به شغل خود پی ببرید. فریم اشاره کرد ، “این ارزش ها به شما کمک می کند تا مشاغل مورد نظر خود را از افراد همفکر جذب کنید و به شما در استخدام افرادی که برای رشد نیاز دارید کمک کند.”

4- مشخص کنید که چه چیزی تجارت شما را منحصر به فرد می کند

بیش از 30 میلیون کسب و کار کوچک در ایالات متحده وجود دارد و برجسته سازی شما برای ایجاد یک تجارت خوب مهم است.

ابتدا در مورد رقابت خود تحقیق کنید. صنعتی را که درگیر آن هستید بدانید. سپس از خود بپرسید: چرا مشتریان باید محصولات شما را بخرند یا هزینه خدمات شما را نسبت به رقیب دیگری بپردازند؟ آیا محصول بهتر است؟ آیا ارزش بهتری است؟

اگر در پاسخ دادن به این مسئله مشکلی دارید ، می توانید از مشتریان یا کارمندان خود س askال کنید.

همچنین باید بپرسید – به طور خاص چه چیزی برای این تجارت به ارمغان می آورید؟ مشخص کنید که کی هستید ، از کجا آمده اید و چگونه می توانید یک مسئله را حل کنید یا یک نیاز را پر کنید. از سرمایه گذاران گرفته تا مشتریان ، شما صاحب مشاغل هنگام تصمیم گیری برای تجارت با شما ، بخش مهمی از این معادله را تشکیل می دهید.

“زنان پیشکسوت دیدگاه ها و تجربیات ارزشمند بسیاری را در حوزه استارت آپ به ارمغان می آورند.” فالکون گفت

هنگامی که همه این موارد را تأسیس کردید ، باید در جریان آنچه در صنعت شما اتفاق می افتد و آنچه مشتری شما می خواهد ، در جریان باشید. سپس ، به طور مداوم در نحوه برخورد شرکت شما با محصولات و خدمات نوآوری کنید.

پاتریشیا فریم ، بنیانگذار راهکارهای منابع انسانی ، در سمینار Alexandria VA SBDC سخنرانی کرد.

عکس: ویلیام ریگان

5. آماده و آماده سازگاری با تغییر باشید

ویروس کرونا نمونه کاملی از چگونگی حوادث غیرمترقبه است که می تواند تجارت ، صنعت شما – و کل اقتصاد را از بین ببرد. کارآفرینان آموخته اند که اگر می خواهند زنده بمانند باید سازگار شوند. همانطور که دیدیم ، بسیاری از مشاغل پیش از این به دلیل ابتلا به بیماری همه گیر مجبور به تعطیلی شده اند – و بسیاری از مشاغل دیگر در آینده وجود خواهد داشت.

یک کسب و کار موفق در ایجاد استراتژی تجاری خود Gargiulo Produce در Hillside ، نیوجرسی است که قبل از شیوع ویروس کرونا ، محصولات تازه و سایر مواد غذایی را به رستوران ها و کشتی های تفریحی می فروخت.

مونیکا Gargiulo ، مدیر توسعه تجارت Gargiulo Produce گفت: “هنگامی که این بحران رخ داد و ما دوباره درهای خود را برای خرده فروشی باز کردیم ، این شرکت شرکت را به طور کامل احاطه کرد. از نظر احترامی که اکنون مجدداً به مصرف کننده می رسیم.”

این یک محوری سریع برای کمک به بقای تجارت خانوادگی آنها بود. این تفکر سریع ، فروش مستقیم به مصرف کنندگان چنان موفقیت آمیز بود که در واقع مجبور شدند کارگران بیشتری را در هنگام شیوع بیماری استخدام کنند – در حالی که بسیاری از مشاغل دیگر کار خود را اخراج می کردند یا از کار خارج می شدند. و آنها تصمیم گرفتند آن قسمت از تجارت را حفظ کنند – حتی وقتی رستوران ها شروع به کار مجدد کردند.

همچنین بهتر است که عملیات را به نرمی ادامه دهید – شما هرگز نمی دانید که اختلال بعدی چه زمانی رخ می دهد. تا حد امکان لاغر نگه داشتن فعالیت ها ، به یک تجارت کوچک امکان می دهد تا در شرایط بحرانی فعالیت طولانی تری داشته باشد. و این می تواند تفاوت بین شناور ماندن – یا بیرون رفتن از تجارت باشد.

فالکون گفت: “بهترین کاری که هر کارآفرین یا صاحب مشاغل می تواند برای آماده سازی شرایط غیرمنتظره انجام دهد این است که منابع نقدی کافی برای نگهداری آنها داشته باشد و درآمد ناگهانی خشک شود.” “سرانجام ، صاحبان مشاغل باید از مزایای PPP مطلع و آماده شوند [paycheck protection program] وامها و سایر برنامه های امدادی موجود. “

6. خوش بین باشید

کارآفرینان به جای عوامل خارج از کنترل خود ، باید بر آنچه می توانند کنترل کنند تمرکز کنند. وقت بگذارید و نگاهی به پویایی بازار در صنعت کسب و کار کوچک خود بیندازید و آماده استفاده از فرصت های رشد در مکان های موجود باشید.

جکسون تکه هایی از مارک لباس بسیار خود را پوشیده است که زنان منحنی را در آغوش می گیرد.

عکس: مد زیبایی های نبرد