کلاس کنکور یا دی وی دی؟

دانش آموزانی هستند که به هر دلیلی سطح علمی بالایی در آن درس دارند و می توانند درصدهای بالایی را در آن درس بزنند . این مزایایی که گفتم فقط در صورتی وجود دارد که استادی که درس را تدریس می کند و موسسه مورد نظر از کیفیت بالایی برخوردار باشد بخصوص که موسسات با کیفیت زیادی در سطح کشور وجود دارد و در بین آن ها هم موسسات بی کیفیتی هم وجود دارد که دانش آموزان را دچار سردرگمی می کند که به این امکانات آموزشی بدبین شود پس در انتخاب این موسسات دقت داشته باشید و همچنین سعی کنید موسسه ای را انتخاب کنید که خدمات پس از فروش و نظارت مشاوره ای بر روی داوطلب را داشته باشد . به جرات می توانم بگویم این سوال مسئله جدی بسیاری از بچه های کنکوری است و تبلیغات عظیمی که در همایش ها و کلاس های کنکور و در مورد دی وی دی ها در سطح کشور انجام می شود که باعث می شود که داوطلب گیج و سردرگم بماند که از کدامیک استفاده کنم؟

قبل از پرداختن به مزایا و معایب کلاس کنکور و دی وی دی های آموزشی می خواهم بدانی چه ماه باید از این امکانات استفاده کرد آیا لازم است برای تمامی دروس از آنها استفاده کرد. همچنین در این کلاس ها درس فقط درس یکبار تدریس می شود واگر متوجه نشوید تکراری برای آن وجود نخواهد آموزش ادبیات منبع داشت. از معایب آن این است که شما با خود استاد در ارتباط نیستید و اگر اشکالی داشتید نمی توانید با خود استاد مطرح کنید. این گروه هم داوطلبان هم می توانند برای افزایش سطح علمی و درصد خود از این موارد استفاده کنند . همانطور که خودتان بهتر از من می دانید با تغییر سبک کنکور و دشوار شدن و مفهومی شدن سوالات دیگر کتاب های درسی و کمک آموزشی پاسخگو نمی باشد و نمی تواند دانش آموزی که دارای پایه خوبی نیست را به سطح قابل قبول برساند تا بتواند با رقبای خود رقابت کند. بنظر من این دسته از داوطلبان نمی توانند فقط با خواندن کتاب های کمک آموزشی و درسی به نتیجه دلخواه خودشان برسند.

و یا اگر حتی احساس می کنند که با منابع کمک درسی می توانند درصد خود را به حد قابل قبول برسانند پس برای انها نیازی نیست. در این کلاس ها شما مستقیماً با معلم در ارتباط هستید و می توانید مشکل خود را از او بپرسید یا اگر مشکلی برایتان در آن درس پیش آمد با استاد مورد نظر مشورت کنید.از مزایا دیگر تحت نظر بودن و آزمون دادن در سر همان کلاس می باشد که می تواند در پیشرفت شما تاثیر چشمگیری داشته باشد. کسانی هستند که سطح علمی متوسطی دارند . داوطلبانی هستند که از سطح علمی پایینی برخوردارند. یعنی با این دی وی دی ها می توانیم از تدریس اساتید معتبر بهره مند شویم که توانایی شرکت در کلاس های ان ها را نداریم. حتی در بعضی موارد شرکت در کلاس های 60 تا 70 نفره یک استاد برتر و معروف از کلاس های نیمه خصوصی یا خصوصی سایر استادان بیشتر است.

شاید برخی از داوطلبان با داشتن توان مالی به دلیل اینکه در مناطق دور افتاده ای هستند نتوانند در این کلاس ها شرکت کنند. یکی دیگر از مشکلات کلاس های کنکور این است بچه های شهرهای کوچک و روستاها ممکن است از اساتید خبره و ماهر بی بهره باشند. هزینه کمتری که نسبت به کلاس های کنکور دارد. قبل از اینکه به ادامه مقاله بپردازم برای داوطلبین عزیز کنکوری یک هدیه ویژه دارم، بسته 5 روز با حرف آخر؛ 30 ساعت آموزش به همراه 40 تست قطعی کنکور. قیمت آن رایگان می باشد و فقط هزینه بسته بندی و ارسال گرفته می شود که 35 هزار تومان می باشد. پس این مورد برای آنها فرصت مناسبی است که از تدریس این اساتید فرصت لازم را ببرند. همه پیشرفت ها در خارج از منطقه راحتی انجام می شود پس از سخت تلاش کردن دست نکشید. پس اگر شما از آن دسته هستید برای مشکلاتان به فکر چاره ای باشید. پس با ما همراه باشید. ما یک درس را در نظر می گیریم و داوطلبان در مواجه با آن درس مورد نظر می توانند به چند دسته تقسیم شوند. چون برای این داوطلبان خستگی راه وجود ندارد و از مزایای بزرگ آن محسوب استاد محمد شاکری میشود.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد سایت حرف آخر لطفا از صفحه ما بخواهید.