گالاگر نسبت به توقف سرمایه گذاری ایالات متحده در هوش مصنوعی چین خوش بین است

مایک گالاگر (R-WI) (C)، رئیس کمیته منتخب مجلس در مورد رقابت استراتژیک بین ایالات متحده و حزب کمونیست چین، به نماینده Elise Stefanik (R-NY) (L) و اکثریت ویپ استیو می پیوندد. مقیاس (R-LA) برای یک کنفرانس خبری پس از یک جلسه گروه حزب جمهوری خواه در دفاتر کمیته ملی جمهوری خواهان در کاپیتول هیل در 28 فوریه 2023 در واشنگتن دی سی.

چیپ سومودویلا | گتی ایماژ

مایک گالاگر، جمهوری خواه ویسکانسین که ریاست کمیته منتخب مجلس نمایندگان را که وظیفه ارزیابی رقابت استراتژیک بین ایالات متحده و چین را بر عهده دارد، هفته گذشته جلسات خود را با رهبران سیلیکون ولی در مورد اراده برای جلوگیری از ورود دلارهای آمریکایی به هوش مصنوعی چین “با احتیاط خوشبینانه” ترک کرد. .

گالاگر روز سه شنبه در یک مصاحبه تلفنی به CNBC گفت که “حمایت گسترده” در میان سرمایه گذاران خطرپذیر وجود دارد و سایر اعضای کمیته با آنها در کالیفرنیا ملاقات کردند تا مدیران دارایی های آمریکایی را از سرمایه گذاری در شرکت های هوش مصنوعی چینی منع کنند. این از نظر او خبر خوبی است زیرا او مسابقه هوش مصنوعی بین ایالات متحده و چین را گردن و گردن توصیف کرد.

گالاگر گفت: «من در واقع از آن روز محتاطانه خوشبین بودم که می‌توانیم کنترل‌های معقولی را بر سرمایه‌های آمریکایی که به چین می‌آیند اعمال کنیم که به ما این امکان را می‌دهد که از تخریب خود یا جبران خسارت خود در مسابقه بزرگ هوش مصنوعی خودداری کنیم.

او اضافه کرد که شرکت‌های فناوری آمریکایی که با شرکت‌های چینی رقابت می‌کنند «نمی‌خواهند ما به نوعی یارانه برای شکست دادن آنها در رقابت هوش مصنوعی بدهیم».

گالاگر معتقد است چالش دشوارتر این است که بفهمیم چگونه شرکت هایی که در حال حاضر عملیات یا تولید بزرگی در چین دارند، مانند سیب، می توانند از کشور جدا شوند و حضور خود را در مکان هایی مانند هند یا ویتنام افزایش دهند. گالاگر گفت که او معتقد است رهبران تجاری اکنون درک می کنند که “رفتار حزب کمونیست چین تغییر کرده است.”

اما حتی اگر آنها این را نپذیرند، او گفت: “آنها می پذیرند که واقعیت سیاسی در واشنگتن دی سی تغییر کرده است و بنابراین به نظر می رسد آنها به دنبال راه های فعال برای تنوع بخشیدن به زنجیره تامین خود هستند.” با این حال، او اذعان می کند که انتقال عملیات بزرگ و پرهزینه به خارج از چین یک شبه اتفاق نخواهد افتاد.

گالاگر اذعان کرد که هنوز سوالاتی وجود دارد که او نتوانست در طول این سفر کوتاه به طور کامل به او پاسخ دهد، اما گفت که هنوز بهترین راه برای ادامه این مکالمات را، چه در زمینه جلسه استماع، چه در یک محیط خصوصی تر یا فرمت نامه، انتخاب نکرده است. .

او گفت: “بسیار چیزها به پاسخ هایی که در آینده دریافت می کنیم بستگی دارد.” “من تمایل دارم فکر کنم که وقتی مردم آمریکا این چیزها را ببینند، سالم است. و فکر می کنم روشی که ما کمیته خود را تاکنون انجام داده ایم، تمرین پرتاب بمب نبوده است. تلاشی برای کلیک کنید و من واقعاً می‌خواهم انتخاب‌هایی را که این شرکت‌ها هنگام تجارت در چین انجام می‌دهند، درک کنم و فکر می‌کنم مردم آمریکا می‌خواهند آن را درک کنند. و من باور کردم که می‌توانیم آن گفتگو را بدون تبدیل شدن به جنون حزبی انجام دهیم.”

مشترک CNBC در یوتیوب شوید.

تماشا کنید: بازار آمازون در چین شکست خورد. در اینجا دلیل آن است

بازار آمازون در چین شکست خورد.  در اینجا دلیل آن است