کوین اولری از “Shark Tank” انفجار وصله های محدودیت Covid را نشان می دهد

کوین اولری روز دوشنبه رویکرد وصله ای برای محدودیت ویروس کرونا را در سراسر ایالات متحده امتحان کرد و گفت: تغییر محلی به محلی بار قابل توجهی را بر گردن اپراتورهای تجاری می اندازد.

با حضور در “Squawk Box” CNBC ، سرمایه گذار “Shark Tank” اذعان کرد که نیاز به سیاست هایی برای جلوگیری از گسترش Covid-19 وجود دارد. “سوال من بسیار ساده است: چه کسی تصمیم می گیرد؟ آیا در سطح شهر ، سطح ایالت ، سطح فدرال است؟ به من بگویید چه قوانینی وجود دارد ، بنابراین من می توانم از طرف کارمندانم تصمیمات اقتصادی بگیرم.”

“اولین ، که عصبانیت وی بیشتر به شهرستان لس آنجلس در کالیفرنیا ، جایی که مردم عمومی بودند ، اضافه کرد:” هیچ قانونی وجود ندارد. آنها یکسان نیستند. این یک آشوب کامل است. واضح است که این وضعیت کاملاً ناعادلانه است. ” مقامات بهداشتی اواخر ماه گذشته محل غذاخوری در فضای داخلی رستوران ها را تعطیل کردند. وی گفت كه در مشاغل خدمات غذایی سرمایه گذاری می كند كه تحت تأثیر این نظم منفی است.

روز یکشنبه ، درست قبل از نیمه شب ، کالیفرنیای جنوبی ، که شامل شهرستان LA است ، پس از افت ظرفیت در بخش های مراقبت ویژه منطقه به زیر 15 subject ، تحت دستور ماندن در خانه قرار گرفت. دستور منطقه ای توسط فرماندار دموکرات گاوین نیوزوم شامل محدود کردن ظرفیت در فروشگاه های خرده فروشی به 20٪ و ممنوعیت غذاخوری در فضای باز ، محدود کردن رستوران ها به ارائه فقط خرید و تحویل کالا است. محدودیت های جدید همچنین دره San Joaquin اعمال می شود.

منطقه خلیج سانفرانسیسکو یکشنبه شب در محاصره قرار گرفت ، مقامات بهداشت در آنجا گفتند که آنها نمی خواهند منتظر ظرفیت ICU برای بدتر شدن شرایط باشند.

اولیری گفت: “اگر به سیاست ملی در زمینه ماسک نیاز داریم ، پیش بروید.” با این حال ، وی گفت که وی پس از صرف ده ها هزار دلار برای خرید بخاری و ایجاد مکان های دیگر برای سرو غذا در پارکینگ ها یا کوچه ها ، به سیاست هایی که ناهار خوری در فضای باز را ممنوع می کند اعتراض کرد.

اولری که از او به عنوان آقای شگفت انگیز در “مخزن کوسه” یاد می شود ، گفت: “من حتی نمی گویم که آنها را در داخل آنها باز کن.” اما وی دلیل اینكه عملیات غذا در محل در LA County باید متوقف شود را زیر سوال برد در حالی كه آنها می توانند در جاهای دیگر ادامه دهند. “چگونه می توانم در میامی در همان زنجیره باز باشم؟” او گفت.

اولری ، همچنین یکی از بنیانگذاران و رئیس ETF های O’Shares ، گفت که او از اینکه برای سومین بار در طی همه گیر شدن بیماری باید کارمندان خود را در LA County اخراج کند ، ناامید شده است.

متخصصان بهداشت عمومی گفته اند که غذاخوری در فضای باز خطر انتقال ویروس کرونا را کمتر از خوردن غذا در خانه دارد. به عنوان مثال ، روز دوشنبه ، دکتر اسکات گوتلیب ، کمیسر سابق اداره غذا و دارو ، به CNBC گفت که در هنگام شیوع همه گیری از خوردن غذا در داخل رستوران ها اجتناب کرده است اما در خارج از خانه شام ​​خورده است.

گوتلیب گفت: “افرادی که داخل خانه غذا می خورند در بسیاری از موارد با صدای بلند صحبت می کنند و باز هم شما ماسک نمی پوشید. در یک فضای محدود هستید.” به همین دلیل ، او گفت که “هیچ سوالی” وجود دارد که ناهار خوری در محیط داخلی خطر بیشتری برای انتقال ویروس کرونا دارد حتی از خرید در یک فروشگاه بزرگ ، که در آن مشتریان و کارمندان ماسک دارند.

در حالی که گوتلیب از پیشرفت آشکار Capitol Hill در مورد یک بسته گسترده دیگر کمک Covid استقبال کرد ، اولی گفت که او معتقد است که تمرکز باید بر روی دادن مستقیم پول به کارکنانی باشد که با محدودیت های تجاری و تعطیلات مواجه هستند ، به جای شرکت ها.

لایحه محرک پیشنهادی دو طرفه 908 میلیارد دلاری ویروس کرونا ، که هفته گذشته منتشر شد و تحت اصلاحات نهایی زبان قرار گرفت ، تقریباً 300 دلار از مزایای بیکاری هفتگی فدرال را تأمین می کند ، اما شامل دور دیگری از چک 1200 دلار به طور مستقیم به آمریکایی ها نخواهد بود. این تخفیف به یک اقدام بزرگتر در پایان سال برای جلوگیری از تعطیلی دولت فدرال در آخر هفته متصل می شود.

اولری با اشاره به برنامه محافظت از Paycheck گفت: “این تصمیماتی است که ما باید فکر کنیم. آن برنامه PPP در ماه مارس یک ابزار بی پرده بود و تا آنجا که من فکر می کردم یک شکست بود.” پیشنهاد تسویه مصالحه همچنین شامل بودجه برای وامهای PPP اضافی است که باید صادر شود.

اولری تکرار کرد ، موضعی که ماهها از آن حمایت می کرد ، تکرار کرد: “بودجه شرکت ها را متوقف کنید و در این مرحله آن را به کارمندان واقعی بدهید.”

افشای اطلاعات: CNBC دارای حقوق انحصاری کابل خارج از شبکه برای سمخزن هارک، “که کوین اولری یکی از میزبانان آن است. به طور جداگانه ، اسکات گوتلیب یکی از مشارکت کنندگان در CNBC است و عضو هیئت مدیره Pfizer ، شرکت راه اندازی آزمایش ژنتیک Tempus و شرکت بیوتکنولوژی است. روشنایی. گوتلیب همچنین به عنوان همكار رئیس این سازمان است منابع دریایی کروز نروژ… و کارائیب سلطنتی“پنل سالم بادبان”.