کرم لایه بردار AHA چیست؟

از طرفی اگر پوست در اثر خشکی پوسته میاندازد، میتوان با استفادهی روزانه از این کرم، این پوستهها را از بین برد. پاک کننده اسکراب دو در یک سی گل برای مصرف روزانه مناسب و ایمن است. این کرم در ترکیبات خود عصارهی هاماملیس دارد که برای پوست نشاطآور و کنترلکنندهی چربی است.

افرادی که پوستهای حساسی دارند ممکن است با مصرف کرمهای AHA، پوستشان تحریک شود. اگر بیش از یک نگرانی پوستی دارید، احتمالاً هر دو کرمهای BHA و AHA را امتحان کرده باشید، اما این کار را باید با احتیاط کامل انجام داد. این کرم لایه بردار AHA 10 مای فارما با استفاده از آلفا هیدروکسی اسیدهای ده درصد که از میوه تهیه شده، در کنار عصاره بابونه (آلفا بیزابولول)، روغن جوجوبا و ویتامینهای A و E، از پوست شما لایه بردای ملایم کرده و التهابات پوستی را رفع میکند.

کسانی که این کرم لایه بردار پوست را خریدهاند از اثرگذاریاش رضایت داشتهاند. این کرم حاوی دانههای آبیرنگ است که در کنار ترکیبات خوب خود، به لایهبردای ملایم پوست میپردازد. در واقع اسکراب نیز همان روشور قدیم است با اسم جدید و با نوع متفاوت کرم لایه بردار لافارر تر. اسکراب تمیز کننده و روشن کننده پوست آدرا از بهترین نمونه اسکراب های تمیز کننده موجود در بازار است. باوجود اختلافاتی که در این زمینه وجود دارد، میتوان با اطمینان گفت، برای اینکه بتوانید شاهد تاثیرگذاری فوقالعاده یک کرم لایهبردار AHA باشید، بگذارید چند دقیقه پیش از شستشو یا استفاده از سایر محصولات روی پوستتان بماند.

همانطور که در تصویر هم میبینید، به شکل تیوب است و استفاده از آن راحت است. معمولا پوست هایی که دارای چربی زیادی هستند دچار تجمع پوست های مرده در قسمت های صورت ، ارنج ، زانو و قوزک پا می شوند .بعد از استفاده از اسکراب ها ، جوش های سطحی پوست و پوست های مرده از بین می روند و شما احساس خنکی ، سبکی و تازگی روی پوست خود می کنید .