کرم ضدچروک حاوی عصاره خاویار لدورا کر 50 میلیلیتر – بازاریابی شبکه ای پنبه ریز

نکته: نکته قابل توجه در مورد کرم ضد چروک این است که اگر از کرم های دیگری برای مراقبت از پوست خود استفاده می کنید، حداقل نیم ساعت بین آن ها فاصله بگذارید. علاوه بر استفاده از کرم های ضد چروک پیشانی که باعث کاهش و حتی از بین بردن چین و چروک ها می شوند، عوامل دیگری نیز وجود دارند که در کنار استفاده از کرم های ضد چروک، باید آن ها را نیز انجام داد. اگر کرمی که برای از بین بردن چین و چروک ها استفاده می کنید، دارای کوآنزیم Q10 باشد، می تواند در کاهش چین و چروک به ویژه چروک های پیشانی بسیار موثرواقع شود.

با استفاده از کرم ضد چروک با خاصیت لایه برداری می توان جای این دو را تغییر داد که این امر باعث از بین بردن چین و چروک ها می شود. در حقیقت استفاده از کرم های ضد چروک پیشانی با خاصیت لایه برداری می تواند لایه بالایی پوست را از بین ببرد در نتیجه لایه زیرین سلول های جدید پوست دیده می شود که در واقع پوست شما را تبدیل به پوستی تازه، صاف، شاداب و جوان تر از لایه بالایی (پوست خارجی) می کند.

نیاسین آمید آنتی اکسیدانی قوی است که در کاهش چین و چروک پیشانی بسیار موثرمی باشد. این کرم دارای روغنهای مفیدی از جمله روغن آرگان، روغن سویا و روغن بادام شیرین است که برای پوست بسیار مفید و لازم هستند. انجام این اعمال ساده به عملکرد بهتر کرم چروک پیشانی هم کمک زیادی می کند. در بهترین کرم ها برای چروک پیشانی از نیاسین آمید استفاده شده است.

همین موضوع موجب می شود تا به مرور چین و چروک هایی در اطراف چشم؛ پیشانی و صورت ما ایجاد شود. عصاره خالص جلبک آبی، این منبع فوقالعاده جوانی موجب بازسازی سلول شده، تولید طبیعی فیبرهای حمایتکننده پوست، کلاژن و الاستین را افزایش داده و دارای خاصیت بالای محافظتی و آنتیاکسیدانی میباشد. این محصول حاوی کافئین و امگا۳ سرامید بوده، خاصیت ضد چروک و ضد پف و تیرگی دارد و موجب افزایش تکثیر سلول های بنیادی می شود.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از بهترین کرم ضد چروک بالای 40 سال دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.