کرامر می گوید سهام پاپ در داده های مثبت درست است

سهام روز دوشنبه با انتشار خبر 90٪ واکسن موثر Covid-19 افزایش می یابد و جیم کرامر از CNBC گفت که سرمایه گذاران باید از معنای پیشرفت علمی برای زندگی روزمره و بازار سهام بسیار هیجان زده باشند.

کرامر در برنامه “Squawk Box” از CNBC گفت: “اگر فکر می کنید هفته گذشته کجا بودیم ، جایی که احساس کردیم فرصت کمی برای جلوگیری از این کار وجود دارد ، ناگهان ما امیدوار هستیم.”

غول دارویی ایالات متحده Pfizer و شرکت بیوتکنولوژی BioNTech آلمان روز دوشنبه اعلام کردند که واکسن Covid-19 بیش از 90٪ در جلوگیری از Covid-19 در طول آزمایشات موثر است. این موثرتر از آن است که اکثر فعالان بازار انتظار داشتند و ارزش سهام ایالات متحده آماده است تا در روز دوشنبه اوج بگیرد. معاملات آتی صنعت داو جونز 1500 واحد یا بیش از 5 درصد رشد کرد. معاملات آتی S&P 500 3.5٪ جهش کرد.

کرامر گفت: “من فکر می کنم این تجمع قابل توجیه است.” “من فکر می کنم ما می خواهیم یک بحث جدید را شروع کنیم ، و بحث این است که آمریکا به نظر می رسد مانند Covid.”

اخبار مربوط به واکسن موفقیت آمیز در حالی اتفاق می افتد که در موارد Covid-19 در ایالات متحده و خارج از کشور مورد توجه واقع شده است. طی هفت روز گذشته ، طبق گزارش جان هاپکینز ، این کشور به طور متوسط ​​بیش از 103.800 مورد جدید تا روز شنبه گزارش شده است که بیش از 30 درصد بیشتر از یک هفته قبل است.

کرامر گفت: “ما فکر کردیم که بیماری از کنترل خارج شده است. در آنجا برخی از ایالات که احساس می کردیم توانایی مهار آن را از دست داده ایم ، واقعاً کاری از دست ما ساخته نیست.” “مردم در مورد یک قفل ملی یا قفل محلی تحت رئیس جمهور جدید صحبت می کردند ، و این ممکن است به این پایان برسد.”

شرکت های دارویی گفتند که آنها قصد دارند مجوز استفاده اضطراری را به سازمان غذا و داروی ایالات متحده به زودی پس از دو ماه اطلاعات ، که در حال حاضر برای هفته سوم نوامبر است ، ارائه دهند.

کرامر افزود: “این شرکتی نیست که هرگز چیزی را به بازار عرضه کند ، این یکی از بزرگترین شرکتهای جهان است که می خواهم به آن اشاره کنم که بدبینی در مورد علم بی وقفه بود.” “در میان برخی از افراد این عقیده وجود دارد که علم هرگز قادر به مقابله با این مسئله نیست ، این نیز اشتباه است.”

علیرغم اخبار مثبت واکسن ، کرامر گفت که آمریکایی های مبارز هنوز به لایحه محرک دوم از طرف دولت فدرال احتیاج دارند.

کرامر گفت: “مشاغل کوچک و متوسطی آسیب دیده اند و به نظر من جبران خسارت می شود.” “چه اتفاقی می افتد اگر سفر برگردد ، چه اتفاقی می افتد اگر کشورهای دیگر با توجه به همه انگیزه ها به کشورشان برگردند. مطمئناً آنها ناخوشایند خواهند بود ، اینها احتمالاً افرادی هستند که تجمع را از دست داده اند. این دلیل خوش بینی واقعی است ، چرا” ما فقط آن را جشن می گیریم؟ “

کرامر اضافه کرد: “بسیاری از افراد احساس می کنند که رشد به طور چشمگیری کاهش می یابد و من فکر می کنم که این جدول از جدول خارج خواهد شد و مردم باید از سال آینده تخمین های خود را به طور اساسی بازبینی کنند.”

اشتراک در CNBC PRO برای بینش و تجزیه و تحلیل منحصر به فرد ، و برنامه های زنده روز کاری از سراسر جهان.