کامپوزیت دندان،برای شما مناسب است یا خیر؟

لامینیت کامپوزیتی نیاز به قالب گیری و لابراتوار ندارد و حتی نیاز به همان تراش مختصر دندان را هم ندارد و مستقیما کامپوزیت دندان توسط دندانپزشک روی سطح مینای دندان بدون هیچگونه تراش، گذاشته شده، شکل داده می شود و با اشعه فیکس می شود. سپس دندان ها کاملا خشک شده و با استفاده از انوع مخصوص کامپوزیت دندان انجام ونیر ،موسوم به « کامپوزیتهای زیبایی » ، دندانپزشک شروع به فرم دادن یک لبخند زیبا میشود.

درباره اصلاح طرح لبخند هزینه کامپوزیت دندان 99 در اصفهان بخوانید… هزینه ی هر واحد کامپوزیت دندان در کلینیک های اصفهان بستگی به میزان تخصص، تجربه ، سابقه ومهارت متخصص دندانپزشکی زیبایی و اصلاح طرح لبخند و همچنین برند و نوع کامپوزیتی که استفاده میکند دارد. قبل از انجام کامپوزیت دندان آنچه که اولویت انجام در هر نوع درمان زیبایی دندانپزشکی است، داشتن یک بهداشت دهانی ایده آل است. یکی از کاربرد های اصلی کامپوزیت دندان رفع غیرمرتب بودن دندان ها است که بنابر حالت فک و شکل دندان ها لمینت یا ارتودنسی و یا هر دو می تواند روش درمان باشد. آیا کامپوزیت دندان برای رفع دندان های تقریبا غیر مرتب هم کاربرد دارد؟

از جمله مزایای کامپوزیت دندان آن می توان به ظاهر طبیعی آن اشاره نمود که تشخیص آن را از دندان های طبیعی فرد برای اطرافیان غیر ممکن میسازد. تعداد دندان هایی که دیده می شود، در حالت نیم رخ و از رو به رو را بشمارید. این ویژگی از یک سو یک مزیت است و کامپوزیت ونیر را به یک روش ایمن تبدیل کرده است. اما چه کسانی کاندیدای استفاده از کامپوزیت ونیر هستند؟ پس مطمئن شدن از سلامت لثه و دندان های شما و اینکه شما ایا کاندیدای مناسبی برای کامپوزیت ونیر هستید. اگر شما هم مایلید که لبخند زیباتر و درخشندهتری داشته باشید، عمل کامپوزیت ونیر گزینه بسیار خوبی خواهد بود.

البته قیمت هرکدم از این دو مارک متفاوت بوده و انتخاب هر کدام در هزینه نهایی اصلاح طراحی لبخند با کامپوزیت تاثیر میگذارد. در صورت نیاز ، دندانپزشک به آسانی و بدون وارد کردن هر گونه آسیب می تواند نسبت به تعویض کامپوزیت دندان اقدام کند. کامپوزیت دندان در اصفهان می تواند به عنوان یک لایه محافظت کننده روی مینای دندان در طول سالها نقش مهمی ایفا کند. افرادی که از در رژیم غذایی خود از مواد غذایی رنگدانه دار استفاده زیادی می کنند بهتر است از این کامپوزیت سرامیکی استفاده کنند تا رنگ کامپوزیت آن ها تغییر نکند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کامپوزیت دندان های جلو بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.