پوشانده و رنگ پوست تصحیح شود

کرم پودر گریم پوشانندگی بیشتری نسبت به کرم پودرهای سبک روزانه دارد. میتوانید از کرم پودرهای مایع با بافت سبکتر برای استفاده روزمره و از کرم پودرهای غلیظتر برای آرایشهای حرفهایتر استفاده کنید و تمام لکها و ایرادات پوستی را بپوشانید. کیفیت کرم پودرهای خارجی نسبت به کرم پودرهای ایرانی بالاتر بوده و همچنین قیمت بیشتری هم دارد.

اگر نمیخواهید از دو کرم پودر استفاده کنید، کرم پودر مایع که بر پایه آب بوده مناسب پوست شما است. این کرم پودر به این علت محبوب است که کار با آن بسیار آسان بوده و مانند یک پوشش عالی عمل میکند. این فونداسیون با پایهی سیلیکونی و ساختاری بسیار سبک و در شش رنگ تهیه شده است.

کرم پودر مرطوب کننده دارای رنگدانه، همانطور که از اسم آن پیداست، مرطوب کننده بوده و فقط کمی به پوست شما رنگ میدهد. شما باید هنگام خرید کرم پودر، مدلی را انتخاب کنید که کمبودهای پوست شما را برطرف کند. البته شاید تعداد کمی از آنها را مانند کرم پودر مایع، پنکک و… در واقع اگر پوست مختلطی دارید به شما توصیه میکنیم در فصول سرد یک کرم پودر و در فصول گرم کرم پودر دیگری استفاده کنید چون پوست مختلط در فصول گرم مانند پوست چرب و در فصول سرد مانند پوست خشک میشود. به جرات می توان گفت؛ کرم پودر مجیک تاچ یک مارک کرم پودر خوب با قیمت مناسب است که بسیاری از مصرف کنندگان آن، تنها با یک بار استفاده مشتری همیشگی آن شده اند.

چراکه باید رنگ، نوع فرمولاسیون، مات یا براق بودن و بسیاری نکات دیگر را هنگام خرید بررسی کنیم. برای شناسایی اینکه آیا پوست شما خشک و حساس است یا خیر، اگر بعد از استحمام روی پوست خود کشیدگی حس میکنید و براقیت طبیعی پوست را ندارید، پوستتان خشک و حساس است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ظرف کرم پودر ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.