پمپ هیدرولیک پیستونی

در واقع این پمپ یک جریان مثبت می باشد و زمانی که پیستون ها جا به جا می شوند (با رفت و رجوع پیستون ها)، سیالات را دارای اقتدار پمپاژ می کنند. قطر پیستون در منطقه سر از همگی جا کاهش می باشد . شکاف ریز فی مابین پیستون و دیواره سیلندر بوسیله رینگ های پیستون ، که در شیارهای بر روی پیستون در منطقه ای معروف به تسمه پیستون قرار می گیرد ، پر می شود. میله اتصال جهت سیلندر که همین نیرو بر روی آن کار می کند به تیتر طرف رانش شناخته می شود و هم پیستون و نیز دیواره سیلندر در همین حوزه‌ مبتلا سایش بیشتری می شوند. به گزارش خودروتک، این قطعه چکیده از سیستم احتراق داخلی اتومبیل هست که کلیدی فشار گاز ناشی از احتراق در گوشه و کنار احتراق بالای سیلندر فعالیت می کند. 2- گنبدی : مرحله بالای پیستون پایین گنبدی رخ می باشد. پروفیل I-beam حداکثر مقاومت بنا ای را اساسی دست‌کم هزینه وزن می دهد و مانند پیستون ، می خوا‌هیم وزن میله اتصال را تا حد ممکن پیستون توربو tu5 پایین نگه داریم. داشتن دست کم اطلاعات از موتور و اجزاء آن، برای هر راننده ای اضطراری است. اضطراری به ذكر می باشد كه مطابق شكل (4) بايد بين پيستون و سيلندر نيز لقي مناسبي را در حیث گرفت تا در شکل تغيير بعد ها پيستون و سيلندر به دليل تغيير دما ، پيستون درون سيلندر گير نكنند. پس ضروری هست تا جنس پیستون ها را در ماشین بدانیم و اصلی کارایی هر کدام هم آشنا شویم. همین طرح هنوز در موتورهای کامیون و تجاری پهناور آیتم استعمال قرار می گیرد ، البته مدتهاست که در خودروها و موتورسیکلت ها حساس طرح سبک تری که به پیستون دمپایی معروف است جایگزین شده است. در برخی از خودروها نیز در هر سیلندر از دو سوپاپ محل ورود و دو سوپاپ خروجی استفاده می شود که به آن سیلندر ، سیلندر چهار سوپاپه گفته می شود. استعلام اهمیت تیتر تولید 12عدد پیستون حلقه و 6 عدد رایدر حلقه تراز 2 کمپرسور هوای air pack و حساس کد هزاره 5206752 در تاریخ شنبه، 24 اردیبهشت 1401 در وبسایت ارتباط گستران هزاره تصویب شده است و مهلت شرکت در آن تا تاریخ 1401/02/27 در لحاظ گرفته شده است. در شکل كم بودن فاصله مذكور بايد اهمیت سوهان قابل انعطاف نسبت به سائيدن دهانه رینگ پیستون و ايجاد لقی مناسب مبادرت نمود. از معایب پیستون های آلومینیمی، انبساط بدنه ی آن هست که طراحان ناچار می شوند برای خودداری از گریپاژ، پیستون را با لقی بسازند، مگر آن که کلیدی طرح هایی همین انبساط را کاهش دهند. این گذر به روغن اجازه می دهد تا از انتهای تبارک از میله اتصال عبور کرده و بر روی حوزه‌ رانش دیواره سیلندر ، جایی که حداکثر اصطکاک است ، پاشیده شود. در اکثری از میله های اتصال یک رخنه از انتهای بزرگ ، از شیوه شفت ، تا ترک خروجی در امتداد ارتفاع آن ها تولید می شود. شیار کنترل روغن اصلی شکاف هایی می باشد که می تواند روغن مازاد را به راحتی به درون میل لنگ تخلیه کند. پس بایستی بتواند این حرارت شدید را کنترل نماید اگر‌چه که موتورهای فراوان کار کشته و قدرتمندی هستند که حرارت زیاد زیادتری را ساخت می نمایند . برخی از مکانیکها برای برطرف کردن مشکل از یک واشر مازاد در کنار سرسیلندر تراش خورده استعمال می نمایند و واشر را دوتا میکنند، خوبتر است که سرسیلندری که چندبار تراش خورده آن را تعویض کرد و قطعا بایستی سرسیلندر را گزینه تحلیل قرار اعطا کرد که تاب نداشته باشد و بی تردید صاف و فارغ از پیچ خوردگی و اعوجاج باشد. زمانی که پیستون در حرکت احتراق به سمت پایین رانده می شود ، یک نیروی جانبی را در جهت مخالف زاویه دار وارد می کند. همین جراحت موجب خردشدن قطعات کوچک در بین پیستون و سرسیلندر می گردد و حتی قابلیت و امکان داراست که همین آسیب سبب ساز شکسته شدن حلقه نیز بشود و مشکلات متعددی را نیز تولید کند و این وضعیت کلیدی گوش دادن به صدای موتور به راحتی قابل تشخیص است. حلقه های فشاری همینطور به جهت انتقال حرارت از پیستون به دیواره سیلندر عمل می نمایند ، جایی که مایع خنک کننده ای که از شیوه جلیقه های آب جریان داراست ، پخش می شود. به همین مراد قطر آن را حدود ۰٫۵ تا ۰٫۷ میلی متر کوچک تر از قطر دامنه ی پیستون طراحی می کنند. رینگ های فشاری طبق معمول از چدن جامد ساخته می شوند و فشار خارجی را به دیواره سیلندر وارد می کنند. دو حلقه بالایی حلقه های فشاری نامیده می شوند و نقش با آنان پرهیز از نفوذ گازها به مسافت ریز میان پیستون و دیواره سیلندر است. این ایراد وقتی پیش میآید که مایع خنک کننده از واشر سرسیلندر نشت کرده باشد و مایع خنک کننده به داخل گوشه و کنار احتراق وارد شود و همین موجب شکسته شدن آلومینیوم و رخنه میل کردن آن میشود، در زمانهای شدیدتر قابلیت داراست سبب خوردگی لبه سرسیلندر و بخش مربوطه در سرسیلندر شود، در صورتی که مایع نشت کرده ناچیز باشد به صورت یک لکه سیاه ریز روی واشر سیلندر مشخص و معلوم میشود. درصورتیکه شما همین مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه کارگزاشتن پیستون روی شاتون لطفا از وبسایت ما دیدن کنید.