پس انداز معمول 401 (k) در هنگام ویروس کرونا 12000 دلار برداشت کرد: Vanguard

جیمی گریل | تصاویر ترکیبی | گتی ایماژ

به نظر می رسد که پس اندازکنندگان بازنشستگی از قوانین آرام حدود 401 برداشت (K) برداشت در طی شیوع ویروس کرونا استفاده می کنند.

طبق تجزیه و تحلیل جدید Vanguard از داده های مشتری ، سرمایه گذار معمولی 401 (k) 12000 دلار از حساب خود در قالب “توزیع مربوط به ویروس کرونا” برداشت.

این رقم نشان دهنده برداشت متوسط ​​است – به عبارت دیگر ، مقدار دقیقاً در وسط کل مقدار برداشت است.

بیشتر از امور مالی شخصی:
این خطر تخم های لانه بازنشستگان را تهدید می کند
در اینجا یک راهنمای دهه به دهه برای برنامه ریزی بازنشستگی آورده شده است
آنچه در پیش است برای برنامه مالیاتی رئیس جمهور منتخب بایدن پیش رو است

توزیع های مربوط به ویروس کرونا نوع جدیدی از بازنشستگی است که در ماه مارس توسط قانون CARES فدرال برای کمک به افراد محروم از پول نقد در دوران رکود اقتصادی تصویب شد.

در تجزیه و تحلیل Vanguard ، حدود 4.5٪ از سرمایه گذاران Vanguard 401 (k) توزیع ویروس کرونا را بین مارس و سپتامبر انجام دادند ، که نشان می دهد تعداد کمی از شرکت کنندگان از این دارو استفاده کرده اند.

با این حال ، طبق تجزیه و تحلیل CNBC از داده های Vanguard که در تابستان منتشر شد ، تقریباً 187000 سرمایه گذار است که نشان می دهد توزیع ویروس کرونا برای حدود 4.2 میلیون و 401 مشتری (k) در دسترس است.

طبق داده های شرکت ، تا پایان ماه مه نیز بیش از دو برابر نرخ برداشت است ، زمانی که کمتر از 2٪ از سرمایه گذاران Vanguard 401 (k) از مکانیسم برداشت استفاده کرده بودند.

این نشان می دهد افراد بیشتری به این دریچه ایمنی CARES Act روی آورده اند زیرا رکود اقتصادی کاهش یافته است و سایر اقدامات تسویه مالی موقت ارائه شده توسط قانون ، مانند بررسی های محرک یکبار مصرف و افزایش مزایای بیکاری ، پایان یافته است.

قانون CARES به سرمایه گذاران اجازه داد تا 30 دسامبر از قالب برنامه های 401 (k) ، حساب بازنشستگی فردی و سایر انواع حساب تا 100 دسامبر به صورت توزیع مربوط به ویروس کرونا تا 100000 دلار برداشت کنند. سرمایه گذاران مجبور نیستند جریمه مالیاتی را برای برداشت سریع وجوه بازنشستگی پرداخت کنند و در پرداخت مالیات بر درآمد مقداری انعطاف پذیری کسب کنند.

مبلغ معمول برداشت شده از ماه مه اندکی افزایش یافته و از حدود 10400 دلار به 12000 دلار رسیده است.

طبق تجزیه و تحلیل قبلی Vanguard ، در ماه مه ، سرمایه گذار معمولی بیش از نیمی از پس انداز 401 (k) خود را در قالب یک توزیع ویروس کرونا برداشت.