پس از گزارش تقاضای Nvidia، ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی افزایش یافتند

نمای جانبی ربات هوش مصنوعی بر اساس شکل ذرات.

یویچیرو چینو | لحظه | گتی ایماژ

ارزهای رمزپایه با مضمون هوش مصنوعی روز پنجشنبه به دلیل هیجان در اطراف بهبود یافتند Nvidia و تقاضای فزاینده آن برای تراشه هایی که کاربردهای هوش مصنوعی را تقویت می کنند.

SingularityNET (AGIX) با توجه به CoinMarketCap تا 19% افزایش یافت و به 29 سنت رسید. Cortex (CTXC) با 6 درصد افزایش به 17 سنت و توکن داده های قابل اندازه گیری (MDT) با 6.5 درصد افزایش به 4 سنت در هر سکه رسید. تمام این توکن ها دارای ارزش بازار کمتر از 40 میلیون دلار هستند.

Fetch.ai (FET)، با ارزش بازار 195 میلیون دلار، نزدیک به 5 درصد رشد کرد و با 23 سنت معامله شد.

در همین حال، بیشتر بقیه بازار ارزهای دیجیتال، از جمله بیت کوین و اتر، ثابت بود.

انویدیا، هوش مصنوعی و سایر ایده های سرمایه گذاری

ارزهای رمزنگاری شده هوش مصنوعی به توکن های مربوط به پروژه های هوش مصنوعی مبتنی بر بلاک چین اشاره دارند. به عنوان مثال، Fetch.ai به ایجاد زیرساخت برای “خدمات هوشمند و مستقل” در زنجیره تامین، امور مالی، سفر و موارد دیگر اختصاص دارد. Cortex قصد دارد “اولین کامپیوتر غیرمتمرکز جهان باشد که قادر به اجرای AI و dAppهای مبتنی بر هوش مصنوعی بر روی بلاک چین است.”

معامله گران کریپتو از این رالی در بازار، احساسات خود را تقویت کردند S&P 500 و نزدک کامپوزیتتوسط Nvidia هدایت می‌شود، که راهنمایی‌های فروش خیره‌کننده‌ای را اواخر چهارشنبه منتشر کرد و به تقاضا برای قابلیت‌های هوش مصنوعی اشاره کرد. فروش پیش بینی شده آن برای سه ماهه دوم سال مالی 2024 بیش از 50 درصد بالاتر از آنچه تحلیلگران انتظار داشتند بود.

در بخش خاصی از دنیای فناوری، برخی از فعالان بازار مدت‌هاست بر این باورند که غرب وحشی هوش مصنوعی می‌تواند از فناوری بلاک چین بهره‌مند شود و به طور بالقوه یک کاتالیزور مثبت برای بازار ارزهای دیجیتال در کل باشد. به طور خاص، همانطور که هوش مصنوعی در دستکاری هویت افراد در اینترنت باهوش تر و بهتر می شود، فناوری بلاک چین به طور بالقوه می تواند به استفاده از توانایی خود برای استقرار راه حل های هویت دیجیتال در مقیاس کمک کند.

با این حال، این می تواند راه درازی باشد، زیرا هنوز روزهای اولیه برای هر دو فناوری است.

بیت کوین و اتر در حالی که سرمایه‌گذاران بر روی مذاکرات سقف بدهی در حال انجام که به تعطیلات آخر هفته طولانی‌تر می‌رود، تمرکز کرده‌اند، در اطراف خط صاف حرکت کردند. صورتجلسه آخرین نشست فدرال رزرو که روز چهارشنبه منتشر شد، همچنین نشان داد که مقامات در مورد اینکه حرکت بعدی بانک مرکزی در مورد افزایش نرخ بهره چه باید باشد، اختلاف نظر دارند.