پرونده های S-1 را برای IPO تأیید کنید

درو آنجر / گتی ایماژ

شرکت پرداخت های Affirm روز چهارشنبه اعلامیه IPO خود را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ثبت کرد و قصد دارد با نماد “AFRM” در Nasdaq لیست کند.

شرکت مستقر در سانفرانسیسکو ، مکس لوچین ، بنیانگذار پی پال ، بنیانگذار و تحت هدایت آن ، وام های اقساطی آنلاین را ارائه می دهد. تأیید یکی از محبوب ترین استارت آپ ها در فضا بوده است. این شرکت در اوایل سال جاری با شاپیفی اعلام همکاری کرد و به بازرگانان اجازه داد وام های اقساطی محصولات خود را به فروش برسانند و با 6500 بازرگان از جمله Peloton ، Expedia و Walmart همکاری می کند.

این شرکت هشت ساله تقریباً 510 میلیون دلار درآمد برای سال مالی منتهی به 30 ژوئن به ارمغان آورده است – بر اساس گزارش ثبت شده ، جهشی 93 درصدی نسبت به سال گذشته است. در سه ماه منتهی به 30 سپتامبر ، درآمد 98٪ نسبت به سال رشد کرد ، در حالی که خالص خالص تقریباً نیمی کاهش یافت و به 15.3 میلیون دلار رسید.

حتی اگر آنها بهره ای را دریافت نکنند ، وقتی آنها به یک تاجر کمک می کنند تا فروش خود را انجام دهد ، مبلغی را کسب می کند. از طرف مصرف کننده ، آنها بابت وام هایی که از شرکای بانکی می خرند ، سود بهره می گیرند. تأیید همچنین در برخی از وام های مصرفی سود کسب می کند. نرخ آنها از نظر اعتبار مصرف کنندگان متفاوت است ، اما اغلب از 0٪ شروع می شود.

تأیید کرد که حجم ناخالص کالاها – معیار اصلی صنعت پرداخت – سالانه 77 درصد رشد داشته است. بیش از 6.5 میلیون مشتری دارد. تقریباً 64 درصد وام های تأیید امسال توسط مصرف کنندگان مکرر وام گرفته شده است.

این شرکت در نظر دارد دو کلاس سهام ارائه دهد ، روشی که به طور فزاینده ای در بین شرکت های نوپای دره سیلیکون رایج است. کلاس A یک رأی خواهد داشت ، در حالی که سهام عادی کلاس B 15 رأی خواهد داشت. مکس لوچین ، بنیانگذار ، رئیس و مدیر ارشد اجرایی ، کنترل رأی شرکت را خواهد داشت.

تأیید یکی از موج های تازه تاسیس است که می خواهد قبل از پایان سال به سهام عمومی برود. DoorDash و Airbnb هر دو در هفته گذشته برای عمومی شدن اقدام کرده اند.