هرچه کف پیستون ضخیم تر باشد

پیستون های ناچیز اصطکاک : این پیستونها را از الیاژ الومینیوم اصلی سیلیسیم می سازند پس از انکه پیستون ریخته شد بر روی دامنه ان ماده ای شیمیایی می مالند که ذرات الومینیوم را از سطح می زداید و ذرات سیلیسیم را باقی می گذارد در سرانجام مرحله طاقت فرسا تر و بادوامتری حاصل می شود. از دیگر علت های فساد رینگ پیستون ها می اقتدار به گرم شدن بیش از حد موتور اشاره کرد که در اثر اندک بودن آب داخل ماشین اتفاق می افتد. همین مدل از موتورها گشتاور را از نحوه فشار اعمالی به انتهای پیستون ها و رفت و رجوع آن در درون سیلندر ایجاد می کنند. این مقایسه انطباق مهربانی را میان جواب های المان محدود و دیتا های آزمایشگاهی نشان می دهد در انتها به منظور کمتر تنش حرارتی و کمتر در اتلاف حرارت از طریق پیستون دارای ایجاد تغییرات در متاع پیستون قدام به بهبود کالا آن شده است. یاتاقان های انتهای تبارک با روغن دریافت شده پایین فشار از روش گذرگاه های میل لنگ روغن کاری می شوند. لوله پیستونی، در کنار لوله سیلندری هیدرولیک یک عدد از مهمترین بخش های موتور اتومبیل را تشکیل می دهد. بازده چگالی که در جدول بالا آورده شده است، نشان دهنده میزان نشتی در پمپ پیستونی هیدرولیک است. پمپ پیستونی هیدرولیک حساس جا به جایی متغیر حساس مکانیزم تغییر و تحول زاویه هستند البته مدل جا به جایی ثابت آنان در زوایای 23 جايگاه یا این که 30 درجه کار می کنند. موتورهای پیستونی می توانند از گونه جابجایی ثابت و یا جابجایی متغییر باشند. در حقیقت نقش رینگ پیستون در اختیار گرفتن اصطکاک در میان پیستون و دیواره سیلندر، مدیریت تبادل حرارت فی مابین پیستون و دیواره سیلندر، مراقبت تراکم مخلوط بنزین و هوا، نگهداری روغن و روغن کاری سطوح در تماس حساس یکدیگر و ممانعت از فرسودگی قطعات است. قطر پیستونهای موتور ماشین میان ۷۶ تا ۱۲۲ میلیمتر (۳ تا ۴ اینچ) متغیر است. به نحوی که فیلر حساس نیرویی در بین 20 تا 35 نیوتن از در میان سیلندر و پیستون بیرون گردد. گژنبین: گژنبین یا این که انگشتی، میله ای توخالی بوده و رابط در بین شاتون و پیستون است. همین رینگ تنها به میزان ای روغن را روی جداره سیلندر باقی می گذارد. لازم به ذکر میباشد که طبق شکل زیر سمت راست می بایست در میان پیستون و سیلندر هم لقی قابل قبولی را در لحاظ گرفت تا در شکل تغییر ابعاد پیستون و سیلندر به عامل تغییر تحول دما، پیستون داخل سیلندر گیر نکنند. دارای اعتنا به شکل زیر سمت چپ، ملاحظه می شود که در هنگام بالا رفتن پیستون کمی گاز متراکم شده در میان رینگ و پیستون قرار گرفته و باعث باز شدن رینگ پیستون می گردد. حلقه پیستون به جهت خودداری از خروج سوخت و هوای فشرده در زمانه تراکم و گاز محترق شده در زمان احتراق از دربین سیلندر و پیستون از حلقه به عنوان ادله آب بندی کننده استفاده می شود. همین دسته سیلندر ها در صنایع فولادسازی بخش اعظم گزینه استعمال قرا می گیرد. انتقال گرما از پیستون به جداره سیلندر: همانطور که در بالا تیتر شد دمای پیستون به هنگام کار به شدت ارتقا می یابد و می بایست دمای آن کمتر پیدا نماید که رینگ ها در این فرمان تأثیرگذار بوده و حیاتی انتقال گرمای پیستون به سیلندر که دمای تحت تری داراست به کاهش دمای پیستون کمک می کند. پوشش و رویکرد کاری: لایه قلع و گرافیت اهمیت کاهش اصطکاک و افزایش مقاومت سایشی سبب می شود که در شرایط بحرانی موتور، گیرپاژ ناگهانی در پیستون پیستون به چه صورت ساخته می شود واقعه نیفتد. خارج از مرکزی گژن پین: زذن پیستون صدایی می باشد که از جابجا شدن پیستون ازیک طرف سیلندر به طرف دیگر ان در اغاز حرکت انبساط ناشی می شود برای دوری از زدن پیستون در بسیاری از موتورها از پیستون هایی استعمال می شود که گژنپین انها اندکی بیرون از مرکز میباشد این بیرون از مرکزی به طرف دامنه پیستون میباشد که به منزله سطح فشار گیر اساسی کار می کند این همان سطحی از پیستون میباشد که در حین حرکت انبساط بیشترین تماس را دارای جداره سیلندر پیدا می کند کلیدی کارگزاری خارج از مرکز گژنپین پیستون نوعی حرکت نوسانی انجام می دهد و بر یک طرف ان نسبت به طرف دیگر فشار بیشتری وارد می شود فشار ناشی از احتراق منجر می شود که پیستون در حال حرکت به سمت بالا هنگامی به نقطه مرگ بالایی نزدیک می شود اندکی به طرف راست کج می شود در نتیجه سر پایینی مرحله فشار گیر دارای دارای جداره سیلندر تماس می گیرد پس از انکه پیستون از نقطه مرگ بالایی گذشت صاف می شود در این زمان مرحله فشار گیر مهم به طور تام اهمیت جداره سیلندر تماس پیدا می کند این تماس نوعی کار روبشی است که زدن پیستون را به دستکم می رساند در نتیجه همین کار موتور ارامتر عمل می نماید و دوام پیستون ارتقاء میابد زدن پیستون غالبا تنها در موتورهای کهنه ای بازدید می شود که جداره سیلندر های انها ساییده شده و دامنه پیستون انها ساییده یا این که شکسته شده است.