هدایای شخصی شماره 1 عبارت جستجو در Etsy در سال 2020

مدیر عامل شرکت جوش سیلورمن روز دوشنبه به CNBC گفت که بیشترین جستجو در سایت تجارت الکترونیکی Etsy امسال “هدایای شخصی سازی شده” است.

سیلورمن در مصاحبه ای با “زنگ بسته شدن” گفت: این محبوبیت حتی بیشتر از درخواست ماسک است ، دسته ای که امسال تقریباً در Etsy وجود نداشت قبل از اینکه بیماری همه گیر ویروس کرونا باعث رونق فروش شود. وی افزود ، فقط در سه ماهه دوم و سوم ، اتسی بیش از 600 میلیون دلار ماسک صورت فروخت.

حتی در این صورت ، با توجه به بحران جهانی بهداشت ، جشن های تولد به بزرگنمایی و گردهمایی های تعطیلات سنتی منتقل شد ، علاقه به هدایای شخصی در بازار فروشندگان مستقل بر همه چیز جایگزین شد. علاقه همه گیر به هدایای معنادار نیز در جاهای دیگر مانند Pinterest نشان داده شده است.

“بزرگ [online retailers] سیلورمن گفت: “مانند آمازون برای خرید چیزهایی که بسیار ارزان هستند و بسیار سریع می رسند بسیار عالی است ، و شما از آنها استفاده می کنید و دو ثانیه بعد آنها را فراموش کرده اید و سپس آنها در یک محل دفن زباله قرار می گیرند.” “من فکر می کنم همیشه یک نیاز وجود دارد برای چیزهایی که ارزان خواهد بود و سریع می رسند ، اما بیشتر و بیشتر فکر می کنم مردم یک گزینه جایگزین برای آن می خواهند ، وقتی که می خواهند آن محصول برای آنها معنی داشته باشد ، وقتی که آنها می خواهند احساس خاصی داشته باشد و همه موارد زمان.”

به طور کلی Etsy یک سال بزرگ داشته است ، بخشی از افزایش گسترده در هزینه های تجارت الکترونیکی به دلیل ماندن مردم در خانه در بحران Covid-19. فروش ناخالص کالاهای Etsy در 9 ماه نخست سال در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال 2019 101 درصد رشد کرد. و در روز دوشنبه ، سهام یک بالاترین قیمت همیشگی را ثبت کرد و در این جلسه به 164.64 دلار رسید. سهام تاکنون حدود 260٪ افزایش یافته است.

س questionsالاتی در مورد پایداری محبوبیت روزافزون Etsy مطرح شده است ، اما سیلورمن ابراز اطمینان کرد که خریدارانی که این شرکت را در طی همه گیر شدن بیماری کشف کرده اند ، همچنان ادامه خواهند داشت. وی به قدرت در فروش کالاهایی مانند جواهرات و اثاثیه منزل “و البته مواردی مانند هدایای شخصی برای تعطیلات” اشاره کرد.

سیلورمن ، مدیر سابق eBay و مدیر عامل شرکت گفت: “این مواردی است که شما هر سال ، به صورت همه گیر و نه در یک بیماری همه گیر ، به آنها نیاز خواهید داشت و من فکر می کنم آنچه مردم کشف می کنند فقط یک روش بهتر برای خرید است.” اسکایپ “برقراری ارتباط با شخص واقعی که این محصول را ساخته و ارسال آن برای شما فقط روش بهتری برای خرید است.”