نامه JPMorgan به بایدن در مورد راه های جلوگیری از بدبختی

جیمی دیمون ، مدیر اجرایی JPMorgan Chase & Co. هنگام سخنرانی در هنگام مصاحبه تلویزیونی بلومبرگ در کنفرانس بازارهای جهانی JPMorgan در پاریس ، فرانسه ، پنجشنبه 14 مارس 2019 ، اشاره می کند.

کریستوفر مورین | بلومبرگ | گتی ایماژ

CNBC آموخته است که JPMorgan Chase مجموعه ای از سیاست های پیشنهادی را برای روش هایی که جو بایدن رئیس جمهور منتخب می تواند از بروز موج بدبختی اقتصادی جلوگیری کرده و نابرابری را در جهان پس از Covid کاهش دهد ، ارائه داده است.

بر اساس این مقاله ، مطابق با این مقاله ، قانون گذاران توافق بر سر دور دیگری از پرداخت کمک هزینه های همه گیر به خانوارهای کم درآمد و تمدید مزایای بیکاران است که در اینجا یافت می شود. به گفته هدر هیگین بوتوم ، رئیس گروه سیاستگذاری بانک ، که نتایج این اطلاعات با پشتیبانی صدها هزار مشتری Chase پشتیبانی می شود ، عدم انجام این کار با عمیق شدن همه گیر شدن بیماری در ماه های آینده ، رنج غیر ضروری را به دنبال خواهد داشت.

هیگین بوتوم در یک مصاحبه تلفنی گفت: “ما می بینیم که خانوارهای واقعی چگونه این شرایط را دارند و می توانند پیش بینی کنند که اگر پس انداز و درآمد اضافی نداشته باشند ، در شرایط سختی قرار خواهند گرفت.” “ما یک سری برنامه داریم که در پایان سال منقضی می شوند. خانواده هایی هستند که به این پرداخت ها اعتماد می کنند و بسیاری از آنها از نظر غذایی ناامن هستند. بسیاری از خانواده ها احساس اقتصادی زیادی می کنند درد “

مقاله این بانک ، که بازتاب سخنان مدیرعامل جیمی دیمون است ، صدای دیگری به مذاکرات در حال انجام برای لایحه تخفیف محرک های بعدی می دهد ، پس از آنکه عناصر اصلی قانون مراقبت در ماه مارس از بین رفت. قانون گذاران اکنون جزئیات لایحه كوچك را در بر می گیرند كه شامل 300 دلار در هفته مزایای اضافی برای بیكاری و پول برای وام های مشاغل كوچك است كه می تواند هفته آینده رای گیری شود.

هیگین بوتوم ، یکی از مقامات سابق دولت اوباما گفت ، JPMorgan ، بزرگترین بانک ایالات متحده از نظر دارایی ، در هفته گذشته شروع به اشتراک گذاری خلاصه با اعضای تیم انتقال بایدن کرد.

عناصر کلیدی این مقاله – که شامل فشار برای تغییر سیاست های فدرال برای افزایش پس انداز اضطراری خانواده و گسترش برنامه های مسکن ارزان قیمت است – احتمالاً مخاطبان پذیرایی را در دولت آینده بایدن پیدا می کند ، که در تلاش برای کمک به آسیب پذیرترین آمریکایی ها است.

اما آنچه به بحث های JPMorgan دامن می زند ، اطلاعات ناشناس مشتری است که بانک می گوید از منطق برای بازگرداندن مزایای بیکاری پشتیبانی می کند ، به ویژه با ضعف اقتصاد در میان افزایش ویروس کرونا در سراسر کشور. CARES مبلغی از اوایل سال به مشتریان Chase کمک کرد تا از پرداخت وام مسکن عقب نمانند و هزینه و دارایی آنها بلافاصله پس از انقضا منافع در ماه اوت کاهش یافت.

هیگین بوتوم گفت: “شواهد مشخصی وجود دارد كه نشان می دهد این پرداخت های بیمه بیكاری تأثیر محركی بر اقتصاد داشته و به خانواده های فردی نیز كمك خواهد كرد.” “آنها این پول را خرج می کنند و به اقتصاد کمک می کنند.”

حتی اگر نمایندگان مجلس قبل از عزیمت به تعطیلات زمستانی موفق به تصویب لایحه امداد شوند ، بایدن گفته است که پس از تصدی مسئولیت در ژانویه ، به دنبال دستیاری بیشتر می رود و زمینه را برای مذاکرات در حال انجام فراهم می کند. اسکناس کاهش یافته شامل دور دیگری از پرداخت مستقیم 1200 دلار نیست.

هیگین بوتوم گفت ، فراتر از بحران فوری كه زمستان امسال آمریكایی ها با آن روبرو هستند ، موارد ساختاری وجود دارد كه باید مورد بررسی قرار گیرند. او گفت که اقلیت ها و زنان بطور نامتناسبی تحت تأثیر همه گیری قرار گرفته اند زیرا از دست دادن شغل در صنایع خدماتی متمرکز شده است.

این بانک روش هایی را برای افزایش پس انداز خانوار پیشنهاد داده است ، از جمله تغییر در حساب های بازنشستگی که امکان ایجاد سطل پس انداز اضطراری و ایجاد اصطلاحا اوراق قرضه کودک را برای کمک به هزینه های تحصیل فراهم می کند. این شرکت همچنین از افزایش اعتبار مالیات بر درآمد کارگران کم درآمد و کاهش موانع ورود افراد به کار مجرمان در نیروی کار حمایت کرد.

از برخی جهات ، این یک موضع غیرمعمول برای یک غول سازمانی با دارایی های 3.2 تریلیون دلار است. صنعت بانكداری به دلیل تشدید نابرابری در گذشته مقصر شناخته شده و مشتریان ثروتمندی را كه برنده اقتصاد آمریكا بوده اند ، جلب می كند. اما این اقدام همچنین بخشی از تغییر بزرگ اخیراً در میان شرکت هایی است که قصد دارند نقش فعال تری در جامعه داشته باشند.

این بانک گروه سیاست خود را سال گذشته راه اندازی کرد و در ماه اکتبر از تلاش 30 میلیارد دلاری برای رشد رشد فراگیر خبر داد.

هیگین بوتوم گفت: “از نظر تاریخی ، وقتی ما ضربه اقتصادی دیدیم و از آن بازپس گرفتیم ، جوامع خاصی را پشت سر گذاشت.” “با تأثیر واقعی نامتناسب بر جوامع رنگین پوست ، کارگران کم مزد و زنانی که به سمت وظایف مراقبتی سوق داده می شوند ، اگر برخی از موضوعات اساسی را حل نکنیم ، در معرض خطر این شکاف ها هستیم.”