نامزدی شلتون فدرال رأی گیری اصلی سنا را رد می کند ، احتمالاً احتمال پایان دادن به شانس

نامزد جنجالی جودی شلتون به فدرال رزرو روز سه شنبه در یک رای گیری مهم رویه ای در سنا ضربه مهلکی را متحمل شد.

اتاق بالا 50-47 رأی مخالف حرکتی داد که می توانست با محدود کردن بحث ، که معمولاً شعار مرگ است ، نامزدی را پیش ببرد ، زیرا مخالفان به راحتی می توانند مانع از رای گیری در صحن کامل شوند.

تنها راهی که شلتون از آن عبور می کند این است که میچ مک کانل رهبر اکثریت سنا بتواند حداقل 50 رأی را با هم کسب کند. پس از رأی گیری ، مک کانل برای حفظ حق خود برای آوردن نام شلتون دوباره برای بررسی مورد نظر قرار گرفت.

در صورت تقسیم 50-50 ، معاون رئیس جمهور مایک پنس فراخوانده می شود.

هنگامی که مارک کلی ، دموکرات آریزونا پس از تعطیلات شکرگذاری ، جای مارتا مک سالی را به دست گرفت ، تلاش برای تجدید نظر در این زمینه پیچیده خواهد بود. این بدان معناست که رای گیری در شلتون احتمالاً باید تا هفته آینده برگزار شود.

در اقدامی کاملاً پارلمانی ، مک کانل به پیشنهاد حفظ مجدد نامزدی مجدداً رای مخالف داد.

این رأی گیری در میان سیاست های شدید حزبی با شیوع ویروس کرونا انجام شد.

اگرچه به نظر می رسید که هفته گذشته GOP رأی کافی برای تأمین شلتون را داشته باشد ، حداقل سه نفر از این افراد جدا شده اند – میت رامنی از یوتا ، سوزان کالینز از ماین و لامار الکساندر از تنسی. علاوه بر این ، سناتور چاک گراسلی (R-Iowa) و ریک اسکات (R-Florida) هر دو به دلیل قرار گرفتن در معرض Covid-19 قرنطینه می شوند.

نظرات شلتون در مورد استقلال فدرال رزرو ، استاندارد طلا و تضمین سپرده های بانکی او را با بسیاری از سناتورهای دموکرات و برخی از طرف های جمهوری خواه در تضاد قرار داده است. رأی کمیته مالی او از خطوط دقیق حزب عبور کرد.

کالینز در بیانیه ای گفت: “خانم شلتون در اظهارات گذشته خود خواستار استقلال کمتر فدرال رزرو از شاخه های سیاسی شده و حتی نیاز به بانک مرکزی را زیر سوال برده است.” “این سیگنال مناسبی برای ارسال نیست ، به ویژه در اواسط همه گیر.”

شلتون مشاور اقتصادی سابق دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا است.

از جمله کسانی که در رد رأی دادن به رویه به دموکرات ها پیوستند ، کمال هریس معاون منتخب رئیس جمهور بود که اکنون سناتوری از کالیفرنیا باقی مانده است.

همراه با تقسیمات حزبی و غیبت های احتمالی ، دموکرات ها می توانند رای کافی برای جلوگیری از نامزدی شلتون داشته باشند. اسکندر نیز حضور نداشت. گراسلی از سال 1993 رای گیری را از دست نداده است ، طولانی ترین سلسله ردیف ها در تاریخ سنا.