معنای ریاست جمهوری بایدن برای حمایت از مشتری چیست

رئیس جمهور منتخب جو بایدن در تاریخ 9 نوامبر سال 2020 در تئاتر کوئین در ویلمینگتون ، دلاور.

جو رادل | اخبار گتی ایماژ | گتی ایماژ

ریاست جمهوری جو بایدن می تواند تأثیرات بزرگی در مورد حمایت های مالی برای هر روز آمریکایی ها داشته باشد.

با توجه به اینكه كنترل سنا هنوز معلق است ، تا حدی كه دولت بایدن می تواند به وعده های انتخاباتی خود عمل كند هنوز مشخص نیست.

اما روش های دیگری نیز وجود دارد که رئیس جمهور منتخب می تواند اثر خود را بگذارد. در اینجا برخی از موضوعاتی است که بایدن و تیمش پس از تصدی مسئولیت در ژانویه اولویت بندی می کنند.

حمایت مالی از مصرف کننده

به گفته مدافعان مصرف کننده ، کمرنگ شدن تأثیر اقتصادی شیوع ویروس کرونا در خانوارها و پرخاشگرانه تر نسبت به پلیس وال استریت ، از جمله اولویت های اصلی دولت بایدن خواهد بود.

آنها گفتند كه نصب رئیس جدید در اداره حمایت مالی مصرف كننده ، كه در تنظیم شركت های مالی در دوره ترامپ بسیار ناامید شده است ، احتمالاً از اولین اقدامات تیم بایدن خواهد بود.

آژانس فدرال ، ایجاد شده توسط قانون اصلاحات مالی دود-فرانک پس از رکود اقتصادی بزرگ ، از مصرف کنندگان در برابر سو financial استفاده های مالی و اقدامات غارتگرانه در خدمات مالی مشترک مانند کارت های اعتباری ، وام های رهنی و وام ها محافظت می کند.

پرنتیس کاکس ، استاد دانشگاه مینه سوتا که متخصص قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است ، گفت: “CFPB 180 تحت نظر ترامپ انجام داد.” “من انتظار دارم که تغییر رهبری خیلی سریع اتفاق بیفتد ، و وقتی این اتفاق می افتد فکر می کنم یک تغییر سریع خواهید داشت.”

سخنگویان CFPB و تیم انتقالی بایدن درخواستی برای اظهار نظر ارسال نکردند.

رای اخیر دادگاه عالی به رئیس جمهور اجازه می دهد تا مدیر CFPB را به میل خود برکنار کند. کیتی کرانینگر ، مدیر فعلی آژانس مصرف کننده ، منصوب ترامپ است. (او در سال 2018 جایگزین میک مولونوی مدیر عامل وقت شد.)

پاندمی ویروس کرونا

دولت بایدن (به عنوان مثال از طریق CFPB و اقدامات اجرایی) همچنین تلاش خواهد کرد تا تأثیر اقتصادی بیماری همه گیر ویروس کرونا را که کشور را به عمیق ترین رکود در تاریخ معاصر سوق داده است ، کمرنگ کند.

لیندا جون ، مشاور ارشد سیاست در آمریکایی ها برای اصلاح مالی ، یک گروه حامی ، گفت: “مکان طبیعی برای شروع با حمایت از مشتری ، اطمینان از این است که مردم بیشتر به پریشانی رانده نمی شوند.”

قانون فدرال CARES قانون امداد ، که در ماه مارس تصویب شد ، حمایت های خاصی را به عنوان مثال از صاحبان خانه و اجاره کنندگان گسترش داد.

در این میان ، قانون مانع از وثیقه وام دهندگان یا وام دهندگان در خانه های دارای وام مسکن فدرال حداقل تا 31 دسامبر می شود. کارشناسان گفتند که مقامات در CFPB احتمالاً این شرکت ها را با دقت بیشتری کنترل خواهند کرد تا اطمینان حاصل کنند که مصرف کنندگان به طور غیرقانونی خانه های خود را از دست نمی دهند. .

بیشتر از امور مالی شخصی:
چرا ممکن است محرک ویروس کرونا بیشتر تا ژانویه صبر کند
بایدن می تواند بخشش وام دانشجویان را به واقعیت تبدیل کند
پس از پیروزی بایدن ، ایالات متحده بیش از هر زمان دیگری به حداقل دستمزد 15 دلاری فدرال نزدیک است

طبق نامه ای که مقامات سابق CFPB ، از جمله مدیر سابق ، به کرانینگر ارسال کرده اند ، آژانس فدرال همچنین برای کمک به جلوگیری از تخلیه و بازپس گیری وسایل نقلیه ، کاهش معوقات وام و پیش فرض ها و نظارت دقیق بر جمع آوری بدهی ها و آژانس های گزارش دهنده اعتبار ، از موقعیت خوبی برخوردار است. ریچارد کوردری ، منصوب اوباما.

به گفته کارشناسان ، مانند دولت ترامپ ، اردوگاه بایدن نیز می تواند اقدامات اجرایی برای رسیدگی به امنیت مالی در طول Covid-19 را امضا کند.

در ماه آگوست ، رئیس جمهور دونالد ترامپ بودجه فجایع فدرال را مجدداً مورد استفاده قرار داد تا به طور موقت 300 دلار افزایش هفتگی موقت به مزایای بیکاری ارائه دهد و به عنوان مثال پرداخت وام دانشجویی فدرال را تا پایان سال به حالت تعلیق درآورد. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در ماه سپتامبر موقتاً اخراج را صادر کردند.

مدیر جدید CFPB احتمالاً بیشتر بر رفتارهای نادرست در میان بانک های بزرگ و سایر موسسات مالی تمرکز خواهد کرد ، که در دوره ترامپ از اولویت های کمتری برخوردار بوده است و به گفته طرفداران مصرف کننده ، به دنبال بازنویسی برخی قوانین مانند یک وام در روزهای پرداخت است.

رهبران جدید همچنین احتمالاً مقرراتی را که بر مصرف کنندگان کم درآمد و اقلیت تأثیر می گذارد ، مانند مسکن عادلانه ، وام های عادلانه و هزینه های اضافه برداشت ، صفر می کنند.

این با عدالت نژادی مطابقت دارد ، که توسط تیم انتقال بایدن به عنوان مرکز اصلی بیان شده است.

به گفته پاتریشیا مک کوی ، استاد دانشکده حقوق کالج بوستون و یکی از مقامات سابق CFPB ، به عنوان مثال شرکتی که قوانین وام عادلانه را نقض می کند ، حتی در هنگام کنترل اعتبار ، نرخ کمتری به وام گیرندگان سفیدپوست نسبت به افراد رنگین بدهد.

مک کوی گفت ، اردوگاه بایدن همچنین از گسترش دسترسی به بانکداری پشتیبانی کرده است ، شاید از طریق حساب های بانکی رایگان یا کم هزینه. وی گفت ، “بدون بانک” بودن به طور نامتناسبی بر افراد رنگین پوست تأثیر می گذارد.