معاملات آتی سهام در میان چرخش بازار از رشد رشد کرد

معاملات آتی سهام ایالات متحده در معاملات یک شبه روز سه شنبه ثابت بود ، در میان چرخش این هفته از سهام فناوری به نام های دوره ای.

معاملات آتی داو 30 واحد افزایش یافت. معاملات آتی S&P 500 و Nasdaq 100 به ترتیب 0.1 و 0.04 درصد رشد کردند.

روز سه شنبه ، میانگین صنعتی داو جونز 262 واحد صعود کرد. سوخت رسانی به این تجمع امید بازگشت فعالیت طبیعی اقتصادی با واکسن موثر Covid-19 است. کلاه کوچک راسل 2000 نیز با عملکرد 1.75 درصدی عملکرد بهتری داشت.

S&P 500 0.14٪ افت کرد. سنگین فناوری Nasdaq Composite 1.4٪ از دست داد و مایکروسافت ، آمازون ، فیس بوک و آلفابت همه قرمز شدند.

به دنبال اعلام Pfizer و BioNTech در مورد واکسن Covid-19 بیش از 90٪ م theirثر ، سرمایه گذاران از نام فناوری و سهام در خانه خارج شدند و به سهام دوره ای تبدیل شدند که وابسته به اقتصاد در حال بهبود است.

جیم پائولسن ، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری در گروه لوتولد ، به CNBC گفت: “چرخش رهبری به دور از فناوری و Fangs به سمت بازیهای گسترده تر بازار از جمله محدودیت های کوچک ، بخشهای دوره ای و سهام بین المللی برای دومین روز متوالی تقویت شد.”

“از زمان اعلام واکسن قبل از افتتاح روز گذشته ، سرمایه گذاران” سهام در خانه “، عمدتا فن آوری و ارتباطات و خرید” سهام مجدد اقتصاد “را می فروشند. ادامه این روند امروز فقط سرمایه گذاران بیشتری را متقاعد کرده است که این روند جدید ممکن است ادامه داشته باشد “.

داروی آنتی بادی الی لیلی اواخر روز دوشنبه توسط سازمان غذا و دارو برای استفاده اضطراری پاک شد. آژانس گفته است که این دارو می تواند برای درمان موارد خفیف تا متوسط ​​Covid-19 در بیماران با سن بالاتر از 12 سال استفاده شود.

Dow و S&P 500 روز دوشنبه به بالاترین رکوردهای روزانه دست یافتند اما به بالاترین سطح خود پایان دادند. Dow در این هفته حدود 4 درصد رشد کرده است.

بخش انرژی در این هفته 17 درصد افزایش یافته است ، زیرا قیمت نفت به امید بهبود تقاضا افزایش می یابد. بخش مالی از روز دوشنبه حدود 9 درصد افزایش یافته است.

اخبار مربوط به واکسن و داروهای آنتی بادی در حالی منتشر می شود که ایالات متحده با میانگین هفت روز رکورد روز گذشته خود در زمینه آلودگی های جدید Covid را پشت سر گذاشت ، در حالی که روز دوشنبه نیز از نقطه ضعف بیش از 10 میلیون مورد در سراسر کشور عبور کرد. طبق تجزیه و تحلیل CNBC از داده های دانشگاه جان هاپکینز ، میانگین هفت روزه موارد جدید روزانه دوشنبه 108،964 نفر بود که نسبت به هفته قبل 37٪ افزایش داشته است.

اشتراک در CNBC PRO برای بینش و تجزیه و تحلیل منحصر به فرد ، و برنامه های زنده روز کاری از سراسر جهان.