معاملات آتی سهام در معاملات یک شبه به دنبال افزایش رکورد در اخبار امیدوار کننده واکسن افت می کند

مردم در کنار بورس اوراق بهادار نیویورک قدم می زنند.

اسپنسر پلات | گتی ایماژ

معاملات آتی سهام در معاملات یک شبه روز دوشنبه در پی افزایش رکورد ثبت شده توسط اخبار امیدوار کننده در مورد واکسن ویروس کرونا ، کمی افت کرد.

معاملات آتی در میانگین صنعتی داو جونز 100 واحد افت کرد. معاملات آتی S&P 500 0.3٪ افت کرد و معاملات آتی Nasdaq 100 با 0.2٪ پایین تر معامله شد.

این اقدام یک شبه پس از یک رالی شدید در وال استریت رخ داد که شاهد داو و S&P 500 بودند و به بالاترین رکورد های روزانه رسیدند. میانگین 30 سهام بیش از 800 واحد تجمع کرد و بیشترین سود یک روزه خود را از 5 ژوئن به ثبت رساند. این واحد در یک نقطه بیش از 1600 واحد افزایش یافت قبل از اینکه ضعف در بخش فناوری بر بازار گسترده فشار بیاورد. S&P 500 1.2٪ رشد کرد.

شرکت داروسازی Pfizer و شرکت بیوتکنولوژی BioNTech آلمان روز دوشنبه اعلام کردند که واکسن ویروس کرونا بیش از 90٪ در پیشگیری از Covid-19 موثر است. این خبر باعث افزایش سهام مسافرتی می شود زیرا “بهبود این شرکت ها به موفقیت مجدد اقتصادی بستگی دارد. خطوط هوایی آمریكا ، دلتا و یونایتد بیش از 15٪ جهش داشتند ، در حالی كه كارناوال ، نروژ و رویال کارائیب بیش از 25٪ رشد داشتند.

رایان دیتریک ، استراتژیست ارشد بازار در LPL Financial ، گفت: “نتایج قوی حاصل از واکسن Pfizer بهتر از حد انتظار بود و به این معنی است که ما می توانیم زودتر از حد انتظار عقب نشینی کنیم” ، همراه با اقتصادی که همچنان شگفت آور خواهد بود و بازار سهام اکنون در چشم انداز اقتصاد بسیار بهتر در سال 21 در حال قیمت گذاری است. “

در حالی که سهام دوره ای موجب پیشرفت بازار در روز دوشنبه شد ، Nasdaq Composite با فناوری 1.5٪ سقوط کرد زیرا سرمایه گذاران برخی از نمایش های معروف در خانه مانند Zoom Video و Netflix را حذف کردند. Nasdaq جلسه دوشنبه را در نزدیکی جلسه کم پایان داد.

لیندزی بل ، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری در آلی سرمایه گذاری ، گفت: “تجارت” در خانه “، که منجر به افزایش بیشتر بازار در سال جاری شده است ، ممکن است مورد پسند واقع شود. “هنوز یک مورد طولانی مدت برای فناوری وجود دارد ، اما ممکن است مانند ماه مارس از بقیه بازار پیشی نگیرد.”

اخبار بزرگ واکسن Pfizer در حالی منتشر شد که ایالات متحده در 10 میلیون مورد Covid-19 ، یک نقطه عطف تاریک ، تنها 10 روز پس از رسیدن به مرز 9 میلیون در میان افزایش رکورد عفونت های روزانه ، در رده نخست قرار گرفت. بسیاری از وال استریت معتقدند که یک واکسن مناسب برای اقتصاد در مسیر بهبود کامل آن بسیار مهم است.

اشتراک در CNBC PRO برای بینش و تجزیه و تحلیل منحصر به فرد ، و برنامه های زنده روز کاری از سراسر جهان.