معاملات آتی سهام در حالی افزایش می یابد که معامله گران تجدید حیات ویروس و تأثیر آن بر اقتصاد را ارزیابی می کنند

تاجران کف بورس اوراق بهادار نیویورک را کار می کنند.

نیویورک

معاملات آتی سهام ایالات متحده پنجشنبه شب افزایش یافت در حالی که وال استریت همچنان با افزایش تعداد ویروس های کرونا و تأثیر اقتصادی بالقوه آن دست و پنجه نرم می کند.

معاملات آتی صنعت داو جونز 56 واحد بالاتر یا 0.2٪ معامله شد. S&P 500 0.2٪ افت کرد و معاملات آتی Nasdaq 100 0.3٪ افت کرد.

در اوایل روز پنجشنبه ، داو در طول جلسه عادی بیش از 300 امتیاز افت کرد و دومین افت روزانه خود را تجربه کرد. S&P 500 پس از افزایش قیمت در روز دوشنبه در میان اخبار مثبت واکسن ، 1٪ عقب نشینی کرد و برای هفته تنها 0.8٪ بالاتر بود.

این تلفات به دلیل افزایش تعداد ویروس کرونا و بستری شدن در بیمارستان در ایالات متحده در حال افزایش است. تجزیه و تحلیل CNBC از داده های جمع آوری شده توسط دانشگاه جان هاپکینز نشان داد که متوسط ​​موارد روزانه جدید حداقل در 5 هفته گذشته در حداقل 47 ایالت حداقل 5 درصد افزایش یافته است. در همین حال ، بستری شدن در بیمارستان ها در حداقل 46 ایالت افزایش می یابد.

بعد از جریم پائول ، رئیس فدرال رزرو ، اظهار داشت که چشم انداز اقتصادی این کشور همچنان نامشخص است ، احساسات روز پنجشنبه حتی بیشتر متشنج شد. وی گفت: “با انتشار ویروس ، چند ماه آینده می تواند چالش برانگیز باشد.”

تجدید حیات در موارد ویروس کرونا باعث شده است که برخی از مناطق کشور اقدامات سختگیرانه دیگری را برای فاصله اجتماعی انجام دهند. در شیکاگو ، شهردار لوری لایت فوت از ساکنان خواست با افزایش موارد در شهر ، برنامه شکرگذاری را لغو کنند و در خانه بمانند. در ایالت نیویورک ، فرماندار اندرو کوومو گفت که مقررات منع رفت و آمد جدید در بارها ، رستوران ها و سالن های بدنسازی از روز جمعه آغاز می شود.

فیلیپ کلمار ، شریک MRB Partners ، در یادداشتی نوشت که بهبود اقتصاد جهانی “پایدار خواهد بود ، اما بخش V شکل به پایان رسیده است ، و ما قبلاً به سرعت پایین تر ، دو قدم به جلو و یک عقب تر رسیده ایم. “

دیزنی ، سیسکو از درآمد خود می پرند

سهام اعضای Dow ، دیزنی و سیسکو پس از گزارش نتایج سه ماهه هر دو شرکت که انتظارات تحلیلگران را شکست ، در معاملات بعد از ساعت به شدت افزایش یافت.

دیزنی پس از زنگ بیش از 3 درصد بیشتر معامله شد زیرا این شرکت گفت اکنون 73 میلیون مشترک پرداخت شده برای سرویس جریان خود ، دیزنی + دارد. غول رسانه ای همچنین گزارش کرد که ضرر کمتر از حد انتظار برای سه ماهه گذشته است.

سیسکو بیش از 6٪ درآمد خوب و درآمد بالایی دارد. این شرکت همچنین راهنمایی های بهتر از حد انتظار را برای سه ماهه جاری صادر کرده است.

اشتراک در CNBC PRO برای بینش و تجزیه و تحلیل منحصر به فرد ، و برنامه های زنده روز کاری از سراسر جهان.