معاملات آتی سهام ایالات متحده پس از جلسه ثبت روز جمعه ثابت است

تاجران کف بورس اوراق بهادار نیویورک را کار می کنند.

نیویورک

معاملات آتی سهام ایالات متحده یکشنبه شب در پی یک جلسه ثبت رکورد کمی تغییر کرد ، زیرا وال استریت به دنبال سرنخ های کمک مالی اضافی بود.

معاملات آتی میانگین صنعتی داو جونز تنها 17 واحد یا کمتر از 0.1 درصد معامله شد. S&P 500 ثابت بود و معاملات آتی Nasdaq 100 0.2٪ پیشرفت کرد.

میانگین های اصلی در روز جمعه با بالاترین امتیاز داو در بیش از 200 امتیاز ، بالاترین رقم روزانه و بسته شده را ثبت کردند. S&P 500 و Nasdaq Composite به ترتیب 0.9٪ و 0.7٪ پیشرفت کردند.

این دستاوردها حتی پس از انتشار اطلاعات ناامیدکننده مشاغل ایالات متحده به دست آمد. وزارت کار گزارش داد که 245،000 نفر در ماه نوامبر ایجاد شده اند. اقتصاددانان نظرسنجی شده توسط داو جونز پیش بینی کرده بودند که ماه گذشته 440،000 نفر به آن اضافه شده است.

اد یاردنی ، رئیس جمهور و استراتژیست ارشد سرمایه گذاری در تحقیق یاردنی ، نوشت که گزارش شغل “چندان بد نیست” زیرا بیشترین کندی بازار کار در ماه گذشته ناشی از مشاغل دولتی بود.

یاردنی افزود: “پیام واضح این است که در حالی که بهبود در بازار کار از بهبود تولید ناخالص داخلی کلی عقب مانده است ، هر دو همچنان به از دست دادن زمین از دست رفته در طی رکود اقتصادی در مارس و آوریل ادامه می دهند.”

چاپ ناامید کننده همچنین با برداشتن انتظارات از بسته محرک مالی جدید که قبل از پایان سال تصویب شده است ، سهام را تقویت کرد.

چاک شومر ، رهبر اقلیت سنا در روز جمعه در یک توییت گفت که این گزارش “نشان می دهد که نیاز به کمک اضطراری شدید و فوری بیش از هر زمان دیگری مهم است.” رئیس جمهور منتخب جو بایدن نیز گفت که این داده ها “زمستانی تاریک” را پیش بینی می کند.

این اظهارات به دنبال یک گروه سناریوی دو حزب در اوایل هفته گذشته از پیشنهاد کمک 908 میلیارد دلاری رونمایی شد. میچ مک کانل رهبر اکثریت مجلس سنا در ابتدا این اقدام را متوقف کرد ، اما سخنگوی سخنگوی مجلس نمایندگان نانسی پلوسی بعداً گفت که وی و مک کانل “درباره تعهد مشترک خود برای تکمیل یک جلسه علمی [spending bill] و تسکین COVID در اسرع وقت. “

آدام کریسافلیلی ، بنیانگذار دانش حیاتی ، در یادداشتی گفت: “در این مرحله ، بازار حداقل چند صد میلیارد دلار محرک افزایشی در سال 2020 پیش بینی می کند.” اما “در حالی که واشنگتن در اواخر ماه نوامبر و اوایل دسامبر یک چرخ دنده بود زیرا پیشرفت مالی سریعتر از آنچه پیش بینی می شد اتفاق افتاد ، کل موضوع شروع به خنثی شدن می کند (و احتمالاً یک باد مخالف است تا کنگره نتواند مفروضات سرمایه گذاران را ارائه دهد). “

قانون گذاران قبل از هفته گذشته بر سر کمک های مالی اضافی در بن بست بودند و این نگرانی در مورد بهبود اقتصادی از بیماری همه گیر ویروس کرونا را افزایش داده بود.

بر اساس اطلاعات دانشگاه جان هاپکینز ، بیش از 14 میلیون مورد Covid-19 در ایالات متحده همراه با بیش از 282،000 مورد مرگ ناشی از ویروس کرونا تایید شده است. بستری شدن در بیمارستانها نیز در ایالات متحده به رکورد رسیده است. افزایش تعداد موارد ویروس کرونا باعث شده است که برخی از ایالتها و شهرها اقدامات جدی تر برای تعیین فاصله اجتماعی را برای جلوگیری از شیوع مجدداً انجام دهند.

یاردنی گفت: “محدودیت های مجدد قفل در پاسخ به موج سوم همه گیر احتمالاً در ماه های آینده بر اقتصاد سنگینی خواهد کرد ، اما ما انتظار نداریم که دوبرابر شوید.” “اگر تعداد کافی از ما در برابر ویروس تلقیح شویم ، اقتصاد می تواند در بهار سال آینده رونق بگیرد.”

اشتراک در CNBC PRO برای بینش و تجزیه و تحلیل منحصر به فرد ، و برنامه های زنده روز کاری از سراسر جهان.