معاملات آتی داو پس از پایان ماه قدرتمند وال استریت ، بیش از 200 واحد افزایش یافت

معامله گران در تاریخ 4 نوامبر در کف بورس اوراق بهادار نیویورک کار می کنند. 2020

نیویورک

معاملات آتی سهام آمریکا دوشنبه شب افزایش یافت که میانگین اصلی در ماه نوامبر رشد چشمگیری داشت.

معاملات آتی میانگین صنعتی داو جونز 236 واحد بالاتر معامله شد. معاملات آتی S&P 500 و Nasdaq 100 نیز در مناطق مثبت معامله شدند.

Dow در نوامبر 11.8٪ افزایش یافت و بهترین عملکرد یک ماهه خود را از ژانویه 1987 به ثبت رساند. S&P 500 و Nasdaq Composite به ترتیب 10.8٪ و 11.8٪ افزایش یافتند که قوی ترین پیشرفت ماهانه خود را از آوریل داشتند.

تجمع در ماه نوامبر در میان انبوهی از اخبار مثبت واکسن کرونا رخ داد ، که امید به بهبود اقتصادی قوی را از بین برد و باعث افزایش نام های ارزشمند شد. iThares Russell 1000 Value ETF (IWD) 13.4٪ در ماه جمع شد و 3 برابر بیشتر از رشد اقتصادی خود ، iShares Russell 1000 Growth ETF (IWF) پیشی گرفت.

توبیاس لوکوویچ ، استراتژیست اصلی سهام ایالات متحده در Citi ، نوشت: “اخبار واکسن با چندین چراغ درمانی / پیشگیرانه در حال حاضر در انتهای تونل همه گیر که دارای مجموعه ای دیگر از داده های مثبت است ، روحیه را ترغیب می کند.” با این حال ، وی افزود سرمایه گذاران ممکن است در مورد خطرات موجود در بازار بسیار راضی باشند.

در این مرحله ، بازار یا “چشم انداز سود 2021 حتی قوی تر را پیش بینی می کند که احتمالاً به بهبود سریع تلقیح و ادامه مهار هزینه های شرکت مرتبط باشد ، یا S&P 500 ممکن است در کوتاه مدت از خود جلوتر باشد ، به ویژه هنگامی که هیچ کوتاه جدیدی را در نظر نمی گیرد محرک مالی موقت و تأثیر شیوع موج دوم ، “لووکوویچ گفت.

داده های جمع آوری شده توسط دانشگاه جان هاپکینز نشان می دهد که بیش از 13 میلیون مورد Covid-19 در ایالات متحده همراه با بیش از 266000 مورد مرگ تأیید شده است. در نیویورک ، فرماندار اندرو کوومو گفت که ایالت با ادامه روند پرونده ها اقدامات اضطراری بیمارستان را اجرا می کند.

در همین حال ، جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو ، چشم انداز اقتصادی ایالات متحده را “فوق العاده نامطمئن” خواند.

پاول در سخنان آماده گفت: “افزایش موارد جدید COVID-19 ، چه در اینجا و چه در خارج از كشور ، نگران كننده است و می تواند برای چند ماه آینده چالش برانگیز باشد.” “بهبود کامل اقتصادی بعید به نظر می رسد تا زمانی که مردم اطمینان حاصل کنند که دوباره در دامنه وسیعی از فعالیت ها ایمن است.”

علی رغم اینکه غول کنفرانس ویدیویی گزارش سود بهتر از حد انتظار برای سه ماهه سوم ، سهام Zoom Video در معاملات پس از ساعت 5.09٪ کاهش یافت. سهام تسلا پس از اعلام شاخص های S&P داو جونز 4.32 درصد رشد کرد که سازنده خودروهای الکتریکی در 21 دسامبر در یک مرحله به S&P 500 اضافه می شود.

اشتراک در CNBC PRO برای بینش و تجزیه و تحلیل منحصر به فرد ، و برنامه های زنده روز کاری از سراسر جهان.