مصرف کنندگان در سال 2020 بیش از سال 2019 هزینه کردند

به گفته مدیر عامل شرکت برایان مونیخان ، مصرف کنندگان در این سال ، در میان بیماری ویروس کرونا ، بیشتر از طریق حساب های Bank of America هزینه می کنند.

وی گفت: “وقتی می بینید که آنها هر ساله چه چیزی را خرج می کنند ، در سال 2020 بیش از سال 2019 هزینه کرده اند و اکنون این مبلغ بالغ بر 2.7 تریلیون دلار پول است که توسط مصرف کنندگان ما جابجا شده است.” مصاحبه چهارشنبه

تفسیر Moynihan آخرین نشانه ای است که نشان می دهد ، علی رغم رکورد سطح عفونت و افزایش تعداد کشته ها ، بسیاری از آمریکایی ها مقاومت مالی شگفت انگیزی را نشان می دهند. در اوایل همه گیری ، بانک های ایالات متحده ده ها میلیارد دلار برای خسارت وام اختصاص داده بودند ، اما پیش فرض ها هنوز محقق نشده است. این بخشی از اقدامات فدرال بی سابقه برای ایجاد ثبات در بازارها و تزریق پول به خانوارها و مشاغل است.

مونیهان درباره داده های هزینه گفت: “در ماه می ، می توانید صاف شده و شروع به رشد کنید.” “اکنون از آن زمان هر ماه واقعاً رشد کرده است. ماه نوامبر نسبت به نوامبر گذشته حدود 4٪ افزایش داشت و ماه دسامبر تاکنون دو رقمی است.”

مونیهان گفت ، برخی از افزایش هزینه ها در این ماه به این دلیل بوده است که معاملات معمولاً در هفته شکرگذاری به دلیل محدودیت های مربوط به Covid در ماه دسامبر انجام می شود.

وی گفت: در حالی که هزینه های صرف در رستوران ها سالانه 25 درصد کاهش یافته است ، معاملات مرتبط با بهسازی منازل باعث افت قیمت های دیگر شده است.

علی رغم نشانه های مثبت ، مونی هان گفت که برای حمایت از بیکاران و مشاغل کوچک به دور دیگری از محرک ها نیاز است. قانون گذاران درمورد آخرین تلاش برای تصویب بسته امداد رسانی قبل از پایان سال در حصر هستند.