مشخصات، قیمت و خرید پیستون پژو 206 (تیپ 5) TU5 025 بالتین

Peugeot 405 اهمیت دقت به قدمت طراحي بدنه پيكان و خارج از رده بودن تكنولوژي ایجاد آن و نياز شديد به سرمايه گذاري دوباره براي قالب هاي بدنه و تجهيزات گزینه نياز .ايران خودرو تصميم گرفت از سال 1368 پژو 405 را در دسته هاي GL و GLX توليد كند. حساس همین وجود هنوز نیز می قدرت 405 را جزو بهترین ماشین های ساخت داخل دانست. صدای جالب پیشرانه در کنار بکفایرهای ریز خروجی از اگزوز در هنگام ردوبدل دندهها میتواند از گزاره دیگر جذابیت یگانه رانندگی اهمیت چنین خودرویی باشد و در جمع بایستی رانندگی دارای این نوباوه شیر تقریبا کهنسال را تجربهای خوشایند در حالت فعلی بازار خودرو کشورمان تعریف کرد. در خصوص ارتقا هندلینگ پژو 206 نیز یک استراتژی می تواند نصب اکسل منحصر مدلهای صندوقدار بر روی مدلهای هاچبک باشد، ولی در خصوص نسخههای صندوق دار که به صورت فابریک از اکسل عقب نصفه مستقل مشابه کلیدی مدلهای RC بهره میبرند، نیازی به تغییرات بخش اعظم وجود ندارد و صرفا یه خرده کاهش طول و یا استعمال از گروه فنر و امداد فنر حرفهای می تواند تاثیرگذار باشد. رینگ پیستون پژو 206 تیپ 5 تعمیر اول هافنر محصولی از کمپانی هافنر میباشد که از فولاد مرغوب و باکیفیت ساخته شده هست و محصولی مقاوم در برابر فشار و حرارت می باشد و از طول قدمت متعددی برخوردار است. حلقه پیستون، رینگ ای فولادی هست که از دیگر اجزای با و کاربردی در موتور ماشین است. به جهت اینکه بشه پیستون ef7 رو حیاتی شاتون tu5 بست یک شیوه اینه که دیده ریز شاتون tu5 رو گشاد کرد تا یاتاقان شاتون ef7 داخلش بره و بشه پیستون ef7 رو روش بست.قطر داخلی دیده ریز شاتون tu5 حدودا 19.5 میله و مال ef7 حدودا 21 میل و بوش شاتون نیز میباشد که اون گشوده قطر خارجیش بزرگتره و چشم بزرگ شاتون tu5 بایستی حدود 4 میلیمتر گشاد بشه که نمیدونم امکانپذیر میباشد یا نه؟ از طرف دیگه گونه اتصال شاتون به پیستون دو موتور متفاوته که من حیاتی تمامی همین چیزا فکر میکنم اگه امکانش باشه،استفاده از مجموعه پیستون و شاتون ef7 روی tu5 بهتر و بنیادی تره. مسافت مرکز گژن پین تا تاچ پیستون به جهت tu5jp4 برابر 32.35 میلیمتر میباشد و برای ef7 n/a برابر 29.7 میلیمتر هست.اختلاف اینا میشه حدود 2.65 میلیمتر. از سوی دیگر تعویض گیربکس باعث شده تا گشتاور ارسالی به چرخها نیز ارتقاء یابد و از این رو حال 206 مورد لحاظ ما میتواند در شتابگیری نخستین ماشین های چست و چابکتری نظیر مزدا 3 یا این که سراتو سایپا را به بحران بکشد. گام بعدی میتواند اصطلاح مسیر ورودی هوا به پیشرانه (intake) باشد. ولی گروه صنعتی کشور ایران خودرو قصد دارااست در آینده نزدیک اتومبیل های پژو 207 دستی 6 سرعته و پژو 207 اتوماتیک 6 سرعته را هم دارای همین پیشرانه به بازار بازار عرضه کند. ضمن این‌که در آتی دارای یه توربو کردن و ردوبدل صرفا هدرز و پیستون میشه اقتدار های بالای ۲۰۰ اسب رو به رخ اینترنال فابریک تجربه کرد..البته درصورتیکه در آتی قصد توربو و همین حرفا و البته دردسراش رو داشته باشین.. اتومبیل و هیجان خود دست به فعالیت شوند تا حیاتی به کارگیری از روشهای تیونینگ، ماشینهای مورد عشق خود را خلق کنند و اما که چنین کاری در موقعیت اقتصادی مملکت به هیچ عنوان بی آلایش نیست، ولی در همین نوشته از خودروبانک قصد داریم تا یک عدد از معدود انتخابهای موجود به جهت تیونینگ بنیادین و فنی در ایران را گزینه باز‌نگری قرار دهیم. قدم بعدی می تواند برنامهریزی دوباره ECU باشد که ولی همین گزینه را در خصوص همگی خودروها توصیه نمیکنیم، چرا که در این موقعیت برنامه معمولی موتور مهم یک برنامه لبریز ریسکتر جایگزین میگردد و پیشرانه بیش از پیش به کیفیت بنزین و مواردی از این دست مهم خواهد شد. صحیح به همین برهان می باشد که موتورهای مسابقهای میتوانند در دورموتورهای فوقالعاده بالا توان زیادی را ارائه دهند و چنین موتورهایی به استدلال بدور آهسته نامنظم، قابلیت به کارگیری شهری را نیز از دست میدهند. به طور مختصر همین جور توضیح می دهیم که داخل محفظه احتراق موتور و پورت های ورودی و خروجیِ سرسیلندر برجستگی های کوچکی را می اقتدار دید که باعث ساخت مقاومت در برابر ورود ترکیب سوخت و هوا و خروج گازهای حاصل از احتراق می گردند. حساس نگاهی واقعبینانه می توان گفت که از در بین ماشینهای تولیدی کشور، تقریباً هیچ یک از مشخصات مناسب به جهت افزایش و تیونینگ برخوردار نیستند، ساختار دیفرانسیل جلو، مشخصات اقتصادی، ضعف میزان مرغوب بودن و ایمنی نامناسب منجر می‌شود تا اساساً سرعت بالا راندن مهم چنین خودروهایی خطر آفرین و کُشنده باشد، اما چنانچه قرار به انتخاب در بین بد و بدتر باشد، میتوان با یه خرده اغماض گفت که پلت فرم پژو 206 به سبب ساز طراحی به روزتر (حداقل نسبت به پراید و پژو 405) و ایمنی بالاتر از مشخصات فنی بهتری نسبت به سایرین برخودار است. در صورتی که دوست دارید همین نوشتار را داشته باشید و مایل به اخذ داده ها فراوان عمده در گزینه مشخصات پیستون tu5 لطفا به بازدید از وب وبسایت ما.