مراحل اقدام برای مشاغل کوچک که از همه گیری جان سالم به در بردند

andresr | E + | گتی ایماژ

Covid-19 برنامه مالیاتی و بازنشستگی صاحبان مشاغل کوچک را مختل کرده است ، به ویژه کسانی که اوایل سال جاری تمرکز خود را برای نجات مشاغل خود از عواقب همه گیر متمرکز کردند. با وجود سخت کوشی ، هنوز فرصت است تا 31 دسامبر به مسیر خود برگردیم.

این یک مثال عالی است. بعد از اینکه مشاغل وی در بهار امسال برقرار شد ، یکی از مشتری های من به مدت شش هفته حقوقی نگرفت. وی برای حفظ پول نقد ، مقدار مالیات فدرال و ایالتی خود را نیز کاهش داد و کمک های مالی به برنامه بازنشستگی شرکت خود را متوقف کرد. خوشبختانه ، در چند ماه گذشته ، تجارت وی تا حد زیادی برگشت. و در کمال تعجب خودش درآمد سال 2020 بیشتر از آنچه در ابتدای سال پیش بینی کرده بود خواهد بود.

حالا که او با پول نقد سر و صدا شده است ، او نیاز به چندین تنظیم فعالانه دارد ، از شروع بازپرداخت مالیات و کمک های برنامه بازنشستگی. و از آنجا که سهم مشارکت در سود وی با جبران خسارت وی گره خورده است ، ما همچنین دستمزد وی را تنظیم می کنیم و حقوق وی را به میزان قبل از همه گیری بازگشت می دهیم تا بتواند حداکثر سود را بدست آورد.

اطلاعات بیشتر از FA Playbook:
قانون پیشنهادی به آمریکاییان طرح بهبودی بازنشستگی پیشنهاد می کند
برای نیاز به مشاور مالی لازم نیست ثروتمند باشید
نکاتی از مشاوران مالی برای درست کردن پوشش Medicare شما

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک در سراسر کشور با همین سناریو روبرو هستند. اگر قدم های مشابهی را در بهار امسال برداشته باشید ، برخی اقدامات عملی وجود دارد که باید از هم اکنون تا پایان سال انجام دهید.

ابتدا ، خسارت ، کمک های مالیاتی و برنامه بازنشستگی خود را افزایش دهید. دقیقاً مانند مشتری من ، با بازگرداندن دستمزد و بازپرداخت مالیات خود به سطح قبل از همه گیری شروع کنید. و برای ارزیابی پس انداز برنامه بازنشستگی خود تلاش کنید.

اگر تجارت شما بهبود یافته باشد ، قبل از پایان سال هنوز فرصت برای مشارکت دارید. برای سال 2020 ، حداکثر کمک برای 401 (k) تعویق حقوق برنامه 19،500 دلار یا 26،000 دلار برای افراد 50 سال به بالا است.

در مورد مشتری من ، وی برای جبران ماههایی که تعویق خود را متوقف کرده است ، باید تا پایان سال 3250 دلار اضافی کمک کند. ما به راحتی شش دوره حقوق و دستمزد باقی مانده او را گرفتیم و به 3250 دلار تقسیم کردیم تا او را گرفتار کنیم.

برای کسانی که مشارکت کارفرمای اضافی دارند ، مبالغی را که به بندرگاه امن خود کمک کرده اید ، تقسیم سود و سهم مانده پول نقد را به طور سالانه در مقابل استراتژی اصلی بودجه 2020 خود بررسی کنید. در حالی که کمک های کارفرمایان واجد شرایط تا سال 2021 به تأخیر نمی افتد ، من توصیه می کنم برای جلوگیری از عقب افتادگی بیشتر ، اکنون اقدام کنید. در غیر اینصورت ، ممکن است در اوایل سال 2021 هنگامی که مالیات و برنامه های بازنشستگی پرداخت می شود ، در یک جریان پول نقد باشید.

همچنین زمان بازگشت به بورس اوراق بهادار است. بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک با نگه داشتن مقدار زیادی از پول نقد خود در بهار و تابستان ، سرمایه گذاری در هر یک از درآمد “پس از کسر مالیات” خود را متوقف کردند ، زیرا بیم آن داشتند که برای ادامه کار کسب و کار آنها به هر دلار نیاز باشد. متأسفانه ، بازارهای سهام در اواخر بهار به سرعت برگشتند و دچار اشکال شدند – و این سرمایه گذاران سودهای قابل توجهی را از دست دادند.

اکنون زمان ارزیابی مجدد نیازهای نقدینگی شما است. با کنار گذاشتن مقدار معقول وجه نقد ، یا در نظر گرفتن افتتاح یک خط اعتباری در خانه شروع کنید. این حرکات بدون در معرض خطر قرار دادن سود طولانی مدت سود مرکب از سرمایه گذاری های آینده ، یک شبکه ایمنی برای شما فراهم می کنند.

هنگامی که با مبلغ راحت شدید ، توصیه می کنم پس انداز پس از کسر مالیات را با استفاده از استراتژی میانگین هزینه دلار از سر بگیرید. این کار با انجام خریدهای دوره ای در طول زمان و کاهش تأثیر نوسانات روزمره بازار ، پول اضافی را کاهش می دهد.

کمک های خیرخواهانه هوشمندانه انجام دهید. علی رغم سختی های اداره یک کسب و کار ، بسیاری از مالکان درصدد کمک مالی به سازمان های غیر انتفاعی در جوامع خود برای کمک به هوای کم بضاعت طوفان 19 کوید 19 بودند. یکی از راه های تحقق این هدف ، اهدای سهام قابل تقدیر است. به جای فروش سهام و شناسایی سود سرمایه ، می توان وثیقه ای را برای کسر ارزش منصفانه بازار ، با احتساب سود ، اهدا کرد.

به عنوان مثال ، یکی از مشتری های من می خواست از یک سازمان محلی که از طریق اجاره و کمک های مالی به نیازمندان کمک می کرد ، حمایت کند. او در یک سهام با عملکرد خوب موقعیتی بیش از حد بزرگ داشت که می خواست آن را کاهش دهد. بنابراین ، او به جای دادن پول نقد به سازمان غیرانتفاعی ، سهام را اهدا کرد و توانست ضمن پس انداز در سود سرمایه ، میزان بازده خود را کاهش دهد.

این استراتژی چندین هدف را به دست آورد – مشتری در یک دوره بحرانی از یک سازمان غیر انتفاعی محلی پشتیبانی می کرد ، در پس انداز سرمایه های بعدی صرفه جویی می کرد و می توانست با خرید یک اوراق بهادار جدید به جای پول نقدی را که در غیر این صورت هدیه داده بود ، سرمایه گذاری کند و سرمایه گذاری مجدد انجام دهد. .

در حالی که همچنان منتظر واکسن Covid-19 هستیم ، میلیون ها صاحب مشاغل کوچک می دانند که زمستان امسال چالش هایی را به وجود می آورد. با نگه داشتن اطلاعات روزانه در مورد درآمد و گردش پول ، آنها می توانند ضمن تأمین مالی تعهدات مالیاتی و برنامه های بازنشستگی ، به کار خود ادامه دهند. اکنون زمان اجرای این برنامه ها است.