مدیر عامل شرکت زالاندو برای ترک این کار می گوید زمان آن است که شغل همسر را در اولویت قرار دهیم

روبین ریتر ، عضو هیئت مدیره Zalando SE ، در حالی که روز دوشنبه ، 26 سپتامبر 2016 در هنگام مصاحبه در دفتر فناوری خرده فروش آنلاین در برلین ، آلمان صحبت می کرد ، اشاره می کند.

Krisztian Bocsi | بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

لندن – یکی از مدیرعاملان بزرگترین سایت آنلاین مد و سبک زندگی در اروپا از برنامه خود برای کناره گیری در سال آینده خبر داد و گفت که او و همسرش توافق کرده اند که جاه طلبی های حرفه ای او باید اولویت باشد.

روبین ریتر ، که از سال 2010 به عنوان رئیس مشترک زالاندو کار می کرد ، روز یکشنبه گفت که قصد دارد نقش خود را در جلسه عمومی سالانه بعدی در ماه مه 2021 ترک کند.

ریتر در بیانیه ای گفت: “تصمیم من نتیجه ماهها بررسی دقیق است. پس از بیش از 11 سال شگفت انگیز كه زالاندو اولویت من بوده است ، احساس می كنم وقت آن رسیده است كه جهت جدیدی به زندگی خود بدهم.”

وی افزود: “من می خواهم وقت بیشتری را به خانواده در حال رشد خود اختصاص دهم. من و همسرم توافق كرده ایم كه برای سالهای آینده ، جاه طلبی های حرفه ای وی باید در اولویت قرار گیرد.”

ریتر گفت که قصد دارد برای پیگیری “منافع جدید فراتر از زالاندو” ، این قرارداد را ترک کند و قراردادی را که در حال حاضر تا نوامبر 2023 ادامه دارد ، کوتاه کند.

رابرت گنتز و دیوید اشنایدر پس از جدایی ریتر به عنوان مدیرعامل مشترک زالاندو را ادامه خواهند داد.

آرم Zalando در ساختمانی در منطقه Friedrichshain-Kreuzberg در برلین ، آلمان دیده می شود

امانوئل کنتینی | NurPhoto | گتی ایماژ

گنتز ، اشنایدر و ریتر از سال 2010 این شرکت را هدایت می کنند. در آن زمان ، شرکت تازه تاسیس مستقر در برلین با 35 میلیون مشتری فعال در 17 بازار ، به عنوان پیشروترین مد آنلاین و سبک زندگی در اروپا ظاهر شده است.

Zalando در سه ماهه سوم درآمد 1.85 میلیارد یورویی (2.24 میلیارد دلار) را ثبت کرد و راهنمایی های خود را در زمینه رشد سودآور قوی به روز کرد.

سهام Zalando نسبت به سال گذشته بیش از 74٪ است.

گنتز در بیانیه ای گفت: “غیرممکن است که تأثیر روبین در موفقیت زالاندو را بزرگ ارزیابی کنیم. ما به عنوان یک متفکر و رهبر استراتژیک دلتنگ او خواهیم شد.”

اشنایدر افزود: “روبین همیشه برای بسیاری از افراد الگویی بوده است. ما به عنوان یک شریک تجاری و دوست بسیار به او مدیون هستیم. من مطمئن هستم که او ارتباط نزدیکی با زالاندو خواهد داشت.”