ما جیمی 2600 را به عنوان بهترین و ارزان ترین ماشین اصلاح شارژی پیشنهاد می کنیم.

با استفاده از این دستگاه می توانید ریش خود را صاف کرده و بینی خود را اصلاح کنید. دیگر نگران رفتن به آرایشگاه نخواهید بود و با کمی آموزش و تمرین می توانید به روش های مختلف مو و ریش خود را حالت دهید. بهتر است دستگاهی که تهیه می کنید بتواند هم خط زن صفر و هم خط زن را با هم اصلاح کند تا مجبور نباشید هر کدام را جداگانه تهیه کنید. ماشین اصلاح کیمی بسیار قدرتمند، کارآمد و نسبتا ارزان است. این دستگاه دارای باتری قابل شارژی است که پس از 120 دقیقه شارژ، 45 دقیقه دوام می آورد.

باز هم، ما راهنمای خرید دیگری را برای شما آورده ایم تا به شما کمک کنیم محصول دیگری را بررسی کنید. همان وسیله ای که هنگام خروج از منزل روی مچ دست خود می زنیم و به مرور زمان آن را تشخیص می دهیم این محصول است. بیایید در مورد ساعت و نحوه خرید یک ساعت دیجیتال خوب بحث کنیم. چقدر از ساعت خود استفاده می کنید یا آن را فقط به عنوان یک وسیله تزئینی روی مچ دست خود می بندید؟ آیا ترافیک را بهانه ای برای دیر رسیدن به محل کار می کنید؟ به هر حال، امیدوارم این مقاله به اندازه کافی برای شما جالب باشد.

مدت زمان شارژ 60 دقیقه است و باتری برای شارژ کامل به 8 ساعت زمان نیاز دارد. اتصال آداپتور مستقیماً به ماشین اصلاح امکان پذیر است.بنابراین می توان از دستگاه به صورت کابلی استفاده کرد. پس از استفاده از تیغه ها، بهتر است تکه های مو را برس زده و با روغن موجود روغن کاری کنید. به طور خلاصه، ماشین اصلاح GEMEi GM-657 دارای تیغه اصلاح با عرض 25 میلی متر، طول اصلاح 05 میلی متر، باتری 4 شانه قابل شارژ است و برای اصلاح موهای صورت در نظر گرفته شده است. کاربر می تواند از این دستگاه در حمام نیز استفاده کند، زیرا ضد آب است.
ماشین اصلاح جیمی بهتر است یا کیمی شما را شیک تر نشان می دهد. با استفاده از مدل های اسپرت واویلا می گیرید. هر روز مدل های جدیدی از محصولات توسط شرکت ها عرضه می شود. اسکمی، کاسیو، جی شاک، گارمین، اپل، سانتو، ادمکس، فیل و برندهای دیگر ساعت مچی دیجیتال تولید می کنند. ساعت‌های دیجیتال در بین افرادی که در فضای باز کار می‌کنند، مانند کارمندان، و همچنین افرادی که بودجه کمی دارند، محبوب هستند. تقاضای جوانان برای ساعت های کامپیوتری افزایش یافته است.

ابزار و لوازم جانبی شامل برس های تمیز کننده، تیغه ها و شانه های روان کننده و روغن برای کار است. طراحی ارگونومیک بدنه را برای استفاده آسان می کند. GM-595 یکی دیگر از بهترین ماشین های اصلاح موجود در بازار و یکی از راضی ترین هاست. به عنوان یک مدل جیمی، این مدل عملکرد خوبی دارد و حرفه ای است. در کنار سایر امکانات دارای سری زنانه حتی سری دماغه می باشد. بسیاری از نمونه های معرفی شده چند منظوره کار می کنند. از آنجایی که این تیغه از جنس استنلس استیل است، پس از استفاده می توانید تیغه را با خیال راحت بشویید.

برای تیغه ها از فولاد ضد زنگ استفاده می شود و عرض خط زن 46 میلی متر است. سمت چپ دستگاه دارای اهرم تنظیم ارتفاع برش و سمت راست دارای کلید قفل ارتفاع برش می باشد. با کلید قفل اهرمی در موقعیت بالا، اهرم آزادانه حرکت می کند. با فشار دادن کلید اهرم را به پنج موقعیت خاص که می توان ارتفاع برش را از 01 تا 3 میلی متر تنظیم کرد، پایین می آورد. این دستگاه دارای شانه اصلاح شماره 2 با ارتفاع برش 6 میلی متر است.برای تنظیم ارتفاع، کلید قفل باید برداشته شود.