لیفت شقیقه روش های جراحی+هزینه در 1400

به طور کلی ، دکتر فدایی می تواند چهره ای به شما بدهد که با ظاهری جوان تر و آرام تر، با استفاده از لیفت ابرو یا شقیقه ، آرام و شاداب به هزینه لیفت شقیقه با جراحی نظر برسد. به این ترتیب شما شاهد جوان سازی و کاهش چین و چروک این ناحیه خواهید بود. دکتر متخصص پرونده پزشکی شما را با توجه به بررسی وضعیت جسمی و معاینه صورت شما بهترین روش را برای انجام عمل لیفت شقیقه توصیه می کند.

در نهایت ، برش ها بخیه می شوند که بدین منظور از گیره یا منگنه استفاده می شود. روش های دیگری برای لیفت شقیقه در اصفهان وجود دارد که بدون جراحی انجام می شود که از جمله آن ها می توان به لیفت شقیقه با نخ، لیفت شقیقه با تزریق ژل، اندوتاین، پلاسما، پلکسر و … درد، تورم، سوزش و امکان قرمزی خفیف وجود دارد که پس از چند روز از بین می روند. اگرچه روشهای جراحی متعددی برای از بین بردن پف زیر چشم و درمان افتادگی پلک وجود دارد اکثر افراد به علت هزینه بالای درمان و طولانی بودن دوران بهبود تمایل به انجام جراحی ندارند.

اما اگر از بخیه های غیر جذبی استفاده شود، بین یک هفته تا ۱۰ روز بعد از عمل کشیده میشوند. اگرچه لیفت با نخ بدون شک تغییرات قابل توجهی را به وجود میآورد فقط تا چند میلیمتر به لیفت صورت کمک میکند و به این ترتیب نتایج حاصل از درمان در مقایسه با جراحی لیفت صورت طبیعی تر هستند.

با یک فرایند بسیار ساده، میتوانید بر زیبایی چهرهی خود بیفزایید و چند سالی جوانتر به نظر برسید. گاهی اوقات بیمار چند روز پس از لیفت با این نخ درد و تورم خفیفب را تجربه میکنند که معولاُ با مسکنهای بدون نسخه قابل کنترل است. اگرچه مزایای حاصل از لیفت با نخ غیر قابل انکار است نکته مهمی که باید همه بیماران به آن توجه داشته باشند این است که انتظارات آنها از درمان واقع گرایانه باشد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از لیفت شقیقه با ژل ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.