لیست ارزان ترین کالج های کانادا برای دانشجویان بین المللی – ویزا تا اقامت

کانادا مهمترین مزیت این برنامه ساده بودن شرایط آن است، به این معنا که شما برای استفاده از این برنامه نیاز به مهارتهای کاری و زبانی بالایی ندارید و چنانچه بتوانید شرایط مورد نیاز کارفرمای خود را احراز کنید، امکان استفاده از این برنامه وجود خواهد داشت. به مدت ۵ سال شما برای هر بار ورود به کانادا نیاز به اقدام جهت دریافت ویزا را ندارید. البته چندین راه برای دائمی کردن اقامت شما در این کشور وجود دارد. اکسپرس اینتری یک برنامه مهاجرت کاری به کانادا مناسب نیروهای متخصص است که برای متقاضیان واجد شرایط مجوز اقامت دائمی در این کشور را صادر میکند. نامه تمکن مالی به دلار کانادا به همراه مهر و امضا شعبه صادر کننده و مهر شبه ارزی بانک. کانادایی ها به طور کلی مردمی صبور ، بسیار مودب و اجتماعی هستند. شهریه با توجه به برنامه ها از 7000 دلار تا 23،000 دلار برای دانشجویان بین المللی متفاوت است. این شرکت با بررسی شرایط متقاضی امکان اخذ پذیرش متقاضی را در سایر رشته ها اعلام می کند.

{||||||||||||||||}

پس از وارد شدن به پنل خود باید جهت ثبت نام ابتدا فرم های درخواست ویزای کانادا را پر کند و سپس هزینه های مورد نیاز که مربوط به ویزا و انگشت نگاری است را پرداخت کرده و بعد از آن یک نامه انگشت نگاری و رسید اینترنتی که داخل آن شماره پیگیری و یا ترکینگ نامبر Tracking No است را دریافت کند. کرده است، به همان ایالت تعلق دارد. پس از پایان اعتبار سوپر ویزای کانادا نیازی به اقدام مجدد برای دریافت نیست و تنها لازم است تا برچسب این ویزا بر روی پاسپورت جدید الصاق شود. علاوه بر هزینههایی که در بالا ذکر شد، هزینههایی نیز به منظور پرداخت کارمزد خدمات وجود دارند که در هر مرحله از پروسه دریافت پذیرش به وسیله اکسپرس اینتری باید پرداخت نمایید. اولین مرحله برای ثبتنام آنلاین ایجاد یک حساب کاربری است. بهار کانادا بارانی است و دمای هوا در طول روز عموماً زیاد بوده و شبها خنکتر میشود.

به وسیله کار هستند.

اکثر پیشنهادهای شغلی در کانادا باید به تایید سازمان کار و امور اجتماعی این کشور (که اختصارا LMIA نامیده میشود) برسند؛ اما در این مورد خاص احتیاجی به تاییدیه LMIA نیست. مقدار پول لازم برای این کار در جدول زیر مشخص شده است. همانطور که در جدول زیر مشاهده میکنید؛ میزان سرمایهای که به این منظور نیاز است، نسبت به مناطق شهری کانادا کمتر است و یک گزینه اقتصادی برای کسانی است که به دنبال اخذ اقامت دائم کانادا به وسیله کار هستند. همانطور که در جدول زیر مشاهده میکنید؛ میزان سرمایهای که به این منظور نیاز است، نسبت به سایر روش های مهاجرت کاری به کانادا کمتر و به صرفهتر است و خود این موضوع نیز میتواند برای کسانی که سرمایه کمی دارند یک مزیت مهم اقتصادی باشد. برنامه مهاجرتی PNP این اجازه را به هر استان میدهد که با توجه به شرایط اقتصادی و مشاغل مورد نیاز خود اقدام به جذب نیروهای متخصص کنند. همکاران ما در موسسه مهاجرتی ادب ویزا به شما کمک میکنند تا با خیالی آسوده از طریق بهترین راهی که با شرایط شما و خانوادهتان متناسب است، برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید. برنامه مهاجرتی پایلوت آتلانتیک (AIP) از سال 2017 به منظور جذب نیروی کاری در ناحیه آتلانتیک برگزار شده است و یکی از راههای اخذ کاقامت دائم یکی از چهار استان کانادا در اقیانوس آرام به نامهای جزیره نیوفاوند لند و لابرادور، جزیره پرنس ادوارد، نیو برانزویک و نوا اسکوشیا است.

مهاجرت به کانادا

کارفرمایان معین این استانها مجاز هستند از طریق برنامه AIP نیروهای خارجی مورد نیاز خود را استخدام کنند. هم اکنون بیش از 80 برنامه استانی در کشور کانادا در جریان است که در طی آن، هر استان اقدام به جذب نیروی مورد نیاز خود میکند. 3- تمکن مالی قوی و تراکنش حساب بانکی شما باید مورد قبول سفارت باشد. برای استفاده از این روش نیز باید ثابت کنید که به میزان کافی پول دارید و میتوانید از عهده حمایت مالی خود و خانوادهای که به کانادا میآورید، بربیایید. کارفرمایان این مناطق این شانس را دارند که به منظور جذب نیرو فرصتهای کاری خود را اعلام نمایند. حال آنکه به دلیل بیشتر بودن سطح هزینهها در شهرها و همچنین رقابت شدید کاری در شهرها، تقاضای کار در مناطق روستایی نسبت به مناطق شهری بالاتر است و تقاضای بالاتر به معنای حقوق بالاتر است. مهاجرت به کانادا با برنامه پایلوت مهاجرت به مناطق شمالی و روستایی نیاز به اثبات تمکن مالی دارد. برای مهاجرت به کانادا با روش پایلوت آتلانتیک باز هم نیاز به اثبات تمکن مالی خود دارید.

افراد خارجی جویای کار که خواهان زندگی در کانادا و اخذ اقامت دائم در این کشور هستند، میتوانند از این موقعیتها استفاده کنند و در صورتی که در کار خود موفق عمل کنند. طی این مدت نرخ مشارکت در بازار کار به ۶۵.۱ درصد رسیده که ۰.۱ درصد کمتر از رقم ثبت شده برای ماه قبل بوده است. این ویزا توسط افرادی که همسرشان دارای اقامت دائم و یا شهروندی کانادا می باشد قابل اخذ است. شرایط این برنامه محدود به استانهای چهارگانه آتلانتیک و در کل کانادا قابل اجرا نیست. مزیت روش PNP این است که نسبت به رویههای دیگر مهاجرت کاری به کانادا همچون اکسپرس اینتری نیاز به مهارت و امتیاز پایینتری دارد و کسانی که حائز شرایط اکسپرس اینتری نیستند، میتوانند به عنوان روش جایگزین از آن بهره ببرند. نسبت به رویههای دیگر مهاجرت کاری، گرانتر تمام میشود و کارمزدهای بیشتری را شامل میشود. کانادا به دلیل کاهش نرخ تولد و بازنشستگی زودرس، احتیاجی فوری به نیروی کار متخصص دارد. تحصیل در کالج برای اغلب متقاضیان جذاب تر است چرا که دانشجو با تحصیل در کالج های کانادا سریع تر میتواند وارد بازار کار شود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مهاجرت به کانادا (finsadvisers.com) وب سایت خود باشید.