لوازم یدکی لیفان را به راحتی از شرکت آریا پارت تهیه کنید – اخبار رسمی

کلیه قطعات اصلی این دسته در کارما یدک عرضه میگردند که عبارتند از: میل موجگیر (میل تعادل)، طبق، سیبک طبق، سیبک فرمان، دیسک چرخ، لنت، سیلندر ترمز، کمک فنر، فنر لول، میل ژامبون، قرقری فرمان، سرپلوس و … این لوازم موتوری شامل سیلندر – پیستون – اورینگ – سوپاپ و .. میباشد که در کیفیت بالا و استاندارد تولید و عرضه میشوند. لیفان همواره در طی مدت فعالیت خود تلاش نموده است که محصولات و خدمات با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه دهد و از این بابت به شهرت خاصی در کل دنیا دست پیدا کرده است. اگر در تهران هستید می توانید حضوری به فروشگاه مراجعه نمایید و یا با یک تماس قطعه مورد نظر خود را درب منزل دریافت نمایید. پس اگر شما هم مالک یکی از این خودروها هستید و یا قصد خرید خودرو را دارید با ادامه این مقاله با ما همراه باشید. شرکت کرمان خودرو با هدف جلب هرچه بیشتر رضایت مشتریان خود اقدام به تولید لیفان ۶۲۰ با موتور ۱.۶ لیتری کرد و در ادامه امکانات رفاهی متعددی را به نسل های بعدی این خودرو افزود. امروزه با استقبال بی نظیر بازار از خودروهای خارجی مونتاژ داخل، و همچنین امکانات رفاهی متنوع این خودروها، روز به روز بر تنوع خودروهای خارجی نظیر لیفان افزوده می شود.

لیفان ۵۲۰ با بهره مندی از دو ایربگ برای راننده و صندلی مجاور، آینه بغل های برقی، سیستم کولر رینگ آلومینیومی اسپرت و فرمان هیدرولیک جزو خودروهای با امکانات رفاهی معقول به شمار می آید. مجموعه آذین یدک تهران که از با سابقه ترین شرکت ها در زمینه تامین قطعات یدکی خودرو های چینی به شمار می آید ، لوازم لیفان X60 را در انبار های خود موجود دارد. عوض شدن هوای داخل خودرو به کمک سیستمهای تهویه پرقدرت و باکیفیت یکی از آپشنهای مورد علاقه همه رانندگان میباشد به همین دلیل همیشه به دنبال بهترین قطعات برای این قسمت از خودروی خود هستند قطعات سیستم تهویه از جمله انواع لوازم یدکی لیفان است که توسط فروشگاه مدیران قطعات عرضه میگردد. قطعات مصرفی همچون لوازم جلوبندی، سیستم تعلیق و فرمان لیفان از اهمیت خاصی برخوردار است و توصیه میگردد از قطعات با کیفیت در این دسته استفاده گردد. شما می توانید برای خرید اینترنتی قطعات یدکی ماشین لیفان یا مشاهده لیست قیمت قطعات لیفان با بخش فروش لوازم یدکی لیفان تماس گرفته و پس از استعلام قیمت لوازم یدکی لیفان اقدام نمایندگی لوازم یدکی لیفان شیراز به خرید نمایید. این دسته شامل کلیه قطعات بدنه خودرو لیفان میشود که عبارتند از: چراغ های جلو و عقب، پوسته سپر، آینه، جلوپنجره، توری یا شبکه سپر، درب موتور (کاپوت)، درهای جلو و عقب، زه و فلاپ و …

یکی از بهترین و پرفروشترین لوازم یدکی لیفان لوازم برقی لیفان میباشد که شامل سیم کشی، ECU و یا کامپوتر خودرو، چراغ و پروژکتور، مه شکن و .. هستند. همانطور که میدانید لوازم برقی خودرو نقش مهمی در کار کردن و سلامت خودروها دارند به همین دلیل تهیه لوازم برقی اورجینال و با کیفیت همیشه باید در اولویت کار قرار گیرد. امکان تنظیم صندلی راننده به صورت برقی و گرمکن صندلی راننده در 6 جهت از دیگر ویژگیهای این مدل از لیفان می باشد. را به صورت عمده و جزئی از بازرگانی اتحاد تهیه نمایید. البته شما می توانید با کلیک بر روی لینک سایت لوازم یدکی لیفان، لوازم یدکی لوکس انواع خودروهای لیفان خود را با اطمینان خاطر تهیه نمایید. از جمله قطعات یدکی لیفان که در این دسته قرار دارند میتوان به کفپوش، زنجیر چرخ و .. اشاره کرد تمامی این قطعات و لوازم یدکی لیفان را میتوانید از شرکت مدیران قطعات با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت تهیه نمایید. شرکت خودروسازی لیفان در سال 1386 از طریق عقد قرارداد با شرکت کرمان خودرو، وارد صنعت خودروسازی کشور شد و با تولید خودروی لیفان 520 و در سال ۸۷ اولین محصول خود را روانه بازار کرد.

شرکت لیفان در ابتدا به تولید موتورسیکلت مشغول بود و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی این صنعت خصوصی توانست با دستاوردی زیاد در ساخت و توزیع موتور سیکلت عنوان برترین تولید کننده موتور سیکلت در چین را کسب کند. این شرکت با تولید اولین مدل لیفان 520 خود، رسما به صنعت اتومبیل وارد شد و با سرمایه گذاری انبوه در پروژه های اتومبیل سازی، گروه لیفان به بزرگترین خط تولید خودرو تبدیل شد و مجوز تولید محصولاتی همچون اتوبوس را نیز کسب کرد و همچنین این شرکت به تولید و فروش موتور خودرو نیز میپردازد. لیفان در ابتدا به عنوان یک تعمیرگاه موتور سیکلت با پرسنلی به تعداد 9 نفر تاسیس شد و در ادامه به عنوان مرکز تحقیقاتی اتصالات خودکار چونگ کینگ هونگدا شناخته میشد و سپس در سال 1997 به گروه صنعتی لیفان تغییر نام داد. بهترین و کامل ترین فروشگاه قطعات و لوازم یدکی لیفان با توزیع و فروش قطعات انواع مدل های خودروی لیفان در ایران – لیفان یکی از خودرو سازی های کشور چین می باشد که فعالیت خود را از سال ۱۹۹۲ آغاز کرده است و تولید نخستین محصولات این نام به سال ۲۰۰۵ باز می گردد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد لوازم یدکی خودرو لیفان 620 لطفا از سایت ما دیدن کنید.