قیمت هدرز پراید – ویکی پدیا ، دانشنامه آزاد

همانطور که گفته شد، نصب این قطعه یک امر آسان تلقی میشود، اما باید گفت طراحی که برای ساخت قطعه هدرز حرفهای مورد استفاده قرار میگیرد، ساده نیست؛ در طراحی این قطعه میتوان به صیقلی بودن آن اشاره کرد، همچنین باید گفت در ساخت و طراحی هدرز پراید از فلزهایی چون فولاد، آلیاژهای گوناگون و استیل استفاده میشود، بهرهگیری از این قطعه سبب میشود که گازهای سوخته شده از احتراق، با فشار و در مدتزمان کمی از موتور خارج شود. نسخه Z/28 ضعیف تر از سال های قبل شده بود اما فروشش از 2,575 نسخه به 11,574 نسخه افزایش یافت. قبل خرید این محصول بهتر با نحوه کارکرد هدرز پراید آشنا شوید . روز گذشته با آغاز به کار نمایشگاه قطعات خودروی تهران ۱۳۹۹، پیشرانه جدید سایپا به غرفه شرکت مگا موتور آمد و این موتور ارتقا یافته با نام M15GSI در معرض دید عموم قرار گرفت. دقت داشته باشید که الزاما داشتن یک خودروی قویتر نسبت به سایر شرکتکنندگان دلیلی بر کسب مقام نیست. البته روز گذشته و در حاشیه اولین روز نمایشگاه قطعات خودروی تهران ۱۳۹۹، یکی از مهندسان شرکت سایپا در پاسخ به سوال خبرنگار اسب بخار مبنی بر این که ” چه برنامه هایی برای پیشرانه های جدیدتر دارید؟

شدن. 3 روز. شرایط نگهداری پس از باز شدن. تنها 5,276 دستگاه از لایتنینگ ساخته شد که 2,691 دستگاه به رنگ مشکی بودند و باقی آنها قرمز رنگ بودند. انژکتورهای مشکی رنگ که میزان پاشش آنها 120 cc هستش. این دو قطعه از نظر جنس و ساختاری با یکدیگر تفاوت دارند، میتوان گفت در هدرز برای هر سیلندر یک خروجی در نظر گرفتهشده که پس از اشتعال و بالا آمدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی با کمترین مقاومت از اگزوز خودرو خارج میشوند و پروسهی انجام این اتفاق با هدرز پراید و در مقایسه با مانیفولد، بسیار سریع و آسانتر است و این موضوع خود میتواند بر خنکسازی موتور نیز تاثیر داشته باشد. هر چند که این قطعه به میزان بسیار نا چیزی در صدای پیشرانه تغییر ایجاد می کند ، اما این تغییر بسیار خوشایند و جذاب می باشد . این شاتونها از جنس فورج استیل ساخته شدهاند و علاوه بر مقاومت بالا در برابر تنشهای مختلف، وزن بسیار کمی هم دارند.

این نمونه به صورت فابریک از موتور 340 کیوبیک اینچی بهره می برده (24,718 نسخه ساخته شده در سال 1970) اما پس از بازسازی و تیونینگ جای خود را به یک موتور 408 کیوبیک اینچی با کیت استروکر داده است. از دیگر تغییرات اعمال شده برای پیشرانه M15GSI، استفاده از دریچه گاز برقی به صورت استاندارد است. کد F در پنجمین عدد وین نامبر این خودرو بیانگر آن است که این نمونه به صورت فابریک از موتور 307 کیوبیک اینچی با کاربراتور دو دهنه بهره می برده. یکی از اصطلاحات مکانیکی و فنی خودرو یاتاقان است که در صورت خراب شدن یاتاقان ها به اصطلاح می گویند خودرو یاتاقان زده است. همچنین پروژه پیشرانه های ۳ سیلندر و ۱۲ سوپاپ این شرکت که فناوری توربو ، پاشش سوخت مستقیم ( GDI ) و استاندارد آلایندگی یورو ۶ را به صورت پایه دارند، بزودی به صورت رسمی معرفی می شود و خانواده موتور جدیدی برای محصولات سایپا وارد مرحله تولید خواهد شد ». آن طور که مهندسان مگا موتور و سایپا می گویند، این پیشرانه ارتقا یافته قرار است تا بر روی محصولات جدید خانواده X200 نصب شود. پیشرانه جدید و ارتقا یافته سایپا برای خانواده X200 ، همچنان دارای حجم ۱۴۹۷ سی سی ( ۱٫۵ لیتر ) است و ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ در آن دیده می شود.

این خودرو به پیشرانه M15 مجهز است که با حجم ۱٫۵ لیتر، ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند. همچنین در موتور M15GSI با از بالانسر بهبود یافته ای نسبت به M15 معمولی استفاده شده است. پیش از این پیشرانه M15 تنها در نسخه های اتوماتیک ساینا و کوییک دارای دریچه گاز برقی بوده و از چند هفته قبل هم با آغاز تولید ساینا S و کوییک S ، دریچه گاز برقی بر روی این خودروها هم دیده شده است. موتور M15GSI چه تفاوت هایی با M15 دارد؟ برای همین با توجه به مشخصات موتور M15GSI و تفاوت های آن با M15 معمولی، می توان توقع داشت که صدای تولیدی این پیشرانه تا حد قابل توجهی کمتر از نسخه های قبلی باشد. استفاده از این قطعات ارزان تر باعث شد که کمپانی جنرال موتورز بتواند پکیج Z/28 را با قیمت ارزان تر 598.05 دلار بفروشد (در سال قبل این پکیج 769.15 دلار بود).

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید هدرز پراید لطفا از سایت ما دیدن کنید.