قیمت سهام تا 22 دلار تا 24 دلار برای هر سهم با ارزیابی 14 میلیارد دلار

بازار تجارت الکترونیکی Wish در تلاش است تا 1.1 میلیارد دلار در عرضه اولیه خود جمع کند و به آن ارزشی بالغ بر 14.07 میلیارد دلار بدهد. آخرین بار توسط سرمایه گذاران خصوصی 11.2 میلیارد دلار ارزیابی شده است.

بر اساس پرونده ، آرزو می کند 46 میلیون سهم با قیمت بین 22 تا 24 دلار برای هر سهم بفروشد.

ContextLogic ، شرکت مادر Wish ، قصد دارد سهام خود را در Nasdaq با نماد “WISH” لیست کند. این شرکت در ماه گذشته دفترچه راهنمای IPO خود را كه رشد متوسط ​​درآمد و ضررهای مداوم را نشان می داد ، به SEC ارائه داد. این پرونده همچنین نشان دهنده تمرکز شدید Wish در چین است که در زمان شیوع ویروس کرونا بر تجارت آن سنگین بود.

Wish که در سال 2010 توسط مهندس سابق گوگل پیتر Szulczewski تاسیس شد ، یک بازار آنلاین است که انواع کالاهای با تخفیف از لوازم خانگی ارزان قیمت و پوشاک گرفته تا وسایل الکترونیکی و اسباب بازی را در خود جای داده است. این برنامه تعداد زیادی محصول را فقط با چند دلار به عنوان راهی برای هدف قرار دادن مصرف کنندگان کم درآمد تا متوسط ​​با گزینه های مقرون به صرفه تر از آنچه می توانند در سایت های دیگر از جمله آمازون پیدا کنند ، ارائه می دهد.

این شرکت در حالی به بازار عمومی عرضه می شود که تجارت الکترونیکی در میان شیوع بیماری همه گیر شده است و مردم در سراسر جهان به کالاهای اساسی و کالاهای غیرضروری به بازارهای آنلاین اعتماد می کنند. در پرونده S-1 ، Wish گفت که کاتالوگ خود را به بیش از 150 میلیون کالا افزایش داده و روزانه حدود 1.8 میلیون کالا به فروش می رساند.